Gå til innhold

cameltoe.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror du jeg kjenner Fru KG?

Anonymous poster hash: 13e6c...2a6

Aner ikke, men hun skriver ofte om datteren sin.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, det er DIN mening. Og æresmedkemsskapet ditt er nok velfortjent.

Ikke nødvendigvis min mening men et faktum. Og hvor er jeg æresmedlem?????

Anonymous poster hash: 17715...511

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke naiv. Eller, jeg er nok naiv i enkelte tilfeller, men i dette så vet jeg at mennene jeg snakker om ikke liker å se det. Å få et tilfeldig under et skjørt osv er noe helt annet, men å se anatomien til random damer på gata er sjelden en høydare.

Du vet...det fødes en hver sekund :fnise: .

Altså: De mennene du "kjenner" syns altså det er fælt å se en cameltoe...? Jeg går da utifra at du da nettopp har landet på denne planeten og at du ikke er blitt kjent med noen menn her enda :laugh: ?

Jøss, altså... :skratte:

Anonymous poster hash: 40052...3f7

• Liker 2
Skrevet (endret)

Du vet...det fødes en hver sekund :fnise: . Altså: De mennene du "kjenner" syns altså det er fælt å se en cameltoe...? Jeg går da utifra at du da nettopp har landet på denne planeten og at du ikke er blitt kjent med noen menn her enda :laugh: ? Jøss, altså... :skratte:Anonymous poster hash: 40052...3f7

Jeg kjenner menn, så det å skrive "kjenner" blir litt rart. De synes ikke det er fælt å se, men de synes det er harry, usexy, og ekkelt. Virker som personen ikke har sett seg selv i speilet før hun går ut døra. Det er nok noen av dem som tenner på å se tøystykker dratt opp i underlivet på kvinnfolk. Men folk flest synes nok det blir en smule udelikat. Et skjørt som blåser opp og viser noe er veldig sexy, ei dame som har dratt buksa opp under armene og inn i skrævet er ikke sexy.

Og forresten så tror jeg det fødes nærmere 5 hvert sekund.

Endret av Pompom
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner menn, så det å skrive "kjenner" blir litt rart. De synes ikke det er fælt å se, men de synes det er harry, usexy, og ekkelt. Virker som personen ikke har sett seg selv i speilet før hun går ut døra. Det er nok noen av dem som tenner på å se tøystykker dratt opp i underlivet på kvinnfolk. Men folk flest synes nok det blir en smule udelikat. Et skjørt som blåser opp og viser noe er veldig sexy, ei dame som har dratt buksa opp under armene og inn i skrævet er ikke sexy.

Og forresten så tror jeg det fødes nærmere 5 hvert sekund.

Jeg er mann.

Grunnen til at jeg skriver "kjenner" skjønner du nok....

Fyi: Et skjørt som blåser opp avslører nøyaktig det samme. En truse som nettopp sitter klistret til fitta og viser konturene. Altså en cameltoe der også. Så sant det ikke er truseløst, da.

110% av mine mannlige venner mener det samme, og jeg kjenner mange. Ikke en eneste en kunne sagt at en cameltoe er harry, usexy eller ekkelt. Man trenger heller ikke dra buksa opp under armene og inn i "skrævet" (det blir ikke verre selv om du skal ha det til å høres slik ut) for å få en cameltoe.

Skrevet

Jeg er mann. Grunnen til at jeg skriver "kjenner" skjønner du nok.... Fyi: Et skjørt som blåser opp avslører nøyaktig det samme. En truse som nettopp sitter klistret til fitta og viser konturene. Altså en cameltoe der også. Så sant det ikke er truseløst, da. 110% av mine mannlige venner mener det samme, og jeg kjenner mange. Ikke en eneste en kunne sagt at en cameltoe er harry, usexy eller ekkelt. Man trenger heller ikke dra buksa opp under armene og inn i "skrævet" (det blir ikke verre selv om du skal ha det til å høres slik ut) for å få en cameltoe. Anonymous poster hash: 40052...3f7

Trusa sitter ikke "klistra til fitta"... Og det er stor forskjell på å få et Glimt under skjørtet og å få hele stasen trøkka i trynet.. Nei, da er kanskje din vennegjeng sånn. De menn jeg kjenner foretrekker smakfulle og classy damer som ikke har musa på display for alle enhver og unga deres.

• Liker 9
Gjest Godjente
Skrevet

Trusa sitter ikke "klistra til fitta"... Og det er stor forskjell på å få et Glimt under skjørtet og å få hele stasen trøkka i trynet.. Nei, da er kanskje din vennegjeng sånn. De menn jeg kjenner foretrekker smakfulle og classy damer som ikke har musa på display for alle enhver og unga deres.

Så fordømmende...Hva med oss som nesten alltid får cameltoe i bukser da?

Skal vi gå rundt i side og baggy bukser for å skamme oss over kjønnet vårt? I redsel for at noen menn kanskje skal se cameltoen vår?

AnonymBruker
Skrevet

Skal vi gå rundt i side og baggy bukser for å skamme oss over kjønnet vårt? I redsel for at noen menn kanskje skal se cameltoen vår?

Jeg tror Pompom snakker mest om de som bevisst legger an til en VELDIG synlig cameltoe.

Anonymous poster hash: 43e8d...8b6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ok.

Post så noen random bilder av truser og undertøy der det er som du sier.

Så får vi se.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skulle tro du kjente hele den mannlige befolkningen, vel jeg kjenner også menn og de liker å se!

Anonymous poster hash: 393ad...d6b

Skrevet

Det var såklart ikke det jeg mente.

Jeg tror Pompom snakker mest om de som bevisst legger an til en VELDIG synlig cameltoe.Anonymous poster hash: 43e8d...8b6

Nettopp, takk :)

Ok. Post så noen random bilder av truser og undertøy der det er som du sier. Så får vi se. Anonymous poster hash: 40052...3f7

Jeg gidder ikke lete frem bilde. Men er den klistra så bør man skifte undertøy, det er ikke bra at det er for fuktig eller klamt der nede. Undertøy bør heller ikke være så stramt eller dratt opp at det blir helt klistra..

Skulle tro du kjente hele den mannlige befolkningen, vel jeg kjenner også menn og de liker å se! Anonymous poster hash: 393ad...d6b

Nei, jeg gjør ikke det. Men det er forskjell på å like å se det i en privat setting på noen man er tent på, enn å f.eks å se naboen/læreren/en butikkansatt etc. Situasjon folkens..

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gidder ikke lete frem bilde. Men er den klistra så bør man skifte undertøy, det er ikke bra at det er for fuktig eller klamt der nede. Undertøy bør heller ikke være så stramt eller dratt opp at det blir helt klistra..

Nei, jeg gjør ikke det. Men det er forskjell på å like å se det i en privat setting på noen man er tent på, enn å f.eks å se naboen/læreren/en butikkansatt etc. Situasjon folkens..

Nei, du sier ikke :fnise: ?

Skrevet

Nei, du sier ikke :fnise: ? Anonymous poster hash: 40052...3f7

Du klarer vel å Google truse selv? Jeg skriver fra ipad, så er vanskelig å legge inn bilder. Normalt undertøy sitter ikke "klistra" til fitta og viser en heftig cameltoe, så bevisbyrden ligger på deg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bare hyggelig pompom

AnonymBruker
Skrevet

Bare hyggelig pompom

Skrevet

Om man får cameltoe i bukse ( uten å lage det med vilje) så vil jeg tro man har valgt en bukse som ikke passer egen kropp. Passform eller størrelse. Det trenger jo ikke bety at man må gå i baggy bukser, bare finn en modell som sitter bedre til egen kropp :)

Og de som sier at truser viser cameltoe? Huh? Da har man vitterlig feil størrelse på undertøyet ( eventuelt truser med søm i midten på langs, noe som ikke er veldig vanlig )

• Liker 5
Gjest Nikee
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner, avsporinger samt svar til dette. Kommentarer til rydding kan tas på PM eller RR.

Nikee, mod.

Endret av Nikee
Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg forstår egentlig ikke hvorfor mange her er så negativ til det. Jeg synes det er utrolig deilig å gå sånn, jeg føler meg sexy, og jeg får oppmkersomhet på grunn av det. Jeg vet at mange sier at jeg bare får negativ oppmerksomhet, men det stemmer ikke.

Det man gjør ved å trekke buksen langt opp i skrevet er å vise seg fram. Det er akkurat det samme som å ha for stor utringning, knappe opp for mye av skjorten, ta på seg et for kort skjørt som viser for mye av rumpen, eller ha for liten shorts hvor rumpeballene henger utenfor.

Dersom målet er å virke billig og legge alt ut på "tilbud" så for all del kjør usmakelig stil. Det har heller ikke noe med hvem som gjør det. Overvektig, gammel, normalvektig, ung - det er som regel like usmakelig uansett.

Jeg elsker kvinnekropp. Syns den er mye mer spennende når den er innpakket classy.

Gjest Godjente
Skrevet

Det man gjør ved å trekke buksen langt opp i skrevet er å vise seg fram. Det er akkurat det samme som å ha for stor utringning, knappe opp for mye av skjorten, ta på seg et for kort skjørt som viser for mye av rumpen, eller ha for liten shorts hvor rumpeballene henger utenfor.

Dersom målet er å virke billig og legge alt ut på "tilbud" så for all del kjør usmakelig stil. Det har heller ikke noe med hvem som gjør det. Overvektig, gammel, normalvektig, ung - det er som regel like usmakelig uansett.

Jeg elsker kvinnekropp. Syns den er mye mer spennende når den er innpakket classy.

Jeg trekker ikke buksa opp, men får det likevel. Og selvsagt er det i yndlingsbuksene mine som sitter så pent, jeg tar meg bra ut i dem, MEN jeg får cameltoe. Visste det ikke selv engang før jeg oppdaget at menn så mot skrittet mitt når jeg gikk i byen :laugh: Da så jeg at jeg hadde det! Er ikke noe jeg VIL vise fram. Men kroppen min er da slik den er, blir jo feil å skal gjemme og skjemmes over noe så naturlig, når jeg ikke selv velger å fremheve den.

Og om Fru KG velger å vise den frem, får bli opp til henne. Synes ikke noe om å dømme noen for klesstil. De får gå som de vil, så får du like de du vil. Men å rakke ned på de som går annerledes enn deg er lavmål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...