AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 For et halvt år siden tok den gamle pcen min kvelden. Jeg ble litt revet med i svingen når jeg kjøpte ny og endte opp med en alt for stor bærbar. Av en eller annen grunn fikk jeg det for meg at 17" var en fin ting. Men nå etter å ha drasset på den til og fra jobb i et halvt år, innser jeg at 13" hadde vært mer ideelt. Dumme meg! Det er en acer aspire, og mer enn det husker jeg ikke. Prosessoren er i5 og jeg betalte ca. 6000. Er det noe marked for slike brukte bærbare? Håper noen har mer peiling enn meg!Anonymous poster hash: 9625e...b44
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Ta den med til expert, elkjøp, lefdal etc og la de gi deg en prisvurdering, så legger du den ut på finn.no Anonymous poster hash: b5374...eb2
-Jiinxs- Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Hvis du ser under pc'en så står det sikkert litt mer info om modellnavnet. Skriv det her så kan jeg sikkert komme med en ca pris. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Hvis du ser under pc'en så står det sikkert litt mer info om modellnavnet. Skriv det her så kan jeg sikkert komme med en ca pris. Står E771G-54 under den Anonymous poster hash: 9625e...b44
-Jiinxs- Skrevet 21. mars 2015 #5 Skrevet 21. mars 2015 Kanskje det er denne du har? Jeg ville kanskje satt prisen til 3000.- og forvente at folk vil prøve å prute litt på den. Om den er lite brukt og ikke noen synlige skader på maskinen så burde du få ca 3000.- Synes hvertfall at det er en grei nok pris for brukt pc. Hvis du vil sjekke at det faktisk er den pcen. Så kan du gjøre dette, selv om jeg er nesten sikker på jeg har linket til en pc som er lik eller nesten lik den du har. Windowstasten + r og skriv inn dxdiag Så bare følger du bildet jeg har lagt til for og sjekke at det stemmer med infoen til pcen jeg linket til.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #6 Skrevet 21. mars 2015 Kanskje det er denne du har? Jeg ville kanskje satt prisen til 3000.- og forvente at folk vil prøve å prute litt på den. Om den er lite brukt og ikke noen synlige skader på maskinen så burde du få ca 3000.- Synes hvertfall at det er en grei nok pris for brukt pc. Hvis du vil sjekke at det faktisk er den pcen. Så kan du gjøre dette, selv om jeg er nesten sikker på jeg har linket til en pc som er lik eller nesten lik den du har. Windowstasten + r og skriv inn dxdiag Så bare følger du bildet jeg har lagt til for og sjekke at det stemmer med infoen til pcen jeg linket til. Stemmer at det er den ja Tusen takk for hjelp! Anonymous poster hash: 9625e...b44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå