Gå til innhold

Innerst inne hos Ingeborg

Ingeborg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler:

Selv skal jeg sove i gamlesenga mi som står på stua i natt. Sammen med bamsen min. Sambo er ute på tur med jobben og jeg blir alene til lørdag. Jeg liker det ikke... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen. Og hurra!

Ikke bare er det fredag og jeg skal ha fri hele helga - men i går vedtok avisstyret at vi skal starte lokaltv- og -radio med utgangspunkt i avishuset. Det betyr 4 nye stillinger her, enten på tv, radio eller avis.

Én av dem til meg, det er vel ikke for mye å håpe på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har en mistanke om at du fortjener en slik stilling, det hadde vært helt strålende!

Vi krysser fingrene. Erfaringsmessig er dét bedre enn å krysse bena, da det ikke åpner for altfor mange ledige stillinger...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, vi vurderer Tallin for en liten miniferie i midten av september....

Er det noe å satse på? Kan du gi noen gode tips?

Fantastiske byen! Ja, ja, JA, lmari, det er noe å satse på. Den byen er utrooooolig romantisk, hvis du holder deg i gamlebyen.

Hvis dere drar, sjekk tilbudene til Kalinka Tours (http://www.kalinkatours.no). Rimelig og greit. Vil anbefale å bo i gamlebyen - vi bodde på hotell Old Town Maestro, og det var kjempebra.

Kan fortelle masse om Tallinn. Bare spør!

Og Trøffel, kjære: Takk for at du tror på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fryser. Har en vifte over hodet mitt som suser-suser-suser-suser hele tida. Vondt i hodet.

Håper jeg ikke er i ferd med å bli syk! Vil ikke det, når jeg endelig skal ha frihelg. Og vi skal på kino i kveld med et vennepar (det er så søtt, de møttes i bryllupet vårt og det sa pang!!!), så jeg vil ikke måtte ligge hjemme i senga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Skulle hilse fra Kona og si:

Beklager at hun virket så uhøflig og bare gikk! Hun så ikke at det var dere!

Ha en flott helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjuk? Håpar du er betre - ikkje særleg stas å vere sjuk i helga. Men gratulerer med lyse jobbutsikter - så kjekt! :) Synst absolutt at ein liten jobb av alle dei burde reserverast til Ingeborg - skulle berre mangle! :wink:

Håpar du har ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at dere bryr dere, folkens. Og jeg er frisk igjen, Pip, tror det bare var snakk om litt utslitthet... Etter noen timers søvn og et par hodepinetabletter klarte jeg til å med å bli med mannen og et vennepar på kino i går. "Alt for Egil" er en kjempesjarmerende film!

Og i dag har jeg i hvert fall ikke gjort noe særlig... Vært oppe siden tidlig i morges, men stort sett bare sett på film. Mannen har vært på jobb, men etterlot seg en haug med DVDer han har lånt av en kompis. Så jeg har sett masse film. Og i dag føler jeg meg i fin form! Om et par timer skal jeg på jentefest, og det er alltid koselig.

Madley - ingen av oss var fornærmet, så du kan bare berolige konemor...

God helg til deg også, lunacia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag. Regnvær. Har sett enda mer film. Mannen lager deilig fisk til middag, det lukter godt i hele leiligheten.

Var koselig i går kveld, drakk vin og pratet med to venninner, så dro vi på byen. Hyggelig lørdag.

Skal spise nå. Nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...