Gjest Godjente Skrevet 25. mars 2015 #101 Skrevet 25. mars 2015 Alle jenter har det om de går med for trange bukser etc oppe i midten. Om man sliter veldig med det så vet jeg at det finnes slike "pads" man kan legge inn i truser etc som er ment for å skjule akuratt dette. :-) Jeg har ganske store kjønnslepper, men aldri tatt meg bryet om å faktisk sjekke om jeg har det... ingen har kommenterte noe så da satser jeg på at jeg er safe. Hvor finner man disse padsene?
Gjest FruKG Skrevet 25. mars 2015 #102 Skrevet 25. mars 2015 Har jo vitterlig ikke nevnt hva som er normalt eller ikke, men om vi skal ta den diskusjonen så vil jeg si at klær som er i riktig størrelse og derfor sitter fint og stramt er mer normalt enn å skulle ta på seg en bukse i for stor størrelse og dra den langt opp på sidene så man får cameltoe, masse ekstra fyllstoff over venusberget, og en 1 meter lang rumpe på ryggen siden man drar buksen så høyt opp? En bukse som er riktig sydd og passer er jo ikke mulig å dra opp slik, innlegget mitt handler egentlig om at jeg ikke skjønner hvordan det er mulig å få til, er fysisk umulig for meg om buksen ikke er for stor. Også hos alle venninnene mine. Så hvorfor ikke bare kjøpe bukser i riktig størrelse som da også sitter finere! Og nei, jeg er ingen sjalu stor kvinne, jeg er slank, måler under 60 cm rundt midjen, relativt store pupper, måler 90 rundt brystet, ikke verdens største hofter akkurst, men fin sprettrumpe, så måler 90 rundt her også. Er 1.69 høy og veier 50 kg.Anonymous poster hash: d0c15...f35 Jeg sier jo ikke at du er sjalu eller noe slikt. Men nå definerer du jo igjen hva som skal være normalt og "riktig". Jeg må si at jeg er litt lei slike uttalelser. Det er fint at du ikke kjøper buksene dine for store, det gjør ikke jeg heller, men jeg får fint til cameltoe uansett. Kan det tenkes at ikke alle har samme kroppsfasong som deg? Eller er din kroppsfasong også normalen?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #103 Skrevet 25. mars 2015 Jeg sier jo ikke at du er sjalu eller noe slikt. Men nå definerer du jo igjen hva som skal være normalt og "riktig". Jeg må si at jeg er litt lei slike uttalelser. Det er fint at du ikke kjøper buksene dine for store, det gjør ikke jeg heller, men jeg får fint til cameltoe uansett. Kan det tenkes at ikke alle har samme kroppsfasong som deg? Eller er din kroppsfasong også normalen? Du får jo ikke "fint til" cameltoe om rumpebildet på profilen er representativt. Der er jo buksa heisa absurd høyt, så dette er jo som kommer av seg selv akkurat.Anonymous poster hash: 1e78c...91b 6
Gjest FruKG Skrevet 25. mars 2015 #104 Skrevet 25. mars 2015 Du får jo ikke "fint til" cameltoe om rumpebildet på profilen er representativt. Der er jo buksa heisa absurd høyt, så dette er jo som kommer av seg selv akkurat.Anonymous poster hash: 1e78c...91b Det er rumpa mi på profilbildet så det er jo representativt. Jeg drar buksa opp ja, og jeg sier ikke at noen andre skal gjøre det eller ikke, det er ikke jeg som sier at "slik må dere gå kledd fordi det er normalt og alt annet er bare trashy og stygt".
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #105 Skrevet 25. mars 2015 Og nei, jeg er ingen sjalu stor kvinne, jeg er slank, måler under 60 cm rundt midjen, relativt store pupper, måler 90 rundt brystet, ikke verdens største hofter akkurst, men fin sprettrumpe, så måler 90 rundt her også. Er 1.69 høy og veier 50 kg. Sånne svar er jo så håpløse som det kan få blitt. Det her sier INGENTING om kroppsfasong, verken horisontal, eller vertikal. Det man kan si er at du ikke er slank, du er for tynn og undervektig med en BMI på 17.51. Det er ikke noe å være sjalu på. Anonymous poster hash: 0df6f...d6c 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #106 Skrevet 25. mars 2015 Hva har det med denne saken å gjøre? Det er mulig jeg har skrevet noe med skinnbukser ja. Og jeans har du skrevet om Og at det hender du får orgasme av å gå i åletrange jeans http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=907204&page=4Anonymous poster hash: 74210...79d 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #107 Skrevet 25. mars 2015 Det er rumpa mi på profilbildet så det er jo representativt. Jeg drar buksa opp ja, og jeg sier ikke at noen andre skal gjøre det eller ikke, det er ikke jeg som sier at "slik må dere gå kledd fordi det er normalt og alt annet er bare trashy og stygt". Men da innser du at du bruker buskene dine på en ganske annen måte enn det som er vanlig, altså at det er du som skaper denne cameltoen ikke anatomien din.Anonymous poster hash: 1e78c...91b 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #108 Skrevet 25. mars 2015 Jeg sier jo ikke at du er sjalu eller noe slikt. Men nå definerer du jo igjen hva som skal være normalt og "riktig". Jeg må si at jeg er litt lei slike uttalelser. Det er fint at du ikke kjøper buksene dine for store, det gjør ikke jeg heller, men jeg får fint til cameltoe uansett. Kan det tenkes at ikke alle har samme kroppsfasong som deg? Eller er din kroppsfasong også normalen? Igjen, jeg nevnte ikke noe om hva som var normalt eller ikke i midt første innlegg, det var det du som bringte opp. Som jeg så skrev i mitt andre innlegg, at jeg ville ta deg på ordet om hva i så fall ville vært mest normalt, siden du begynte å snakke om hva som er normalt. Jeg skjønner bare rett og slett ikke hvordan det er mulig å dra buksen opp slik, og jeg har ikke lik kroppsform som alle mine venninner nei, som da heller ikke klarer å dra buksen opp høyt når de bruker riktig størrelse og passform for sin kropp. Uansett handler ikke denne diskusjonen om deg. Anonymous poster hash: d0c15...f35 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #109 Skrevet 25. mars 2015 Sånne svar er jo så håpløse som det kan få blitt. Det her sier INGENTING om kroppsfasong, verken horisontal, eller vertikal. Det man kan si er at du ikke er slank, du er for tynn og undervektig med en BMI på 17.51. Det er ikke noe å være sjalu på. Anonymous poster hash: 0df6f...d6c ? Hvordan kan det ikke si noe om kroppsfasong, verken vertikalt eller horisontalt? Jeg skrev vitterlig høyden min, så der har du vel det vertikale, eller hva? Og jeg skrev også vekt, så du kan lett se om jeg er for stor, og jeg er slank, men nei, jeg ser ikke undervektig ut, har ikke noe synlig ribbein etc. Jeg ga deg også tre horisontale mål, gjorde jeg ikke? For brystet, midjen og hoften/rumpa. Så hvordan det ikke kan si noe om min kroppsfasong stiller jeg meg undrende til. Jeg sier heller ikke at jeg er perfekt på noen måte, men jeg er fornøyd med kroppen min (har ikke hørt noen klager fra andre heller), og var vel heller egentlog ment litt mot de som alltid skal si at alle som sier de ikke liker noe er overvektige og tapere.... Anonymous poster hash: d0c15...f35 1
Gjest FruKG Skrevet 25. mars 2015 #110 Skrevet 25. mars 2015 Men da innser du at du bruker buskene dine på en ganske annen måte enn det som er vanlig, altså at det er du som skaper denne cameltoen ikke anatomien din.Anonymous poster hash: 1e78c...91b Ja det vet jeg vel, jeg har ikke påstått noe annet heller. Jeg har heller vært åpen om at jeg gjør det bevisst og at jeg liker å gå slik.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #111 Skrevet 25. mars 2015 Ja det vet jeg vel, jeg har ikke påstått noe annet heller. Jeg har heller vært åpen om at jeg gjør det bevisst og at jeg liker å gå slik. Og i følge dine tidligere innlegg i andre tråder så blir barna dine pinlig berørt over deg og da bør du ikke gå sånn. Anonymous poster hash: 17715...511 7
Gjest FruKG Skrevet 25. mars 2015 #112 Skrevet 25. mars 2015 Og i følge dine tidligere innlegg i andre tråder så blir barna dine pinlig berørt over deg og da bør du ikke gå sånn.Anonymous poster hash: 17715...511 Det var dattera mi som ble det ja, men hun har ikke sagt noe om det de siste par månedene. Hun har begynt å gå litt slik selv faktisk etter at hun fikk seg en ny kjæreste. 1
Commander Skrevet 25. mars 2015 #113 Skrevet 25. mars 2015 Syntes døvebukser får mye pes her. Er da en bare fordel og kunne lese på leppene!! 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #114 Skrevet 25. mars 2015 Det var dattera mi som ble det ja, men hun har ikke sagt noe om det de siste par månedene. Hun har begynt å gå litt slik selv faktisk etter at hun fikk seg en ny kjæreste. Det er bra at døtre lærer av sin mor. Vise godsakene er ikke noe og skamme seg over. Anonymous poster hash: 13e6c...2a6 1
Hardy_Poteter Skrevet 25. mars 2015 #115 Skrevet 25. mars 2015 Det er bra at døtre lærer av sin mor. Vise godsakene er ikke noe og skamme seg over. Anonymous poster hash: 13e6c...2a6 Så du mener at man må skamme seg over å ha en cameltoe?, eller kjønnsorganet generelt? Herre min hatt. Hva så om noe kommer til syne liksom? Folk er da forskjellige! Ingenting å skamme seg for det. Hvem er du egentlig, yppersteprestinnen i OTTAR eller?
Antlers Skrevet 25. mars 2015 #116 Skrevet 25. mars 2015 Det er bra at døtre lærer av sin mor. Vise godsakene er ikke noe og skamme seg over. Anonymous poster hash: 13e6c...2a6 Æsj! Du er klar over at jenta er under den seksuelle lavalder, eller...? 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #117 Skrevet 25. mars 2015 Så du mener at man må skamme seg over å ha en cameltoe?, eller kjønnsorganet generelt? Herre min hatt. Hva så om noe kommer til syne liksom? Folk er da forskjellige! Ingenting å skamme seg for det. Hvem er du egentlig, yppersteprestinnen i OTTAR eller? En ting er i hvertfall helt sikkert og det er at man kommer lengre både i det sosiale liv og i yrkeslivet hvis man kler seg litt mer klassisk og smakfullt enn det man gjør hvis man kler seg slik som FruKG lærer datteren sin. En vulgær klesstil er og blir en "billig" stil i de sammenhengen, uavhengig om man selv syns man er fin og sexy.Anonymous poster hash: 17715...511 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #118 Skrevet 25. mars 2015 Æsj! Du er klar over at jenta er under den seksuelle lavalder, eller...? Tror du jeg kjenner Fru KG? Anonymous poster hash: 13e6c...2a6
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #119 Skrevet 25. mars 2015 Hvem er du egentlig, yppersteprestinnen i OTTAR eller? Jeg er æresmedlem i Ottar. Anonymous poster hash: 13e6c...2a6 2
Hardy_Poteter Skrevet 25. mars 2015 #120 Skrevet 25. mars 2015 En ting er i hvertfall helt sikkert og det er at man kommer lengre både i det sosiale liv og i yrkeslivet hvis man kler seg litt mer klassisk og smakfullt enn det man gjør hvis man kler seg slik som FruKG lærer datteren sin. En vulgær klesstil er og blir en "billig" stil i de sammenhengen, uavhengig om man selv syns man er fin og sexy.Anonymous poster hash: 17715...511 Vel, det er DIN mening. Og æresmedkemsskapet ditt er nok velfortjent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå