Gjest Fighter Skrevet 20. september 2004 #381 Del Skrevet 20. september 2004 Så koselig. Veldig viktig med et godt arbeidsmiljø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #382 Del Skrevet 21. september 2004 Til orientering: Tirsdags :dagensrose: til min heltinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. september 2004 #383 Del Skrevet 21. september 2004 Takk for tipset, lunacia. Har du mer å fortelle om Draug? Hva er storyen? Vår setting er på en gård i Storelvdal, 1801. Se ellers her: http://www.rpg.net/reviews/archive/10/10604.phtml http://www.rollespill.net/nrs.php#draug Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #384 Del Skrevet 22. september 2004 God morgen, kjære deg! Og god dag - jeg må dessverre yte noe i dag. :dagensrose: ...noen burde tipse moderatorene om at vi savner en daglig repeatfunksjon på den rosesmileyen...' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 23. september 2004 Forfatter #385 Del Skrevet 23. september 2004 Hoi, det går hektisk for seg om dagen. I går rakk jeg ikke innom boka her i det hele tatt, jo! Og så jeg som hadde en så fin dag... Fikk kvinnet meg opp til å ta den praten med sjefredaktøren om hvordan hun ser på min framtid i avisa. Og det var veldig, veldig positivt! Fikk høre henne selv si at hun fryktelig gjerne vil at jeg skal fortsette, men de har jo ingen stilling å putte meg i. Men siden det snakkes om halvstillinger og det alltid dukker opp en sykmelding eller to, er jeg faktisk meget beroliget. Tror jeg slenger inn en søknad på tv-jobbene, ja. Og du verden, så gøy jeg hadde det i går kveld! Har ofte sagt at jeg har den beste jobben i verden, og det fikk jeg bevis for. Var anmelder på Trond Viggo-show, og fy søren, så morsomt det var! Jeg lå langflat og lo i salen. I dag er det torsdag, det er alltid en stressende dag. I dag er det ekstra stressende siden vi skal på redaksjonsseminar til helga. Jeg skal holde innlegg, og det har jeg ikke forberedt ennå. Så det er nok en ting som må gjøres i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. september 2004 #386 Del Skrevet 23. september 2004 Deilig å ha en jobb man trives godt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2004 #387 Del Skrevet 24. september 2004 til deg også, kjære Ingeborg! Og ikke minst :dagensrose: og mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 24. september 2004 Forfatter #388 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg er trøtt. Kjempetrøtt. Hadde en utrolig slitsom arbeidsdag i går. Møtte på jobb halv åtte for å få skrevet ferdig en sak. Jobbet i ett til halv seks - så en film, skrev to filmanmeldelser, en showanmeldelse og en nyhetssak, redigerte tre kultursider og var generelt stressa. Hjem, lynrask middag, trening (du verden, så godt det gjorde!!!) og mer jobb. Da på konsert. Ferdig ti på elleve. I seng ti over. Og i dag er jeg igjen på jobb halv åtte (beg. egentlig halv ni) for å få skrevet det som ligger over fra i går. Og i morgen skal vi pinade på redaksjonsseminar på Saltfjellet... lurer på når jeg skal få sovet litt ordenlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 24. september 2004 #389 Del Skrevet 24. september 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 24. september 2004 #390 Del Skrevet 24. september 2004 Uff... eg kom innom for å ynskje deg god helg - ynskjer deg sjølvsagt framleis alt det beste for helga, men det ser ut til at du får det travelt... Ikkje slit deg heilt ut då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 24. september 2004 Forfatter #391 Del Skrevet 24. september 2004 Tusen takk, kjære Pip og Fighter (og selvsagt min kjære Trøffelhelt): Har det mye bedre. Men det var en slitsom dag på jobb, selv om den var fin også. Spiste lunsj på kafé med to venninner, og vi hadde et kreativt idémøte. Ellers var det mest frustrasjon over at jeg og den fotografen jeg egentlig skulle jobbe med, aldri var på samme sted til samme tid, så vi kom aldri i gang med den reportasjen vi skulle gjøre. Menmen. Nå er det fredagskveld, og jeg har bare kost meg sammen med mannen hele kvelden. Sov en god middagshvil før Dagsrevyen. Spist reker og drukket hvitvin, kost oss med Beat for beat og Nytt på nytt. Nå har jeg pakket til seminaret i morgen, som jeg egentlig gleder meg masse til. Skal legge meg tidlig, så får jeg en god natts søvn. Og så blir det helt sikkert koselig å være sammen med kollegene mine hele helga (det kan jo fort bli en fuktig affære, da...). Forresten så har jeg sendt søknad til tv-jobbene. Måtte det, selv om jeg vet at sjansen for å få en er temmelig liten. Men ingenting skal være uprøvd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 24. september 2004 #392 Del Skrevet 24. september 2004 Ha en fin seminarhelg. Bra at du søkte jobbene. Kult om du får jobb i tv. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 26. september 2004 Forfatter #393 Del Skrevet 26. september 2004 Søndag ettermiddag - og hjelpe meg, så trøtt jeg er... Utrolig artig seminarhelg! Jeg har artige kolleger og vi er en sammensveiset gjeng. For å si det diplomatisk, hadde vi "stort faglig og sosialt utbytte" av seminaret. Det faglige trenger jeg ikke si noe om - men fy søren, for en fest! Jeg danset masse, drakk en hel del (men ikke så mye som en hel del andre, skal vi dømme etter folks inntak av paracet i dag ), pratet skikkelig bra med noen få. Veldig glad for en lang samtale med en av journalistene på sporten, han er i ferd med å bli en skikkelig god venn. Utrolig bra fyr. Nå er jeg på jobb. Det har skjedd et drap her, så da har hele avisa nok å gjøre. Jeg redigerer kultursidene, slik at kveldsvaktsjefen får tid til å jobbe med nyhetsstoffet. Så skal jeg på teater/konsert/forestilling med Iren Reppen om en time, det gleder jeg meg til. Bare håper jeg klarer å holde meg våken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 26. september 2004 #394 Del Skrevet 26. september 2004 Du har det virkelig travelt for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 26. september 2004 #395 Del Skrevet 26. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 27. september 2004 Forfatter #396 Del Skrevet 27. september 2004 Åj, nokså tung morgen, ja. Endte nemlig med at jeg var på jobb til halv elleve i går kveld, sånn at jeg kunne hjelpe nyhetsgjengen med drapsstoffet og korrektur på andre ting. Da skjønte jeg at jeg har savnet å jobbe mer med nyheter... Egentlig hadde jeg fått OK fra sjefen min på å sove lenge og begynne klokka ti i dag. Men så våknet jeg da mannen gikk halv åtte, så jeg var på jobb kvart på ni likevel. Det er et eller annet med en drapssak som setter seg i bakhodet på en journalist, klarte ikke helt å sove skikkelig. Så her er jeg - trøtt, men ganske lykkelig. Og du verden, så deilig det var å komme hjem og sovne ved siden av mannen i går kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. september 2004 #397 Del Skrevet 27. september 2004 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 28. september 2004 Forfatter #398 Del Skrevet 28. september 2004 :-) til deg også, lunacia! Tirsdag - "ny dag, nye muligheter", som gymlæreren på ungdomsskolen insisterte på å innprente oss hver gang vi hadde gym klokka åtte. Jeg har en artig jobb! I går hadde jeg for eksempel et diamantarmbånd til 200.000 kroner drapert rundt håndleddet mitt. Lager nemlig lokal variant av Bærulfsens "dyre vaner". I dag skal jeg inspisere tapetruller til 3000 kroner og tannpirkere i sølv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #399 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg har en artig jobb! I går hadde jeg for eksempel et diamantarmbånd til 200.000 kroner drapert rundt håndleddet mitt. Lager nemlig lokal variant av Bærulfsens "dyre vaner". I dag skal jeg inspisere tapetruller til 3000 kroner og tannpirkere i sølv... Apropos dyre vaner...- nå mangler det vel egentlig bare at du ber om å få KG-dagboken din slettet og legger ut en blogg på Vaffelplaneten eller hva det nå het... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. september 2004 #400 Del Skrevet 28. september 2004 Andre ting enn diamanter og sånn som er dyrt også. Gotiske kjoler, f. eks... Det ville jeg ha "inspisert". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg