Gå til innhold

Innerst inne hos Ingeborg

Ingeborg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lenge leve det lekende menneske! Nå har jeg og tre kolleger laget underholdning til julebordet i morgen.

Avisa skal starte med lokal-tv fra slutten av januar. Men nå har vi spilt inn "premieresending" - som selvsagt ble fullstendig katastrofe. Men det var jo hele poenget. Og jeg har lekt nyhetsankerkvinne... :ler: Du verden, så varme de studiolysene er!

I morra har jeg fri, hurra! Har en lunsjavtale, en kaffeavtale, og ellers dagen på å kose meg og ordne meg til festen om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Halv to på en kopp med andre ord.

Men jeg må hente konemoren klokken halv tre på jobb...

Var litt trist akkurat det da...Men du kan jo sitte på hjem da i allefall :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært sløv til å skrive her inne noen dager, ja... :oops:

Flott fredag, med lunsjavtale, kaffeavtale med Madley og julebordet på jobben. Sistnevnte var kjempesuksess (jeg var hjemme kl. fem, det sier vel sitt - men jeg drakk veldig lite). Men nå sladres det noe veldig, etter at to kolleger som er godt gift på hver sin kant, fant det for godt å kline midt på dansegulvet...

Lørdag var jeg trøtt som en sokk, og lå på sofaen og så sport det meste av dagen. Jobb og kafétur om kvelden. Jobbet det meste av i går også. Men egentlig helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, å, å - for en jubeldag!!!

Mange grunner.

1) Ble forhandlet lønn for meg i går. Går opp 10.000 fra nyttår.

2) Vi vant quizen for tredje mandag på rad...

3) Var nettopp inne hos sjefredaktøren. Hun tok opp at det er utlyst et internt vikariat på politisk avdeling - og lurte på om jeg ville søke. Og fikk løfte på at enten får jeg den jobben, eller så får jeg det som åpner seg ved at annen intern søker vil ha overflytting dit. Så jeg har jobb minst ut juni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har søkt jobben nå, jeg. Var litt usikker på om jeg skulle - på politisk avdeling skal man blant annet skrive avisas lederartikler, og følte meg ikke aldeles sikker på at redaktørene mener jeg er klar for det. Men når jeg får oppfordring, er det klart jeg vil!

Skal sjekke om spilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søkt jobben nå, jeg. Var litt usikker på om jeg skulle - på politisk avdeling skal man blant annet skrive avisas lederartikler, og følte meg ikke aldeles sikker på at redaktørene mener jeg er klar for det. Men når jeg får oppfordring, er det klart jeg vil!

Skal sjekke om spilling.

:nisseblunk: Gratulerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Så bra med jobben!

Deilig å få slike nyheter nå, så slipper du å bekymre deg i jula.

Hilsen Ingeline - som skulle ønske at det var juletre i redaksjonen her jeg jobber og, men det er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gode nyheter - det var flotte greier!!

... og på høy tid at de viste at de setter pris på å ha deg der, synes jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Ingeline og lmari! Særlig koselig fordi jeg har innside information på at sjefred. sa på gruppeledermøte i går at jeg absolutt har ei framtid her på huset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det ikke skulle ordne seg med jobb sånn på sikt, så har jeg jo smykkene mine å falle tilbake på. :ler: Har fått en masse bestillinger på julegaver fra kollegene mine; lar dem få lov til å betale materialene, men arbeidet vil jeg ikke ta meg noe særlig betalt for. Jeg synes jo det er flott at jeg får et påskudd til å lage ting!

Får forresten masse perler i adventskalenderen fra mannen - han har virkelig lagt hele sin sjel i å finne ting jeg virkelig liker. Så søt, at!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Lenge sidan eg har vore her inne med nokre nynorskgloser no! :ler:

Men her var det jo veldig triveleg å lese i dag - gratulerer så mykje med sikker jobbframtid! :)

Søt mann du har - min har òg lagt ned mykje arbeid i kalenderpakkane mine - det er så kos!

Vel - eg stikk vel innom om ikkje så altfor lenge, men kos deg så lenge! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pip - og tusen takk!

Nå er jeg litt i sjokk. I positiv forstand. Skrev jo i forrige uke om det tv-tullet vi laget til julebordet - nå kan det vise seg å ha vært det smarteste karrieretrekket jeg har gjort. Nyhetsredaktøren kom og spurte om jeg vil prøvefilme rett over nyttår - som mulig ankerkvinne for nyhetssendingene våre!!!

Helt sykt... :o Og utrolig artig! Så selvsagt sa jeg ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...