Gå til innhold

Innerst inne hos Ingeborg

Ingeborg

Anbefalte innlegg

Å nei - sjuk? Ærsj' date=' så kjedeleg! God betring :klem:![/quote']

Takk! :klem: til deg óg, som gir meg ein sjanse til å skrive nynorsk i boka mi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men som pasjonert nynorkskaptilhenger har du vel fått med deg hva Norges første hanggliderklubb het?

Nei - opplys meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig er jeg mye bedre nå. Men det var vel poenget også - bedre med en sykedag på starten av en forkjølelse enn å presse seg for mye og bli liggende i ei uke. For det har jeg ikke tid til!

Har drukket sikkert førti kopper te i dag... Og mannen laget deilig fårikål til middag. Nå er han dratt på quiz (som jeg ikke får med meg, siden jeg er syk. Vil jo ikke smitte hele kafeen heller, da), jeg er egentlig ganske misunnelig.

Hva skal jeg finne på i kveld, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet mye her, ja. Skal sjekke ut "Det svakeste leddet" nå - digger den engelske versjonen, så må jo se for å gjøre meg opp en mening om den norske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gir Ingeborg en kopp hjemmelaget urtete mot forkjølelse*

Salvie, hylleblomst og peppermynte. Gjør underverker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk, lunacia. Du skal se det hjalp også, for i dag er jeg på jobb igjen. Stadig tett i nesen som bare det, men så lenge jeg stort sett holder meg innendørs, går det vel greit.

Om "Det svakeste leddet", forresten - Grosvold var en blek kopi av Anne Robinson, Storbritannias sinteste kvinne. Men ellers var det greit nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har vi én måneds bryllupsdag. Merkelig, synes det virker lenger siden. Men jeg er veldig, veldig glad. Det å gifte seg var helt riktig, selv om jeg av og til må minne meg selv på at jeg faktisk er en gift kvinne. Rare greier.

Lurer på om jeg skulle funnet på noe for å markere dagen? Bare en liten ting? Men hva? Hvis noen har gode forslag, så si fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
Mer seriøst' date=' Trøffel -hva ville du ha likt?[/quote']

En favoritt-dvd

En plante/en busk/et tre til hagen (vi har gitt det til et par dåpsbarn, og det har vært stor suksess når ungene et par år etter kan spise "sine egne" epler)

Massasje m/tilbehør

Gavekort på kino og/eller restaurant (til begges nytte og kos)

For eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...