Gå til innhold

cameltoe.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker jeg måtte Google "cameltoe" første gangene jeg hørte om det, skjønte ikkenoe. Helt til jeg så bildene! 😳. Unngås med størst mulig margin. 😜 Tights har ikke noe å gjøre på en gammel røy som meg uansett 😁

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for persondebatt, avsporing, hets og svar.

- Magnifique, moderator.

Endret av Magnifique
AnonymBruker
Skrevet

Et grusomt ord. Fittelepper heter det.

Som jeg skrev tidligere: Cameltoe er seriøse greier ;) Nå er det forrige innlegget moderert bort av en eller annen grunn (pga noen svar ikke jeg fikk lest). Jeg rotet meg som sagt bort i en kjønnsleppedebatt, der jeg kom i skade for å skrive at jeg personlig foretrekker små kjønnslepper, og fikk tilbake en helt utrolig hets fra andre kvinner. Hvorfor kan man ikke mene dette på forumet, uten at det blir moderert bort?

Her diskuterer vi cameltoe (ytre kjønnslepper som synes gjennom klær), og min mening om det er at det er noe jeg prøver å unngå når jeg går med bukser. Det skjer bare om buksene ikke sitter bra. Jeg går ikke ut med en bukse langt oppe i skrevet, det er bare trashy.

Anonymous poster hash: d5e71...9e9

• Liker 2
Skrevet

Som jeg skrev tidligere: Cameltoe er seriøse greier ;) Nå er det forrige innlegget moderert bort av en eller annen grunn (pga noen svar ikke jeg fikk lest). Jeg rotet meg som sagt bort i en kjønnsleppedebatt, der jeg kom i skade for å skrive at jeg personlig foretrekker små kjønnslepper, og fikk tilbake en helt utrolig hets fra andre kvinner. Hvorfor kan man ikke mene dette på forumet, uten at det blir moderert bort?

Her diskuterer vi cameltoe (ytre kjønnslepper som synes gjennom klær), og min mening om det er at det er noe jeg prøver å unngå når jeg går med bukser. Det skjer bare om buksene ikke sitter bra. Jeg går ikke ut med en bukse langt oppe i skrevet, det er bare trashy.

Anonymous poster hash: d5e71...9e9

Jeg holder meg unna denne galskap. Om jeg kommer inn i debatter eller hyletrådene her, så blir det som anonym.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nettopp fordi du skriver og bruker uttrykket hvit søppel at jeg er uenig. Jeg synes det er bestemmende at du i det hele tatt kan bruke uttrykk som hvit søppel på Kvinneguiden. Det er faktisk rasisme midt i trynet uten at noen bryr seg.

Enig ikke bra uttrykk å bruke men på langt nær så ille som kvinnehatet mange menn viser på KG . White trash kan forøvrig ikke sammenlignes med feks nigg... her i USA.

Anonymous poster hash: acd9b...7b5

Gjest HeiHade
Skrevet

Ikke noe jeg er komfortabel med selv, men hvordan andre kvinner velger å kle seg får være opp til dem. Jeg prøver å unngå å slenge rundt meg med skjellsord om mine medkvinner.

Gjest FruKG
Skrevet

Jeg forstår egentlig ikke hvorfor mange her er så negativ til det. Jeg synes det er utrolig deilig å gå sånn, jeg føler meg sexy, og jeg får oppmkersomhet på grunn av det. Jeg vet at mange sier at jeg bare får negativ oppmerksomhet, men det stemmer ikke.

• Liker 1
Gjest Olivia Benson
Skrevet

Jeg forstår egentlig ikke hvorfor mange her er så negativ til det. Jeg synes det er utrolig deilig å gå sånn, jeg føler meg sexy, og jeg får oppmkersomhet på grunn av det. Jeg vet at mange sier at jeg bare får negativ oppmerksomhet, men det stemmer ikke.

Det er en type oppmerksomhet jeg er ukomfortabel med, og ikke har noe behov for.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hva er deilig med å få buksa langt oppi vulva?

Klart du får oppmerksomhet når du kler deg så trashy. Menn regner jo med at du er villig og billig, og generelt får de et "gratis show".

De fleste kvinner har selvrespekt og ønsker å bli sett som en person, ikke en knulledokke.

Anonymous poster hash: 1e78c...91b

• Liker 6
Gjest Godjente
Skrevet

Det er lite som er mer turn-OFF enn overvektige damer i bukser med en cameltoe på størrelse med kjeften til en breiflabb. (Mulig de på 40+ var hotte i sin bikbok jobbebukse med cameltoe på ungdomsskolen en gang på 80 tallet, men ikke nå).

Det er lite som er mer turn-ON enn ei slank veltrent dame i pent undertøy/bikini/tights med en diskré, liten og stram cameltoe. :)

Hva med kviner over 40 som er slanke og ser bra ut da?

Er det bare unge kvinner som kan se bra ut med cameltoe?

Jeg for min del sliter med at jeg får camelto i litt tighte bukser og det irriterer meg.

Ofte er jeg ikke klar over det, før jeg ser at menn stirrer.

Får det når jeg trener i treningstights også, såvel som i skinny dongeri bukser.

Liker at buksene sitter litt stramt, men irriterer meg over denne cameltoen .

AnonymBruker
Skrevet

Hva med kviner over 40 som er slanke og ser bra ut da?

Er det bare unge kvinner som kan se bra ut med cameltoe?

Jeg for min del sliter med at jeg får camelto i litt tighte bukser og det irriterer meg.

Ofte er jeg ikke klar over det, før jeg ser at menn stirrer.

Får det når jeg trener i treningstights også, såvel som i skinny dongeri bukser

Liker at buksene sitter litt stramt, men irriterer meg over denne cameltoen .

Kjenner du ikke at du har buksa oppi fittesprekken altså?

Anonymous poster hash: 43e8d...8b6

• Liker 1
Skrevet

Går ikke ut døra med cameltoe nei :fnise: Har heldigvis aldri opplevd å få det egentlig, men sjekker alltid uansett. Går mest i kjoler/skjørt, så det er sjelden det er en reell bekymring :)

Men det ser absolutt ikke bra ut.

• Liker 3
Gjest Godjente
Skrevet

Kjenner du ikke at du har buksa oppi fittesprekken altså?

Anonymous poster hash: 43e8d...8b6

Nei føler ikke at den er oppi der nei :fnise: Ofte tar jeg på bind for å unngå sprekk. Noen forslag,? Liker jo ikke å gå med vide jeans.

• Liker 1
Skrevet

Rart egentlig hvordan moter endres.

Min seksuelle oppvåkning var i skifte 70-80 tall. På den tiden var moten åletrange jeans som tydelig vist hvordan alle kvinner (og forsåvidt menn) var skapt. Dette var jo da noe alle gikk i og cameltoe var inn.

Nå har det visstnok blitt trashy... :vetikke:

For meg er cameltoe et minne fra tenårene, men jeg registrerer at det oppfattes annerledes i dag.

Og jeg blånekter for at jeg er gammel. :fnise:

• Liker 4
Gjest FruKG
Skrevet

Hva er deilig med å få buksa langt oppi vulva?

Klart du får oppmerksomhet når du kler deg så trashy. Menn regner jo med at du er villig og billig, og generelt får de et "gratis show".

De fleste kvinner har selvrespekt og ønsker å bli sett som en person, ikke en knulledokke.

Anonymous poster hash: 1e78c...91b

Følelsen jeg får vel, det presser på de rette stedene.

Hvordan får de et "gratis show"?

Om noen menn tenker at jeg er ei knulledokke, billig og villig, så gjør jo ikke det noe. De som kjenner meg vet jo at det bor litt mer i meg også.

• Liker 1
Gjest FruKG
Skrevet

Rart egentlig hvordan moter endres.

Min seksuelle oppvåkning var i skifte 70-80 tall. På den tiden var moten åletrange jeans som tydelig vist hvordan alle kvinner (og forsåvidt menn) var skapt. Dette var jo da noe alle gikk i og cameltoe var inn.

Nå har det visstnok blitt trashy... :vetikke:

For meg er cameltoe et minne fra tenårene, men jeg registrerer at det oppfattes annerledes i dag.

Og jeg blånekter for at jeg er gammel. :fnise:

Det er nok litt for mange unge her til å huske det, men ja jeg husker den tiden godt. Det var på den tiden jeg begynte å gå med cameltoe også. Vi er ikke gammel selv om vi har levd på den tiden Uredd ;)

• Liker 1
Gjest Bruker1000
Skrevet

Var på et kurs her om dagen som gikk strålende og sosiale meg pratet med alle og hadde det hyggelig, så gikk jeg på toalettet og til min store overraskelse hadde jeg en synlig liten cameltoe, ble dritflau og prøvde å skjule den med en gang :rodme:

• Liker 2
Gjest FruKG
Skrevet

Var på et kurs her om dagen som gikk strålende og sosiale meg pratet med alle og hadde det hyggelig, så gikk jeg på toalettet og til min store overraskelse hadde jeg en synlig liten cameltoe, ble dritflau og prøvde å skjule den med en gang :rodme:

Hvorfor ble du flau? Det forstår ikke jeg.

Gjest Bruker1000
Skrevet

Hvorfor ble du flau? Det forstår ikke jeg.

Vet ikke men virker som om det ER en ting man skal være flau over? Vet ikke... Hadde vært rart å se en mann med bukse som går mellom testiklene liksom :rodme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...