Gjest Fighter Skrevet 25. november 2004 #561 Del Skrevet 25. november 2004 Det høres ut som om du har en hektisk hverdag, ja. Men fy feite som det snør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 26. november 2004 Forfatter #562 Del Skrevet 26. november 2004 Veldig koselig kveld i går. Venninne L dro meg med på kino etter jobb, så det ble ikke trening. Ble sittende og prate oppe hos henne i et par timer etterpå i stedet. Veldig koselig. Så dro jeg hjem og så "Jakten på kjærligheten", som også var koselig. :-) I dag er hektisk på jobb, vi er bare to på vakt. Jeg er sjef. Men det er gøy, jeg liker å ha ansvar og å ta avgjørelser. Og så skal jeg ha fri hele helga, det blir så bra! Og nå har jeg nettopp vært og spist lunsj med venninne A. Hun er gravid!!!! Så usannsynlig koselig å få vite. Synes det popper opp unger overalt rundt meg for tida, jeg - får jo nesten angst av slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 28. november 2004 Forfatter #563 Del Skrevet 28. november 2004 Søndag. Har vært veldig, veldig hyggelig helg. Har ikke hatt noe spesielt å gjøre. Ikke mannen heller. Vi har sett på tv, spist god mat, sovet lenge, slappet av. Laget to smykker som skal gis bort i julegave. Bare kost oss masse. Så "American Beauty" på tv i går kveld og spiste pizza som mannen laget. Nå har jeg nettopp bakt lussekatter, det er familietradisjon for meg at de blir bakt 1. søndag i advent. Snart skal vi kose oss med kakao og lussekatter. Vi har adventsstjerne i vinduet og lilla duker og lys er kommet fram. Snart er det jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #564 Del Skrevet 28. november 2004 Hei på deg! Kafe en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 28. november 2004 Forfatter #565 Del Skrevet 28. november 2004 Hei på deg! Kafe en dag? Gjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #566 Del Skrevet 28. november 2004 Anytime.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 28. november 2004 Forfatter #567 Del Skrevet 28. november 2004 Nå har jeg også fått juleavatar. Fant ingen note, men bjeller er da vel både julete og musikalsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 29. november 2004 Forfatter #568 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg har fått lønning! Pengerpengerpengerpenger... shoppinggenet slo inn med en gang, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. november 2004 #569 Del Skrevet 29. november 2004 Da ønsker jeg meg en rød kåpe som rekker delvis ned på rumpa *håpe håpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 29. november 2004 Forfatter #570 Del Skrevet 29. november 2004 Hurra! Vi vant quiz'en! Nå blir det restaurantmiddag på hele laget - så gøy! Særlig fordi vi vant forrige uke også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #571 Del Skrevet 1. desember 2004 Hva er det mannen din har rekvirert meg til slags frivillig arbeid 17-19 juni da? Er veldig spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 1. desember 2004 Forfatter #572 Del Skrevet 1. desember 2004 Har han det nå? Kjempeflott! Digert korpsstevne i byen - men akkurat hva det blir, vet jeg ikke. Hvis alt går som det skal, har jeg fri på fredag. Har du? Kaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #573 Del Skrevet 1. desember 2004 Ja jeg regnet faktisk med at det var noe korpsgreier. Har ikke svart da. For jeg har ikke helt skjønt hvordan jeg skal lade kontantkortet mitt enda. Fredag høres ut som en bra plan :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 1. desember 2004 Forfatter #574 Del Skrevet 1. desember 2004 Hurra! Tror jeg har klart å spore opp ei bok mannen har lett etter i flere år. Internett vet alt! Hvis jeg nå er riktig heldig, har antikvariatet den på lager og jeg kan få den i tide til jul... Bra dag i dag, hvis vi ser bort fra været. Har nettopp vært på massasje (vi får det gratis gjennom jobben). Føler meg litt mørbanket, men mye bedre mellom skuldrene. Skal straks stikke ut og kjøpe noen småting til adventskalenderen vi har her på jobb. Har pyntet en bjørkefiken av plast med lys - kulturavdelinga må selvsagt ha det mest smakløse juletreet... Etter jobb skal jeg ut og spise med noen av damene på jobb, og så skal vi ha juleverksted i smykkebutikken. Skal lage meg smykke til julebordet på fredag. Apropos perler og smykker, så er jeg nå offisielt helt opphengt. Har nemlig vært rundt i "alle" butikkene og inspisert serviettringer, lysmansjetter o.l. med tanke på om de har perler som det går an å ta fra hverandre og bruke i smykker! :oops: Skal shoppe masse på salg etter jul, tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 2. desember 2004 Forfatter #575 Del Skrevet 2. desember 2004 Ååååh... Jeg er så mett at jeg kunne trillet av gårde... Julefrokost på jobben i dag. Sjefene serverte egg og bacon til hele avishuset. Og brød, laks, kaffe, juice... lista er lang. Og jeg har spist. Dessuten fikk vi besøk av Bodøoktetten, en kjempedyktig vokalgruppe, som sang julesanger for oss. Kjempekoselig! Men tro om vi får gjort noe arbeid i dag? Juleverkstedet i går ble en kjempesuksess. Laget kjempefint smykke som passer perfekt til kjolen min. Og i morgen skal jeg ha fri og bruke mye av dagen på å slappe av og bli klar til kveldens fest. Koselig! ... men så skal jeg jobbe resten av helga, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #576 Del Skrevet 2. desember 2004 God morgen fruen! Jeg skal på sukehuset imorgen også og aner ikke hvor lang tid det tar. Hvordan blir det med den kafeturen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 2. desember 2004 Forfatter #577 Del Skrevet 2. desember 2004 Gjerne kafé i morgen - har en lunsjavtale som er ferdig ca ett, men enten før eller etter er greit for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #578 Del Skrevet 2. desember 2004 Gjerne etter om det er ok. Så har jeg god tid på meg. Slipper å bekymre meg i allefall:) Ha en fin fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 2. desember 2004 Forfatter #579 Del Skrevet 2. desember 2004 Etter passer veldig bra - halv to, for eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #580 Del Skrevet 2. desember 2004 For eksempel. Passer utmerket. vanlig sted eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg