Gå til innhold

cameltoe.

Anbefalte innlegg

Gjest FruKG
Skrevet

Jada, kjempevakker kameltå. Vi er misunnelige.

Takk :)

Skrevet

Synes dere at jeg har så stor kameltå?

Du lager den jo stor med vilje ved å dra buksene såpass langt opp i skrittet. Underlivet ditt er sikkert helt normalt, men på mange av bildene dine er buksa så trang og så langt opp at det ser mer ut som testikler enn kjønnslepper.  

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Her er den mannlige versjonen.

Anonymous poster hash: 6225c...b70

post-37809-0-35607100-1434573933_thumb.j

• Liker 1
Gjest Nikee
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg

Nikee, mod

Gjest Uhumskheter
Skrevet (endret)

Du lager den jo stor med vilje ved å dra buksene såpass langt opp i skrittet. Underlivet ditt er sikkert helt normalt, men på mange av bildene dine er buksa så trang og så langt opp at det ser mer ut som testikler enn kjønnslepper.  

Det tenker jeg og hver gang et bilde popper opp. Pungmus... evt pungrotte!

Endret av Uhumskheter
Gjest FruKG
Skrevet

Jeg drar jo opp buksa for å få den så det er jo med vilje, men det virket som om den var mega stor liksom.

Testikler du, haha

Gjest FruKG
Skrevet

Går du virkelig ut sånn?

Ja? Hvorfor skulle jeg ikke det?

Skrevet

Fordi det ser jævlig ut. Må vel ha skjønt at vi synes det ut i fra kommentarene her.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Syntes camel toe er sykt nasty. 

Endret av 1Cecilie
  • Liker 1
Gjest FruKG
Skrevet

Jeg skjønner jo at noen ikke liker det, men de jeg har møtt synes det ser sexy ut og jeg liker å gå med bukser og shorts slik at kameltåa mi vises. Vi er alle forskjellig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner jo at noen ikke liker det, men de jeg har møtt synes det ser sexy ut og jeg liker å gå med bukser og shorts slik at kameltåa mi vises. Vi er alle forskjellig.

Er det ikke bedre å si kjønnsleppene dine? Når man sier kameltåa så høres det bare komisk ut og som et forsøk på å "uskyldiggjøre" det. Det er jo faktisk kjønnsorganet ditt du har på display. Håper ikke det er små barn i din familie, må være en ubehagelig ting å ha i hodehøyde.

Anonymous poster hash: 12198...85d

• Liker 6
Gjest FruKG
Skrevet

Er det ikke bedre å si kjønnsleppene dine? Når man sier kameltåa så høres det bare komisk ut og som et forsøk på å "uskyldiggjøre" det. Det er jo faktisk kjønnsorganet ditt du har på display. Håper ikke det er små barn i din familie, må være en ubehagelig ting å ha i hodehøyde.

Anonymous poster hash: 12198...85d

Javel. Jeg liker å dra buksa så høyt opp at jeg kjenner sømmen mot klitoris og kjønnsleppene mine splittes av buksa. Det kjennes fantastisk deilig ut når jeg gjør det, når jeg går og jeg liker at menn kan se konturene av fitta mi. Fornøyd? Ikke så uskyldig?

Skrevet

Ja, ja, jeg driver ikke og kikker folk i skrævet så jeg får aldri med meg noen kameltå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går veldig mye i tights, sjeldent bukser/jeans, og det har jo hendt at noen ganger drar tightsen seg opp utover dagen, sånn at den glir mer opp i rumpa og "kamelen" enn den var når man tok den på seg. Velger overhodet ikke bevisst å gå rundt med cameltoe og ser egentlig på det som at de som bevisst stirrer i andres kryss bør ha mer skam på skulderne.

Anonymous poster hash: 09490...8dd
Skrevet

Nei, sjekker det ikke før jeg går noen sted nei, har ikke problem med det, men vises i bikini.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...