Gå til innhold

Innerst inne hos Ingeborg

Ingeborg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenker på S når du forteller om korpstur.

Samme hvor mange kule folk det er i korpset, vil det alltid være et tomrom på plassen like bak meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig. Jeg ble faktisk ferdig med portrettintervjuet. Enda så treeeeigt det gikk å skrive det ut. Fantastisk!

Nå skal jeg på trening, og så skal Madley og jeg og noen til spille rollespill. Jippi!

God kveld, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rollespill er gøy! Hva spiller dere for noe? Lythande, jeg og noen andre starter med Draug på fredag. Jeg gleder meg skikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha. Jeg synes egentlig D&D er litt for tradisjonelt for min smak. Men så begynte jeg også min rollespillkarriære (i 1992 var det vel) med CoC. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også spilt litt D20 Oriental, som jeg synes er en interessant måte å tenke på. Mannen min har veldig sans for D20 Modern og liknende, så vi får se hva det blir etterhvert.

Jeg synes uansett det mest interessante er å sette seg inn i tankesettet til en annen "person" og gjennomføre det, så da spiller det egentlig ikke så stor rolle hva slags spill det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten uten stemme i dag. Men det er bare fordi jeg var på fotballkamp i går - Bodø/Glimt mot Besiktas i UEFA-cupen. Og fy søren, så spennende! Ikke rart jeg er hes, så mye som jeg ropte. Glimt ledet til det bare var fire minutter igjen, så vi begynte å se for oss en sensasjon. Dessverre utlignet tyrkerne. Men uansett en kjempeprestasjon mot et antatt mye sterkere lag - i dag er det artig å bo i Bodø!

Dessverre, lunacia, foreløpig har det ikke blitt live på oss. Men det er bare fordi det aldri klaffer. Var invitert på en i sommer, for eksempel - akkurat samtidig med bryllupsreisen vår... Men det blir etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Jeg har ikke livet på over to år selv! Må inrømme at jeg ikke har sett så hardt etter heller, men det er mest fordi jeg har hatt så dårlig råd de siste par årene, har jo vært student og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Trist resultat!

Jeg så første omgang på TV, den første halvtimen trodde jeg nesten jeg hadde fått i meg syre - Glimt var surrealistisk gode!

Etterpå slo vi av tv, og praktiserte både første og andre omang (dog ikke 2 x 45 minutter, og uten innkast.), så resultatet fikk jeg ikke med meg før i dag.

Må ha vært gøy å se på! Fotballkampen, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig nok driver jeg fortsatt etterarbeid etter bryllupet. At det skal være så utrolig komplisert å få bestilt takkekort når vi og fotografen sitter i forskjellig by! For fotografen må få se de originale prøvebildene for å få laget kortene, og de bildene er hos meg her i Bodø, og...

Skal i hvert fall tegne og forklare og sende ting i posten, så går det sikkert bra til slutt.

Bare gruer meg til å skrive 100 takkekort, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke set kampen i går, og nordlending som jeg er heier jeg jo også på Bodø i tillegg til RBK. Synd det ble ett mål til Besiktas da. Det var ikke Carew som scoret vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, vennen!

Jeg vil egentlig bare ønske deg en gjennomført deilig helg. Detaljene bestemmer du selv.

:dagensrose: :kline: :dagensrose:

Flatseng, fellesrom, korpsseminar... tenk deg selv. Men god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Flatseng, fellesrom, korpsseminar... tenk deg selv. Men god helg!

For vår del blir det dobbeltseng, dobbeltrom og (Langesund) badeland... tenk deg selv.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt kjempefin helg på korpsseminar, selv om skuldrene mine kjenner at det er hardt å sove på flatseng. Men korpset er inne i kjempefin utvikling, den nye dirigenten kjører oss hardt, og det har vi bare godt av. Dessuten var det kjempesosialt!

Jobbet litt i går kveld etter at seminaret var ferdig. Kjørte til nabokommunen på konsert - veldig fin konsert, men hadde neppe kjørt halvannen time hver vei hvis det ikke var jobb som jeg fikk betalt for.

Og så er det mandag igjen. Uka begynner med at den ene sjefen er på avspasering (avtalt, for sønnen hennes er langtidssyk). Og i morges kom tekstmelding om at hennes stedfortredende sjef var på fjellet i helga og har slått seg kraftig i ryggen. Så han er ikke på jobb i dag (dvs. han var nettopp innom en liten tur, men ikke egentlig på jobb). Så dermed har jeg dobbelt så mye ansvar som planlagt...

Takk for tipset, lunacia. Har du mer å fortelle om Draug? Hva er storyen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt koselig... I lunsjen i dag var det et par av kollegene som spurte om jeg har søkt på tv-stillingene her på huset. Sa som sant er at jeg ikke har bestemt meg ennå. Og fikk høre at "det må du gjøre! Vi vil jo så gjerne ha deg her, og du vil sikkert gjøre deg kjempebra på tv!" Koselige kollegene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...