Ingeborg Skrevet 7. september 2004 Forfatter #301 Del Skrevet 7. september 2004 Tror jeg vet nå: En skikkelig fotmassasje. Koster ingenting, men han elsker det. Minst en halvtimes kos i kveld - det må vel være bra feiring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #302 Del Skrevet 7. september 2004 Med en slik gave har jeg en mistanke om at kosen kan komme til å vare i mer enn en halvtime... ...men det er sånne belastninger man bare må ta med på kjøpet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 7. september 2004 Forfatter #303 Del Skrevet 7. september 2004 Ja huff, Trøffel, det får jeg vel tåle (men jeg tror egentlig risikoen er størst for at han vil sovne...) Nå oppdaget jeg enda en bra ting med at jeg har klippet håret kortere: Kan drøye minst en uke lenger med farging enn det jeg måtte med langt, for etterveksten synes ikke like godt! Det sparer meg for minst tre farginger i året, det skulle bli rundt 2000 kroner, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #304 Del Skrevet 7. september 2004 Kan det stemme at jeg så bilde av deg og mannen i VL for et par uker siden? I så fall var dere et kjempeflott brudepar! Fryser på beina og har gjort det i et par timer. Nå MÅ jeg gå og få på sko! Du som er en god gravejournalist... Aner du hvor jeg kan få tak i statistikk om undertøy? Altså, hvor mye undertøy som selges? Har trålet nettet i et par timer uten hell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 7. september 2004 Forfatter #305 Del Skrevet 7. september 2004 Kan det stemme at jeg så bilde av deg og mannen i VL for et par uker siden? I så fall var dere et kjempeflott brudepar! Det kan stemme veldig godt - tusen takk! Hm... statistikk... Den bransjen som selger undertøy må da vel ha en eller annen slags forening? Eller så må vel de største aktørene ha noen statistikk - Triumph, Lindex, H&M... ville kanskje prøvd med dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 7. september 2004 Forfatter #306 Del Skrevet 7. september 2004 Hah! Nå har billettene til høstens store fotballkamp, Glimt hjemme mot Besiktas, kommet i posthylla mi på jobben. Gleder meg til neste torsdag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 7. september 2004 #307 Del Skrevet 7. september 2004 Har sendt deg mail - var det til noe hjelp??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 8. september 2004 Forfatter #308 Del Skrevet 8. september 2004 Har sendt deg mail - var det til noe hjelp??? Stor hjelp, tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 8. september 2004 Forfatter #309 Del Skrevet 8. september 2004 God morgen til alle sammen! Det ble en bra ettermiddag og kveld i går. For første gang på Gud vet hvor lenge kom jeg meg på trening, og det var så deilig! Dessuten føler jeg meg litt som en god fé, for jeg dro med meg ei venninne som aldri har trent noe særlig. Hun likte det kjempegodt! Så vi skal dit igjen i dag, vi. Styrtet hjem og hev i meg fårikålrester til middag (og fårikål er best i oppvarmet tilstand) før mannen og jeg kom oss av gårde til korpsøvelse. Det er så gøy med korpset for tida, vi har fått ny dirigent og han jobber på en helt annerledes måte. Vi har så godt av det! Var temmelig sliten da vi kom hjem, men holdt løftet jeg hadde gitt til meg selv og ga mannen fotmassasje i enmånedsbryllupsdagsgave. Og jo da, Trøffel, du fikk rett... I dag er det lite folk på jobb. Min sjef har en sønn som er ganske syk, så hun er hjemme etter nattevåk i natt. En av de andre kommer litt seinere. Dermed er det bare jeg og en til på avdelingen - vi vet hva vi skal gjøre, men kommer liksom aldri i gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. september 2004 #310 Del Skrevet 8. september 2004 Det sparer meg for minst tre farginger i året' date=' det skulle bli rundt 2000 kroner, det![/quote'] 2000 kroner for tre farginger? :o Dæmn, det var dyrt! Jeg farger håret mitt selv (har gjort det i årevis), det er heldigvis mye, mye billigere. Og det blir like bra. Har farget håret hos frisør én gang, og ble den gangen bare sånn passe fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #311 Del Skrevet 8. september 2004 Sånn mellom oss: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 8. september 2004 Forfatter #312 Del Skrevet 8. september 2004 Tok kanskje litt hardt i - for prisen avhenger av om jeg får satt både farge (røttene) og minikolorasjon (lengdene) eller bare en av delene. Men hvis jeg gjør begge deler, blir tre behandlinger fort 2000 spenn, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. september 2004 #313 Del Skrevet 8. september 2004 For meg kommer det ann på type hårfarge, men å gjøre det én gang kommer uansett på under hundrelappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 8. september 2004 Forfatter #314 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg pleide å farge håret selv før, lunacia, men etter at frisøren fant fram til denne fantastiske fargen, kunne jeg ikke tenkt meg å bytte. Derfor er det en av luksus-tingene jeg prioriterer. Jeg legger igjen temmelig mye penger hos frisøren i løpet av et år. I dag har jeg lagt igjen mye penger et annet sted også. Først gikk jeg for å kjøpe en genser jeg har sett på lenge, med tanken "vinterkåpe kan da vente en måned uansett, og 500 for en sånn genser er da ikke så mye". Deilig lang strikkejakke med hette, offwhite og brun og akkurat min stil. Så den kjøpte jeg. Men så gikk jeg innom en annen butikk, og der hang KÅPA. Den perfekte. Knall orange, dobbeltspent, knelang, svarte knapper. Én igjen, og den var i min størrelse. Den siste i byen - de hadde bare fått inn tre stykker. Kostet 1900 kroner, hvilket egentlig ikke er mye for et plagg som skal holde kulda ute i flere vintre. Topp kvalitet. Så selvfølgelig kjøpte jeg den. :oops: Fullstendig perfekt til meg, det sa mannen også da jeg kom hjem. For mange andre er orange en farge som er ut etter denne sesongen - i min garderobe er det en gjennomgangsfarge. Og så kommer jeg til å bli glad hver gang jeg tar den på meg! Men i løpet av ti minutter kjøpte jeg både genser og kåpe, altså... Lånte meg selv litt penger fra en annen konto for å fikse vinterkåpa, som jo er en investering. Henger i skapet og venter på kalde oktoberdager nå. Nå har jeg hatt en deilig, rolig kveld. Trente etter jobb og shopping, fikk med meg venninne L. igjen. Hun kommer til å melde seg inn på senteret, og da får jeg en treningskamerat. Koselig, og akkurat det jeg trenger for å få opp motivasjonen. Rakk hjem akkurat sånn at mannen og jeg fikk spist middag (noe så kjedelig som pølser og potetstappe) før han dro for å spille rollespill. Egentlig skulle jeg hatt en fransk-hjelpetime for gudsønnen vår (14 år) i kveld, men han glemte franskbøkene på skolen, så den måtte vi utsette. Dermed har jeg hatt kvelden helt for meg selv. Lang dusj, hårkur som fikk virke i en time. Ryddet og ordnet litt, sett nyheter, vasket klær og ikke minst sett Gilmore girls. Nå blir det faktisk ikke så lenge til jeg skal legge meg. Mannen kommer neppe hjem før midnatt, jeg orker ikke vente oppe. Så en lang, deilig natts søvn på lille meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #315 Del Skrevet 9. september 2004 Det kan stemme veldig godt - tusen takk! Hm... statistikk... Den bransjen som selger undertøy må da vel ha en eller annen slags forening? Eller så må vel de største aktørene ha noen statistikk - Triumph, Lindex, H&M... ville kanskje prøvd med dem? Tusen takk! Nå har jeg satt halve undertøys-Europa i sving for å hjelpe meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 9. september 2004 #316 Del Skrevet 9. september 2004 HJEEEEEEEEEEELP! skal være magiker og lage karakter. MEn huhei det er lenge siden sist! *Søke på nettet * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 9. september 2004 Forfatter #317 Del Skrevet 9. september 2004 Du vet, Madley - "sjefen" kan hjelpe deg med å få laget sånt... Da regner jeg med du finner ut det du trenger, Pepita! Lykke til! Og er det noen der ute som har en bedre jobb enn jeg? Vært på kino fra halv ti til halv to, sett to filmer - og noe mer perfekt på en dag der det regner katter og hunder ute, skal man lete lenge etter. Liker jobben min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 9. september 2004 #318 Del Skrevet 9. september 2004 Sjefen hjelper meg nå han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 10. september 2004 Forfatter #319 Del Skrevet 10. september 2004 Fredag, og godt er det. For jeg er trøtt! Men i går var i grunnen en fin dag. Hele dagen gikk med på å jobbe med film og kino. Kom hjem, spiste fiskesuppe med mannen og sov litt middagshvil. Så gikk vi på konsert i Bodø Kulturhus med Bodø Sinfonietta. (Jeg var fotograf for avisa for anledningen.) Etterpå løp jeg rett ned på musikk-quiz. Har jo sagt før at jeg elsker spørrespill og sånt. Musikkquiz er - navnet burde egentlig gjøre forklaring overflødig, men pytt - spørrekonkurranse der alt handler om musikk. Vi var seks stykker på et lag. Og så vant vi, gitt! Så nå skal vi ut og spise middag på restaurant en dag, for det var premien... Nok en regnvåt kuling-høstdag. Men det er i hvert fall nesten helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. september 2004 #320 Del Skrevet 10. september 2004 TGIF! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg