bobler Skrevet 20. mars 2015 #21 Skrevet 20. mars 2015 jeg skjekker men noen ganger drar jeg opp buksa og da merker jeg ikke når jeg får cameltoe. men bruker mest gensere som skjuler skrittet da
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #22 Skrevet 20. mars 2015 Uff så vulgært og lite sexy. Spurte kjæresten og han var heldigvis enig. Går kun med kjole så er aldri noe problem uansett, men har problem med badetruser og veldig stramme kjoler for skambenet ovenfor kjønnsleppene (bollemus?) står synlig ut da. Anonymous poster hash: f5a9a...02e 2
MrSmith Skrevet 20. mars 2015 #23 Skrevet 20. mars 2015 Tror nok cameltoe appellerer til et bestemt publikum. Men, dersom den antydes i spesielle posisjoner; på trening, i tights, eller i våt bikini, på stranden, da må jeg innrømme at det ikke er spesielt negativt . 2
Søgni Skrevet 20. mars 2015 #24 Skrevet 20. mars 2015 Bevisst og bevisst. Ser for meg at jeg hadde kjent det før det hadde vært synlig, særlig i jeans. Det kommer sikkert an på hvordan man er bygd, men om jeg bruker et par jeans i riktig størrelse og som jeg ikke heiser så langt opp at baklommene havner på korsryggen og jeg begynner å gå hjulbeint, så trenger jeg ikke å sjekke i et speil for å vite. Når det er sagt, så er synlig cameltoe noe av det siste jeg ville blitt sett med. Å vise antydninger til kropp og former, inkluderer i min verden ikke å vise omrisset av kjønnsorganet sitt. Å bli lagt merke til for at man har cameltoe, er ikke positivt, og ikke en kompliment, sånn jeg ser det. Mvh, Bitter person full av komplekser, som nekter å dele godene. 20
Gjest Olivia Benson Skrevet 20. mars 2015 #25 Skrevet 20. mars 2015 Ikke noe jeg tenker over nei, men jeg har stort sett alltid genser/topp som dekker skrittet uansett. Hadde jeg sett at jeg hadde det hadde jeg selvfølgelig dekket med til. Lite som er mindre sexy. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #26 Skrevet 20. mars 2015 Slike damer liker vi. Det er jo ikke noe og skamme seg over. Jo, det er faktisk en grunn til at det heter "skamlepper" da... Anonymous poster hash: 2d4e5...28f 1
Gothminister Skrevet 20. mars 2015 #27 Skrevet 20. mars 2015 Jo, det er faktisk en grunn til at det heter "skamlepper" da... Anonymous poster hash: 2d4e5...28f Et grusomt ord. Fittelepper heter det. 4
Gjest avocadoen Skrevet 20. mars 2015 #28 Skrevet 20. mars 2015 Et grusomt ord. Fittelepper heter det. Jeg visste ikke at man hadde lepper i fitta/vagina! Forklar! 4
Gothminister Skrevet 20. mars 2015 #29 Skrevet 20. mars 2015 Jeg visste ikke at man hadde lepper i fitta/vagina! Forklar! Var det et nytt begrep for deg?
Gjest avocadoen Skrevet 20. mars 2015 #31 Skrevet 20. mars 2015 Var det et nytt begrep for deg? Ja, så du må fortelle hvor leppene i vagina er. Jeg må tydeligvis mangle noen lepper der nede som bare har kjønnslepper og ikke lepper inne i fitta. Så her må du forklare altså 4
Gothminister Skrevet 20. mars 2015 #32 Skrevet 20. mars 2015 Ja, så du må fortelle hvor leppene i vagina er. Jeg må tydeligvis mangle noen lepper der nede som bare har kjønnslepper og ikke lepper inne i fitta. Så her må du forklare altså Nå kødder du og jeg går ikke på.
Silfen Skrevet 20. mars 2015 #33 Skrevet 20. mars 2015 Nå kødder du og jeg går ikke på. Du ... prøv med vulva. 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #34 Skrevet 20. mars 2015 Nå kødder du og jeg går ikke på. Jeg tror det er best du fortsetter å si "skamlepper". Og hvis du lurer på hva som er så skammelig med dem så er det det at du ikke vet hvor på kvinnen de sitter som er så skammelig. Anonymous poster hash: 2d4e5...28f 4
Gothminister Skrevet 20. mars 2015 #35 Skrevet 20. mars 2015 Du ... prøv med vulva. Liker ikke disse navn på fitta. Slufsa er også et dårlig ord. Det heter fitte på daglig Norsk og vagina på mer dannet språk. 3
Gothminister Skrevet 20. mars 2015 #36 Skrevet 20. mars 2015 Jeg tror det er best du fortsetter å si "skamlepper". Og hvis du lurer på hva som er så skammelig med dem så er det det at du ikke vet hvor på kvinnen de sitter som er så skammelig. Anonymous poster hash: 2d4e5...28f Forklar hvordan man fortsetter med et begrep man aldri har brukt?
Silfen Skrevet 20. mars 2015 #37 Skrevet 20. mars 2015 Liker ikke disse navn på fitta. Slufsa er også et dårlig ord. Det heter fitte på daglig Norsk og vagina på mer dannet språk. Innsiden er vagina, vulva er utenpå. Spiller ingen rolle hva du syns om ordene, du har tydeligvis ikke hatt noe anatomi på skolen. 13
Gothminister Skrevet 20. mars 2015 #38 Skrevet 20. mars 2015 Innsiden er vagina, vulva er utenpå. Spiller ingen rolle hva du syns om ordene, du har tydeligvis ikke hatt noe anatomi på skolen. Nei slikt har ikke vi helsepersonell vet du.
Silfen Skrevet 20. mars 2015 #39 Skrevet 20. mars 2015 Nei slikt har ikke vi helsepersonell vet du. Enda verre. 7
Jus sanguinis Skrevet 21. mars 2015 #40 Skrevet 21. mars 2015 Det er så white trash som det går an å få det. Selvsagt går ikke selvbevisste kvinner rundt med det.Det er nettopp fordi du skriver og bruker uttrykket hvit søppel at jeg er uenig. Jeg synes det er bestemmende at du i det hele tatt kan bruke uttrykk som hvit søppel på Kvinneguiden. Det er faktisk rasisme midt i trynet uten at noen bryr seg. 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå