Nanami Skrevet 25. mars 2015 #81 Skrevet 25. mars 2015 Ja. Klart kjæresten din syns det er forferdelig å se en fitte . Her har han uten tvil vært 100% ærlig med deg. Dette er flott. Er det ikke kaldt å gå rundt i kjole midt på vinteren, btw...? Anonymous poster hash: 40052...3f7 Jeg har aldri møtt en mann som synes det er fint å se en fremmed dame sine kjønnslepper på fullt display gjennom klærne. Jeg har ingen tvil om at kjæresten hennes er 100% ærlig. Det ser tacky og vulgært ut. På samme måte som at et fåtall liker å se konturene av penis til en mann i speedo og sykkelbukse. Det blir too much. Vet spørsmålet ikke var til meg, men svarer likevel. Er like kaldt å gå med kjole som med bukse på vinteren, og ofte også varmere da man kan bruke ullstrømpebukser. 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #82 Skrevet 25. mars 2015 Er dette noe dere jenter er bevisste på? Sjekker man ikke dette i speilet før man går ut? Er det faktisk sånn at noen av dere liker å vise dere frem sånn?Anonymous poster hash: 43e8d...8b6 Ei slank lang jente på 19 her. Prøver å unngå cameltoe da det er i mine øyne GRUSOMT, men av en eller annen grunnfår jeg det ofte. Spesielt i slike tynne bukser fra bikbok/HM Anonymous poster hash: a7468...976 1
Teodorosaurus Skrevet 25. mars 2015 #83 Skrevet 25. mars 2015 Jøss, regner med du ser ut som en supermodell også da eller? Anonymous poster hash: 39f91...c79 Jepp, klart det! Alle som er normalt slanke og trente er jo supermodeller. Det beste jeg vet er foressten å trekke sykkelbuksa så høyt opp at jeg får cameltoe mellom ballene.
Gjest FruKG Skrevet 25. mars 2015 #84 Skrevet 25. mars 2015 Jepp, klart det! Alle som er normalt slanke og trente er jo supermodeller. Det beste jeg vet er foressten å trekke sykkelbuksa så høyt opp at jeg får cameltoe mellom ballene.
Gjest 100%naturlig Skrevet 25. mars 2015 #85 Skrevet 25. mars 2015 Jeg har aldri møtt en mann som synes det er fint å se en fremmed dame sine kjønnslepper på fullt display gjennom klærne. Jeg har ingen tvil om at kjæresten hennes er 100% ærlig. Det ser tacky og vulgært ut. På samme måte som at et fåtall liker å se konturene av penis til en mann i speedo og sykkelbukse. Det blir too much. Vet spørsmålet ikke var til meg, men svarer likevel. Er like kaldt å gå med kjole som med bukse på vinteren, og ofte også varmere da man kan bruke ullstrømpebukser. Det er jo litt underlig at vi er så sykt redde for cameltoe og om konturene av mannens penis og baller skulle vises i en stram tights, sykkelbukser eller i åletrange jeans. Er ikke dette bare normalt og viser litt tildekket at vi er normalt skapt fysiologisk. Vi går jo nesten uten klær på sommeren, ofte kledd i trange og minimalt sommertøy, som viser det meste, men da hører vi ingen klager!! Snodig. Til menn er det fy fy å bare vise antydning til at det finnes et mannlig kjønnsorgan. Heldigvis tør gutter og menn mer, og flere går i åletrange jeans å gir litt f i hva alle fordomsfulle skulle mene!
Nanami Skrevet 25. mars 2015 #86 Skrevet 25. mars 2015 Det er jo litt underlig at vi er så sykt redde for cameltoe og om konturene av mannens penis og baller skulle vises i en stram tights, sykkelbukser eller i åletrange jeans. Er ikke dette bare normalt og viser litt tildekket at vi er normalt skapt fysiologisk. Vi går jo nesten uten klær på sommeren, ofte kledd i trange og minimalt sommertøy, som viser det meste, men da hører vi ingen klager!! Snodig. Til menn er det fy fy å bare vise antydning til at det finnes et mannlig kjønnsorgan. Heldigvis tør gutter og menn mer, og flere går i åletrange jeans å gir litt f i hva alle fordomsfulle skulle mene! Det har vel egentlig ikke noe med å være redd å gjøre, det er vel mer at noen ting hører privaten til. Det er en situasjon for alt. Jeg ville ikke vært så fokusert på skole dersom lærern min hadde trukket buksa si opp under armene og flashet kjønnsorganet sitt. Sommertøyet viser sjelden selve kjønnsorganet da, med mindre man går med alt for lite eller akkurat gikk ut av vannet. Men igjen, det er en annen situasjon. 4
Gjest Godjente Skrevet 25. mars 2015 #87 Skrevet 25. mars 2015 Fitte må være det mest vulgære ord som finnes. Jeg kunne ikke ha vært sammen med en mann som sa fitte Her sier vi kuken og fetta
Gjest Uhumskheter Skrevet 25. mars 2015 #88 Skrevet 25. mars 2015 Heller en mann som sier fitte enn en som sier vulva!
Gjest FruKG Skrevet 25. mars 2015 #89 Skrevet 25. mars 2015 Heller en mann som sier fitte enn en som sier vulva! Signerer
Gjest Eurodice Skrevet 25. mars 2015 #90 Skrevet 25. mars 2015 Her sier vi kuken og fetta Du er fra Nord-Norge du da. tenker jeg. Jeg skrev med en mann fra Harstadområdet engang, det ble ganske hett etterhvert. Men da han skrev at han gledet seg til å møte meg og få "fengre meg i fetta", ble det for vulgært for meg . 3
Gjest FruKG Skrevet 25. mars 2015 #91 Skrevet 25. mars 2015 Du er fra Nord-Norge du da. tenker jeg. Jeg skrev med en mann fra Harstadområdet engang, det ble ganske hett etterhvert. Men da han skrev at han gledet seg til å møte meg og få "fengre meg i fetta", ble det for vulgært for meg . Ville du ikke møte han på grunn av det?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #92 Skrevet 25. mars 2015 Skjønner ikke hvordan det er mulig å dra en jeans så høyt opp at man får cametoe jeg!! Jeg bruker bare helt helt stramme jeans med low rise, men eneste måten jeg skal få cameltoe da er jo om jeg bruker en for stor bukse som jeg kan dra opp! Lommene er jeg på rumpa der de skal være og ikke opp på ryggen, da ser det jo bare ut som om man har verdens lengste rumpe, skjønner ikke greia med det. Syntes egentlig slike bukser som er mulig å dra så mye opp ser ekstremt kjerring ut! Mine bukser sitter helt stram over alt, deler rumpa i to og fremhever min trente sprettrumpe, uten at egg må dra buksen så høyt opp som jeg kan! Skjønner det bsre virkelig ikke, ser jo ut som man ikke klarer å kle på seg selv, og bruker alt for store klær som detter ned og derfor drar de alt for langt opp Anonymous poster hash: d0c15...f35 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #93 Skrevet 25. mars 2015 Det er jo litt underlig at vi er så sykt redde for cameltoe og om konturene av mannens penis og baller skulle vises i en stram tights, sykkelbukser eller i åletrange jeans. Er ikke dette bare normalt og viser litt tildekket at vi er normalt skapt fysiologisk. Vi går jo nesten uten klær på sommeren, ofte kledd i trange og minimalt sommertøy, som viser det meste, men da hører vi ingen klager!! Snodig. Til menn er det fy fy å bare vise antydning til at det finnes et mannlig kjønnsorgan. Heldigvis tør gutter og menn mer, og flere går i åletrange jeans å gir litt f i hva alle fordomsfulle skulle mene! Er det du som tidligere har skrevet innlegg om hvor digg du syns det er å gå med trange skinnbukser? Anonymous poster hash: 74210...79d 1
Gjest Eurodice Skrevet 25. mars 2015 #94 Skrevet 25. mars 2015 Ville du ikke møte han på grunn av det? Nei, det var andre grunner også, men akkurat det tok kaka. 2
Uredd Skrevet 25. mars 2015 #95 Skrevet 25. mars 2015 Skjønner ikke hvordan det er mulig å dra en jeans så høyt opp at man får cametoe jeg!! Jeg bruker bare helt helt stramme jeans med low rise, men eneste måten jeg skal få cameltoe da er jo om jeg bruker en for stor bukse som jeg kan dra opp! Lommene er jeg på rumpa der de skal være og ikke opp på ryggen, da ser det jo bare ut som om man har verdens lengste rumpe, skjønner ikke greia med det. Syntes egentlig slike bukser som er mulig å dra så mye opp ser ekstremt kjerring ut! Mine bukser sitter helt stram over alt, deler rumpa i to og fremhever min trente sprettrumpe, uten at egg må dra buksen så høyt opp som jeg kan! Skjønner det bsre virkelig ikke, ser jo ut som man ikke klarer å kle på seg selv, og bruker alt for store klær som detter ned og derfor drar de alt for langt opp Anonymous poster hash: d0c15...f35 Kvinner er skapt forskjellig. 1
Gjest 100%naturlig Skrevet 25. mars 2015 #96 Skrevet 25. mars 2015 Er det du som tidligere har skrevet innlegg om hvor digg du syns det er å gå med trange skinnbukser? Anonymous poster hash: 74210...79d Hva har det med denne saken å gjøre? Det er mulig jeg har skrevet noe med skinnbukser ja.
Gjest FruKG Skrevet 25. mars 2015 #97 Skrevet 25. mars 2015 Nei, det var andre grunner også, men akkurat det tok kaka. Det var jo bra at det var andre ting som ikke stemte (forstå meg rett) Forstår at det må være vanskelig å være mann når man skal måtte velge ordene sine med slik omhu. Om en mann sier fitte, fetta, vagina, mus eller hva det måtte være, så synes jeg faktisk det viktigste er å få med seg hva han prøver å si om sine lyster enn å legge vekt på valgene av ord. Mulig det er jeg som er litt rar.
Gjest FruKG Skrevet 25. mars 2015 #98 Skrevet 25. mars 2015 Skjønner ikke hvordan det er mulig å dra en jeans så høyt opp at man får cametoe jeg!! Jeg bruker bare helt helt stramme jeans med low rise, men eneste måten jeg skal få cameltoe da er jo om jeg bruker en for stor bukse som jeg kan dra opp! Lommene er jeg på rumpa der de skal være og ikke opp på ryggen, da ser det jo bare ut som om man har verdens lengste rumpe, skjønner ikke greia med det. Syntes egentlig slike bukser som er mulig å dra så mye opp ser ekstremt kjerring ut! Mine bukser sitter helt stram over alt, deler rumpa i to og fremhever min trente sprettrumpe, uten at egg må dra buksen så høyt opp som jeg kan! Skjønner det bsre virkelig ikke, ser jo ut som man ikke klarer å kle på seg selv, og bruker alt for store klær som detter ned og derfor drar de alt for langt opp Anonymous poster hash: d0c15...f35 Det er jo bra at du har funnet din klesstil, og du får vist din trente sprettrumpe på den måten du liker det. Men jeg forstår ikke hvorfor du mener at du skal definere hva som skal være normalt eller ikke.
Worcy Skrevet 25. mars 2015 #99 Skrevet 25. mars 2015 Er dette noe dere jenter er bevisste på? Sjekker man ikke dette i speilet før man går ut? Er det faktisk sånn at noen av dere liker å vise dere frem sånn?Anonymous poster hash: 43e8d...8b6 Alle jenter har det om de går med for trange bukser etc oppe i midten. Om man sliter veldig med det så vet jeg at det finnes slike "pads" man kan legge inn i truser etc som er ment for å skjule akuratt dette. :-) Jeg har ganske store kjønnslepper, men aldri tatt meg bryet om å faktisk sjekke om jeg har det... ingen har kommenterte noe så da satser jeg på at jeg er safe.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #100 Skrevet 25. mars 2015 Det er jo bra at du har funnet din klesstil, og du får vist din trente sprettrumpe på den måten du liker det. Men jeg forstår ikke hvorfor du mener at du skal definere hva som skal være normalt eller ikke. Har jo vitterlig ikke nevnt hva som er normalt eller ikke, men om vi skal ta den diskusjonen så vil jeg si at klær som er i riktig størrelse og derfor sitter fint og stramt er mer normalt enn å skulle ta på seg en bukse i for stor størrelse og dra den langt opp på sidene så man får cameltoe, masse ekstra fyllstoff over venusberget, og en 1 meter lang rumpe på ryggen siden man drar buksen så høyt opp? En bukse som er riktig sydd og passer er jo ikke mulig å dra opp slik, innlegget mitt handler egentlig om at jeg ikke skjønner hvordan det er mulig å få til, er fysisk umulig for meg om buksen ikke er for stor. Også hos alle venninnene mine. Så hvorfor ikke bare kjøpe bukser i riktig størrelse som da også sitter finere! Og nei, jeg er ingen sjalu stor kvinne, jeg er slank, måler under 60 cm rundt midjen, relativt store pupper, måler 90 rundt brystet, ikke verdens største hofter akkurst, men fin sprettrumpe, så måler 90 rundt her også. Er 1.69 høy og veier 50 kg.Anonymous poster hash: d0c15...f35 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå