Gjest Mythic Skrevet 21. juni 2015 #201 Skrevet 21. juni 2015 Jeg skjønner jo at noen ikke liker det, men de jeg har møtt synes det ser sexy ut og jeg liker å gå med bukser og shorts slik at kameltåa mi vises. Vi er alle forskjellig. Går du sånn på jobb?
Safiye Skrevet 21. juni 2015 #202 Skrevet 21. juni 2015 Tråden er ryddet for brukerdebatt. - Pavilion, mod
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #203 Skrevet 21. juni 2015 Jeg går veldig mye i tights, sjeldent bukser/jeans, og det har jo hendt at noen ganger drar tightsen seg opp utover dagen, sånn at den glir mer opp i rumpa og "kamelen" enn den var når man tok den på seg. Velger overhodet ikke bevisst å gå rundt med cameltoe og ser egentlig på det som at de som bevisst stirrer i andres kryss bør ha mer skam på skulderne. Anonymous poster hash: 09490...8dd Bruker du tights så spiller det vel ingen rolle om den kryper opp. Tights er ikke bukse så der dekker du vel forhåpentligvis til den delen av kroppen med en lengre genser eller no Anonymous poster hash: 3e85c...9d7
Safiye Skrevet 22. juni 2015 #204 Skrevet 22. juni 2015 Tråden er ryddet for brukerdebatt samt. svar til dette. - Pavilion, mod
Gjest FruKG Skrevet 20. august 2015 #205 Skrevet 20. august 2015 Går du sånn på jobb? Ja, hvorfor skulle jeg ikke det? 2
Tibbie Skrevet 20. august 2015 #206 Skrevet 20. august 2015 Uff og usj. Bruker ikke en gang klær der det er mulig å ende opp med kameltå en gang. Ser at flere menn her inne skriver at det er hot om eieren av tåa er ung og slank, men jeg er sterkt uenig
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #207 Skrevet 20. august 2015 Nei fy æsj altså. Jeg kjøper aldri bukser som viser jeg har det, og om jeg har det skjuler jeg det så godt jeg kan. Nei altså det er abre stygt Anonymous poster hash: 43844...447 1
Gjest Nikee Skrevet 20. august 2015 #208 Skrevet 20. august 2015 Tråden er ryddet for persondebatt samt svar til dette Nikee, mod.
geene Skrevet 21. august 2015 #209 Skrevet 21. august 2015 Det at folk glor betyr ikke at de synes det er pent.. 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #210 Skrevet 21. august 2015 De fleste menn sikler etter cameltoes. Ser de en kvinne med cameltoe, så vil de aller fleste heteroseksuelle og biseksuelle menn synes det er svært sexy og få en begynnende ereksjon. Og det er ganske flaut da? Særlig på offentlig sted, derfor snur man seg vekk og tenker på kjedelige ting som maling som tørker, telling av sauer...rett og slett for å roe ned junior. Men fikk opp et bilde på nettavisen for et par dager siden(reklame for en eller annen nettbutikk som solgte treningstøy), og det er var det et flott bilde av Kathrine Sørland - som reklamerte for en tights - GOD GUD! Hun hadde den flotte cameltoen! Junior gikk rett opp i GIV AKT!!! Anonymous poster hash: 86c45...55f
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #211 Skrevet 21. august 2015 De fleste menn sikler etter cameltoes. Ser de en kvinne med cameltoe, så vil de aller fleste heteroseksuelle og biseksuelle menn synes det er svært sexy og få en begynnende ereksjon. Og det er ganske flaut da? Særlig på offentlig sted, derfor snur man seg vekk og tenker på kjedelige ting som maling som tørker, telling av sauer...rett og slett for å roe ned junior. Men fikk opp et bilde på nettavisen for et par dager siden(reklame for en eller annen nettbutikk som solgte treningstøy), og det er var det et flott bilde av Kathrine Sørland - som reklamerte for en tights - GOD GUD! Hun hadde den flotte cameltoen! Junior gikk rett opp i GIV AKT!!! Anonymous poster hash: 86c45...55f tja, det er jo en fin generalisering, men for meg og mange andre er det ikke vanlig å få ereksjon bare man ser noen eller noe man synes er pent. Anonymous poster hash: a6e7a...fc6 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #212 Skrevet 21. august 2015 tja, det er jo en fin generalisering, men for meg og mange andre er det ikke vanlig å få ereksjon bare man ser noen eller noe man synes er pent. Anonymous poster hash: a6e7a...fc6 Du er sikkert voksen? På meg virker det som om den du svarte er en sånn ca 13-14 år gammel. Anonymous poster hash: 2d4e5...28f 5
Gjest Godjente Skrevet 21. august 2015 #213 Skrevet 21. august 2015 De fleste menn sikler etter cameltoes. Ser de en kvinne med cameltoe, så vil de aller fleste heteroseksuelle og biseksuelle menn synes det er svært sexy og få en begynnende ereksjon. Og det er ganske flaut da? Særlig på offentlig sted, derfor snur man seg vekk og tenker på kjedelige ting som maling som tørker, telling av sauer...rett og slett for å roe ned junior. Men fikk opp et bilde på nettavisen for et par dager siden(reklame for en eller annen nettbutikk som solgte treningstøy), og det er var det et flott bilde av Kathrine Sørland - som reklamerte for en tights - GOD GUD! Hun hadde den flotte cameltoen! Junior gikk rett opp i GIV AKT!!! Anonymous poster hash: 86c45...55f
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #214 Skrevet 21. august 2015 Du er sikkert voksen? På meg virker det som om den du svarte er en sånn ca 13-14 år gammel. Anonymous poster hash: 2d4e5...28f jeg er voksen, men jeg fikk ikke ereksjon av å bare se pene mennesker da jeg var 13-14 år heller. Anonymous poster hash: a6e7a...fc6 1
Jordbærogfløte Skrevet 21. august 2015 #215 Skrevet 21. august 2015 Hehe.. Nå måtte jeg google litt her.. Lurer på hvilket bilde av K.S det er..
Gjest FruKG Skrevet 22. august 2015 #216 Skrevet 22. august 2015 Hehe.. Nå måtte jeg google litt her.. Lurer på hvilket bilde av K.S det er.. Hva mente du med det?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #217 Skrevet 22. august 2015 Hva mente du med det? Du? FruKG? Jeg hadde aldri turt å gå med klær slik du gjør, å gå så pass utfordrende kledd som du gjør. Men jeg synes det er riv ruskende galt at du er blitt rakket ned på så hardt som du er blitt. Du har en stil som du trives med, det synes jeg du skal fortsette med! Jeg synes det var trist når du ble mobbet så hardt at du slettet deg. Du er verdifull og har samme rett til egne meninger og en egen identitet som alle andre her på KG. Ikke skam deg for den du er eller for at du gjør det du synes er rett! Så får vi som mener det er galt å gå kledd med cameltoe la være å gjøre det. Velkommen tilbake, FruKG! Anonymous poster hash: 2d4e5...28f 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #218 Skrevet 22. august 2015 Nei, noe mer trashy skal man se lenge etter. Og KG opprettholder sitt rykte. Nedlatende kommentarer mot andres utseende og kropp er selve kjernen i KGs verdier. Anonymous poster hash: 3d8af...6f2 1
Hardy_Poteter Skrevet 22. august 2015 #219 Skrevet 22. august 2015 Og KG opprettholder sitt rykte. Nedlatende kommentarer mot andres utseende og kropp er selve kjernen i KGs verdier.Anonymous poster hash: 3d8af...6f2 Jepp!
Gjest FruKG Skrevet 22. august 2015 #220 Skrevet 22. august 2015 Du? FruKG? Jeg hadde aldri turt å gå med klær slik du gjør, å gå så pass utfordrende kledd som du gjør. Men jeg synes det er riv ruskende galt at du er blitt rakket ned på så hardt som du er blitt. Du har en stil som du trives med, det synes jeg du skal fortsette med! Jeg synes det var trist når du ble mobbet så hardt at du slettet deg. Du er verdifull og har samme rett til egne meninger og en egen identitet som alle andre her på KG. Ikke skam deg for den du er eller for at du gjør det du synes er rett! Så får vi som mener det er galt å gå kledd med cameltoe la være å gjøre det. Velkommen tilbake, FruKG! Anonymous poster hash: 2d4e5...28f Tusen takk for den veldig koselige meldingen At jeg liker å kle meg utfordrende er sikkert grunnen til de kommentarene jeg har fått, men slik er jeg og jeg kommer til å fortsette med å være meg selv. Det er jo ikke akkurat som om jeg tvinger noen til å ta stilen min. Masse klemmer til deg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå