AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 Nylig var jeg i utlandet og var innom denne butikken, og endte opp med å kjøpe mange par med bukser, topper og ei jakke..de hadde utrolig mye fint.. Både buksene og jakken er i merket Amisu, aldri hørt om men de sitter så fint på og er behagelige. Har sett på nettet at den butikken finnes i Strømmen også, så tenkte å ta en tur. Har du hørt om denne butikken? Erfaringer med den?Anonymous poster hash: 709a7...72a
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Nylig var jeg i utlandet og var innom denne butikken, og endte opp med å kjøpe mange par med bukser, topper og ei jakke..de hadde utrolig mye fint.. Både buksene og jakken er i merket Amisu, aldri hørt om men de sitter så fint på og er behagelige. Har sett på nettet at den butikken finnes i Strømmen også, så tenkte å ta en tur. Har du hørt om denne butikken? Erfaringer med den?Anonymous poster hash: 709a7...72a jepp,vi har den jo i norge. minner litt om en hipp h&m...samme kvalitet Anonymous poster hash: acb05...022
Gjest Keikolina Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 (endret) Kjøpt noen billige og tykke gensere der, 80 kr. Ikke værst pris. Men har også kjøpt topper der som har rakna etter et par vask. Så er litt så som så med kvaliteten. Men er jo billig. Endret 20. mars 2015 av Keikolina
Sen ve ben Skrevet 20. mars 2015 #4 Skrevet 20. mars 2015 Jeg liker den butikken. Synes de har litt utenom det vanlig. Altså, kvaliteten er jo ikke den beste, men billig er det vertfall! Kjøpte en basic topp der for 29 kroner, og den har jeg brukt mye! Og veldig fornøyd med jeans derfra. 1
FantasDick Skrevet 20. mars 2015 #5 Skrevet 20. mars 2015 (endret) Synes de har en del kult der, litt freshere enn H&M, liksom. Har kun handla når jeg har vært i utlandet. Vet ikke hvor store butikkene er i Norge og hvor godt utvalget er. Endret 20. mars 2015 av FantasDick 3
Emas Skrevet 20. mars 2015 #6 Skrevet 20. mars 2015 Eg har kjøpt masse klær på new yorker i utlandet. Billige klær med varierande kvalitet, men amisu har eg god erfaring med.
Hjertehåp Skrevet 20. mars 2015 #7 Skrevet 20. mars 2015 De har en butikk på strømmen stor senter hvis du bor i nærheten. Liker å handle undertøy der selv.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #9 Skrevet 20. mars 2015 Hørt om ja!! Har lagt igjen flerfoldige tusenlapper der. Hovedsakelig i utlandet, men også på strømmen. Anonymous poster hash: ac9bb...6c0
grrwaffmjau Skrevet 20. mars 2015 #10 Skrevet 20. mars 2015 Syns mye er av dårlig kvalitet og ser litt jalla ut, men har flere plagg fra Amisu og de er veldig fine og av god kvalitet:)
fresia Skrevet 20. mars 2015 #11 Skrevet 20. mars 2015 har bare vært på New Yorker på Sørlandssenteret. har aldri funnet noe der. ikke min stil i det hele tatt! men tror nok butikken er beregnet for de som er litt yngre enn meg :-)
Sirah Skrevet 20. mars 2015 #12 Skrevet 20. mars 2015 Jeg elsker New Yorker! Tidligere dro jeg til Kbh et par ganger i året for å shoppe der^^ Amisu var i mange år favorittmerket mitt! Nå skal jeg innrømme at jeg har vokst litt fra stilen, men noen av basisplagga kjøpes fremdeles. 80kr for en vanlig topp er helt ok det altså! Kvaliteten er som HM. Ikke verdens beste, men for topper man f.eks bruker ute og dermed gjerne ikke så mange ganger så er det helt kurrant. For klær å bruke hver dag ville jeg kanskje handlet noe i bedre kvalitet.
Gjest Olivia Benson Skrevet 20. mars 2015 #13 Skrevet 20. mars 2015 Liker den butikken jeg også! Noe av det er litt for ungt for meg, men har funnet en del basisplagg og ytterjakker der. Har handlet mest på Nordbysenteret i Sverige, men også i Kristiansand og Trondheim.
kamillete Skrevet 20. mars 2015 #14 Skrevet 20. mars 2015 Ja, liker butikken veldig godt! Er ikke alt der som er helt min stil men finner ofte en ting eller to som jeg blir veldig fornøyd med! Var innom den for første gang i Polen når jeg var på skoletur for noen år siden. Er som regel innom der når jeg er på Nordbysenteret i Sverige jeg og
LempikasPromise Skrevet 20. mars 2015 #15 Skrevet 20. mars 2015 CC stadion på Hamar har New Yorker. Synes de har mye fint der, litt mer alternativt enn hm, men uten å ta helt av
funginger Skrevet 21. mars 2015 #16 Skrevet 21. mars 2015 Er en tysk kjede, har noen få plagg derfra, men som noen andre sier: føler at jeg har vokst fra den stilen. Men OK kjede og en del fine klær.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #17 Skrevet 21. mars 2015 Synes den er ganske harry jeg da, minner om LMC haha 😂 Anonymous poster hash: ffb57...7b6 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #18 Skrevet 21. mars 2015 Synes den er ganske harry jeg da, minner om LMC haha 😂 Anonymous poster hash: ffb57...7b6 Me 2 , trodde ikke så mange likte den. Hverfall ikke hvis man har passert 23. Anonymous poster hash: 07e1a...7d8 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #19 Skrevet 21. mars 2015 Da er jeg nok den eneste som ikke har hørt om den, hehe... Faktisk aldri hørt om, før jeg var innom den i utlandet.. Da skal jeg nok ta meg en tur til Strømmen for å se. Likte ihvertfall veldig godt Amisu buksene, de sitter så godt på og jakken er jeg sååå fornøyd med ! Og dere som gjør narr av NY og LMC, har vært på begge og LMC har mye fine klær også, spesielt til barn, utvalget var bedre enn her i Norge. TsAnonymous poster hash: 709a7...72a 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #20 Skrevet 21. mars 2015 Altså utvalget av barneklær var mye bedre enn Hm, lindex osv... TsAnonymous poster hash: 709a7...72a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå