Gå til innhold

Innerst inne hos Ingeborg

Ingeborg

Anbefalte innlegg

Andre ting enn diamanter og sånn som er dyrt også. Gotiske kjoler' date=' f. eks... Det ville jeg ha "inspisert". <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_wink.gif' alt=';)'>

Jeg også, lunacia. Jeg også.

Driver forresten å vurderer å melde oss på laiv til sommeren - veldig spennende konsept i Sør-Trøndelag. Skal bare sjekke om de har plass til en hel stamme/klan nordfra...

Trøffel - nå har jo jeg bare wannabe-dyre vaner, da - men kanskje en liiiiten blogg, bare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt sånn irriterende dag på jobben. Begynte veldig bra, fotografen og jeg dro ut på jobb. Men da vi kom tilbake til lunsj (skulle ut igjen etterpå), måtte han plutselig ut på en annen jobb. Og så ringte den ene avtalen og utsatte til i morgen.

Og denne lange (!!!!) dokumentarreportasjen må leveres i morgen, og her sitter jeg uten vinkling og med bare masse løse tråder... Prøver å skrive litt, men kommer liksom ingen vei. Nuvel - tar ikke overtid for det i dag, for jeg har søren klype ta jobbet nok kveld i det siste (onsdag + torsdag + søndag forrige uke).

Da vil jeg heller glede meg til jeg skal til Oslo til helga! Skal på kurs på Gardermoen mandag og tirsdag, så da reiser jeg ned allerede på fredag for å besøke lillesøster og kusine og shoppe og kose meg. Og jobbe litt, så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en knall-fin helg i Oslo :klem:

Takk, Betty! Det håper jeg også!

Kom opp på jobb en tur igjen, jeg. Stakk innom frisøren, og har fått time klokka fem. Har allerede kjøpt et undertøyssett i knall orange blonder i dag, og vet at hvis jeg går i byen i den halvtimen, bruker jeg bare mer penger. Da kan jeg heller surfe nettet oppe på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei på deg, arbeidsjern! Skal sei du heng i! :o :)

Ha ei fin veke, og ei fortreffeleg helg i Oslo!

Takkar så mykje! Ikkje minst for innsmettet på nynorsk i mi vesle dagbok.

*legger om målformen*

Merker allerede at dette vil bli en tung dag. Sjefen min er stressa. Den ene kollegaen min er stressa. Fotografen jeg har jobbet sammen med er stressa fordi nyhetsredaktøren vil ha ham til å gjøre alt annet enn å jobbe med meg.

Og her sitter jeg på KG... :ler: Lurer på hvor lang tid det tar før jeg blir stressa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke deilig og ikke merke stresset :sjarmor: , det er en kunstform det :hoho:  :hoho:  

Ha en stressfri dag videre :wink:

Stressfri my ass - vi har en øksedesperado som gikk løs på to piloter. Jeg redigerer nettet. Ikke noe stress, nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå er jeg sint!!!! :evil:

På grunn av fly-øksedramaet var vår nyhetsredaktør "telefongjest" i "God Morgen, Norge" på TV2 klokka kvart over sju i morges. Derfor har jeg vært på jobb siden klokka seks for å oppdatere nettutgaven. Har aldri gjort meg så flid før, og tror aldri den har sett så fin ut når jeg har "designet" den før.

Men så må det ha skjedd noe rart med overføringen til TV2 - for de får opp den GAMLE versjonen fra i går kveld! Ikke i nærheten like fin - og så vi som hadde de tøffe vinklingene på nettet nå! Aaaargh!!!

:evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velvel - har roet meg. Føler meg bedre, men temmelig trøtt, og har kjempevondt i nakken. Har bestilt meg time hos en venninne som er soneterapeut - skal dit rett etter jobb, håper hun klarer å fikse ting.

I kveld skal vi spille rollespill, og i morgen har jeg fri - skal fly til Oslo, og jeg gleder meg! Fem dager uten jobbing skal bli deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tilfelle noen skulle finne på å savne meg i mellomtiden:

Jeg har fri fredag og reiser på kurs til Oslo i helga + mandag og tirsdag. Min KG-aktivitet vil følgelig være svært begrenset fram til onsdag.

Kos dere, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Dette til orientering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God tur til Oslo - håpar du får slappa av litt, det kan virke som du treng det... :klem:

(Og du veit - alltid budd til å drive litt nynorskpropaganda i dagbøker! :wink:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Men, åh! Oslo!

Men du har kanskje dratt alt?

Du ser i hvert fall ikke dette. Jeg som hadde lyst til å møte deg!

:cry:

Så foresten det innslaget på TV, og så jeg som aldri ser "God Morgen, Norge!" til vanlig! Synd det med siden din, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...