Gå til innhold

Dere som fikk restskatt, hvordan betaler dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk 40 000 i restskatt, trekker det bare fra sparekontoen hvor det nå står 400 000 eller noe sånt.

Sparte en drøy tusenlapp rentemessig på å ha såpass lavt skattetrekk i 2014, ganske fornøyd!

Anonymous poster hash: 53e3d...f92

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan jeg betaler? Bruker nettbanken...

Anonymous poster hash: fdbb1...14b

Skrevet

Betalte via nettbank i fjor ;) før utgangen av mai for å slippe renter.

AnonymBruker
Skrevet

Du får faktura når skatteoppgjøret er ferdig. Tror det er ganske vanlig at den blir delt i to og at du betaler halve i august og halve i september. Min restskatt et år på 4000,- ble i hvert fall det uten at jeg ba om det. Men du betaler jo bare alt i august.

Anonymous poster hash: fb925...8e0

Skrevet (endret)

Du får faktura når skatteoppgjøret er ferdig. Tror det er ganske vanlig at den blir delt i to og at du betaler halve i august og halve i september. Min restskatt et år på 4000,- ble i hvert fall det uten at jeg ba om det. Men du betaler jo bare alt i august.

Dumt å vente med å betale til i august da. Betal før utgangen av mai så slipper dere renter. Endret av asterix
AnonymBruker
Skrevet

Hvis summen er over 5000 får du to fakturaer i august og september, jeg pleier å betale da. Det har nemlig vist seg flere ganger at restskatten min har vært for høy, og plutselig har disse fakturaene en annen (lavere) sum enn det som stod i skatteoppgjøret i mars....

Anonymous poster hash: c977e...bfc

AnonymBruker
Skrevet

Hvis summen er over 5000 får du to fakturaer i august og september, jeg pleier å betale da. Det har nemlig vist seg flere ganger at restskatten min har vært for høy, og plutselig har disse fakturaene en annen (lavere) sum enn det som stod i skatteoppgjøret i mars....

Anonymous poster hash: c977e...bfc

Fortsatt dumt å vente. Om du betaler inn for mye i mai får du det jo tilbake.

Anonymous poster hash: fdbb1...14b

AnonymBruker
Skrevet

Hva? Da får man jo renter på det! Jeg betaler restskatten innen utgangen av mai, dvs 98 kr mindre enn restskatten, da det ikke blir innkrevd restskatt om det er under 100 boks.

Anonymous poster hash: 53e3d...f92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...