Gå til innhold

Livmortappen min er så langt nede i skjeden..!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor langt nede kan den være uten at det er "unormalt"? Føler alle skriver om at man må føre fingeren langt inn for å kjenne livmortappen, mens min kan jeg kjenne bare jeg stapper fingertuppen inn.. :sjokkert:

Anonymous poster hash: 968a0...587
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det varierer. Jeg har også min langt ned, selv om jeg aldri har født og ikke er gammel. På meg er det fordi jeg har litt kort fremre skjedevegg, sånn at livmortappen bare er ca 5-6 cm opp. I tillegg er den litt lang, mer som en tapp enn knappeformet (som jeg har inntrykk av er normalt). Det er ikke så mye å gjøre noe med, om det ikke kommer av nedfallen livmor (som hender av og til etter fødsler og med lkende alder).

Anonymous poster hash: ef38b...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med meg endrer det seg i syklusen. Under mensen kan den ofte være i veien når jeg skal sette inn tampong, så den må settes litt på skrå.

Anonymous poster hash: b9f9a...565
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du vært hos gyn TS?

Jeg for min del kjenner ikke livmortappen om jeg stikker hele fingeren inn. Tenker kanskje at du kan ha fremfallen livmor eller hva det heter. Hvordan er det å ha sex?

Anonymous poster hash: 71697...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det endrer seg litt i løpet av syklusen. Noen ganger et par cm fra skjedeinngangen, andre ganger noen cm mer, men den er alltid langt nede. Har ikke noe fremfall. Ts

Anonymous poster hash: 968a0...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...