Gå til innhold

cameltoe.

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg trekker ikke buksa opp, men får det likevel. Og selvsagt er det i yndlingsbuksene mine som sitter så pent, jeg tar meg bra ut i dem, MEN jeg får cameltoe. Visste det ikke selv engang før jeg oppdaget at menn så mot skrittet mitt når jeg gikk i byen :laugh: Da så jeg at jeg hadde det! Er ikke noe jeg VIL vise fram. Men kroppen min er da slik den er, blir jo feil å skal gjemme og skjemmes over noe så naturlig, når jeg ikke selv velger å fremheve den.

Og om Fru KG velger å vise den frem, får bli opp til henne. Synes ikke noe om å dømme noen for klesstil. De får gå som de vil, så får du like de du vil. Men å rakke ned på de som går annerledes enn deg er lavmål.

Da har du kanskje misforstått mitt innlegg om du mener jeg rakker ned på noen :)

Du skal selvfølgelig ikke gjemme bort kroppen din eller skjemmes over den. Det jeg beskrev over var bare at det er forskjell på vise seg fram på en usmakelig måte og en pen måte. Har ikke peiling om det går an å ha ufrivillig cameltoe i alle slags bukser eller om du faktisk velger en bukse som er for trang. Kanskje du ikke kan gå i alle type bukser ? Du skal selvfølgelig gå i akkurat det som du føler du ser pen ut i.

Jeg dømmer ingen for klesstil. Jeg bare poengterer at min personlige mening er at man viser kroppen sin frem på en bedre måte med å kle seg litt mer classy enn å vise mest mulig. :)

Jeg vil se mer kropp, på en pen måte.

Gjest Godjente
Skrevet

Da har du kanskje misforstått mitt innlegg om du mener jeg rakker ned på noen :)

Du skal selvfølgelig ikke gjemme bort kroppen din eller skjemmes over den. Det jeg beskrev over var bare at det er forskjell på vise seg fram på en usmakelig måte og en pen måte. Har ikke peiling om det går an å ha ufrivillig cameltoe i alle slags bukser eller om du faktisk velger en bukse som er for trang. Kanskje du ikke kan gå i alle type bukser ? Du skal selvfølgelig gå i akkurat det som du føler du ser pen ut i.

Jeg dømmer ingen for klesstil. Jeg bare poengterer at min personlige mening er at man viser kroppen sin frem på en bedre måte med å kle seg litt mer classy enn å vise mest mulig. :)

Jeg vil se mer kropp, på en pen måte.

Ja, kanskje har jeg misforstått, men ofte får man også hets for feks store pupper, som man ikke kan noe for. Da jeg var ung følte jeg at jeg måtte gjemme dem i store gensere for venninnene mine mente jeg hadde de på utstillig om jeg gikk i litt tighte klær. Også på sommeren fikk jeg pes for å gå med utringning når jeg gikk i en vanlig sommertopp. men greia er jo at jeg får faktisk det i nesten alle klær, og skulle jeg gå med t skjorte hele sommeren for å unngå å vise frem kroppen min?

Var mest slik jeg tenkte, at man ikke skal skamme seg over sine store pupper, små pupper osv fordi de vises litt i klær. Blir feil å dekke seg til for å skjemmes. Har selv valgt å bruke bind for å unngå cameltoen, men det er jo egentlig galskap at man skal være så redd for å vise en del av kroppen som er naturlig at man gjemmer seg i store klær

• Liker 1
Skrevet

Jeg hater cameltoe. Det ser så dumt ut, hahaha. Det er noe jeg alltid sjekker før jeg går ut døra. Jeg bruker truseinnlegg når buksene er trange i det området, så jeg slipper cameltoe.

• Liker 3
Gjest Coolaid
Skrevet

Ja, kanskje har jeg misforstått, men ofte får man også hets for feks store pupper, som man ikke kan noe for. Da jeg var ung følte jeg at jeg måtte gjemme dem i store gensere for venninnene mine mente jeg hadde de på utstillig om jeg gikk i litt tighte klær. Også på sommeren fikk jeg pes for å gå med utringning når jeg gikk i en vanlig sommertopp. men greia er jo at jeg får faktisk det i nesten alle klær, og skulle jeg gå med t skjorte hele sommeren for å unngå å vise frem kroppen min?

Var mest slik jeg tenkte, at man ikke skal skamme seg over sine store pupper, små pupper osv fordi de vises litt i klær. Blir feil å dekke seg til for å skjemmes. Har selv valgt å bruke bind for å unngå cameltoen, men det er jo egentlig galskap at man skal være så redd for å vise en del av kroppen som er naturlig at man gjemmer seg i store klær

Vi er nok helt enig:)

Jeg syns at alle slags kropper skal både godtaes og synes. Man skal ikke gjemme seg bort på noen som helst måte. Kropp er fint. Fra det ene til det andre (sporer av her) men det er trist å lese her inne alle trådene som omhandler unge kvinner som er misfornøyd med et eller annet, eller hele kroppen sin.

Dersom valget er bind eller cameltoe så er svaret cameltoe :)

Gjest Godjente
Skrevet

Vi er nok helt enig:)

Jeg syns at alle slags kropper skal både godtaes og synes. Man skal ikke gjemme seg bort på noen som helst måte. Kropp er fint. Fra det ene til det andre (sporer av her) men det er trist å lese her inne alle trådene som omhandler unge kvinner som er misfornøyd med et eller annet, eller hele kroppen sin.

Dersom valget er bind eller cameltoe så er svaret cameltoe :)

:fnise::fnise: Ja, du har rett i det ;)

Gjest FruKG
Skrevet

Det man gjør ved å trekke buksen langt opp i skrevet er å vise seg fram. Det er akkurat det samme som å ha for stor utringning, knappe opp for mye av skjorten, ta på seg et for kort skjørt som viser for mye av rumpen, eller ha for liten shorts hvor rumpeballene henger utenfor.

Dersom målet er å virke billig og legge alt ut på "tilbud" så for all del kjør usmakelig stil. Det har heller ikke noe med hvem som gjør det. Overvektig, gammel, normalvektig, ung - det er som regel like usmakelig uansett.

Jeg elsker kvinnekropp. Syns den er mye mer spennende når den er innpakket classy.

Det skal du få lov til å mene, og ja jeg kjører på med min usmakelige stil :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:fnise::fnise: Ja, du har rett i det ;)

Hun har jo det. Ingenting å skamme seg over.

Anonymous poster hash: 43e8d...8b6

Gjest FruKG
Skrevet

Jeg fylte drivstoff på vei hjem fra påske og da var det en ung mann som kommenterte cameltoa mi "fy faen så sexy at jeg kan se konturene av fitta di så godt". Jeg måtte bare smile til han da og si takk :) Så det er i hvertfall ikke alle som synes det er stygt. Hihi

• Liker 2
Skrevet

Jeg fylte drivstoff på vei hjem fra påske og da var det en ung mann som kommenterte cameltoa mi "fy faen så sexy at jeg kan se konturene av fitta di så godt". Jeg måtte bare smile til han da og si takk :) Så det er i hvertfall ikke alle som synes det er stygt. Hihi

Ja, er både ærlig og hyggelig jeg :)

Gjest FruKG
Skrevet

Ja, er både ærlig og hyggelig jeg :)

Det var deg ja, tenkte meg det ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det var deg ja, tenkte meg det ;)

Ikke meningen å trekke deg ned, men blir du aldri bekymret for hva andre tenker om deg? Får du aldri angst for hva folk får for inntrykk av deg (IRL)?

Anonymous poster hash: 2d4e5...28f

• Liker 1
Gjest FruKG
Skrevet

Ikke meningen å trekke deg ned, men blir du aldri bekymret for hva andre tenker om deg? Får du aldri angst for hva folk får for inntrykk av deg (IRL)?

Nei, hva er det å bekymre seg for? De kan få tenke det de vil om meg, de rundt meg er det viktigste, og de kjenner meg og vet hvem jeg er, hva jeg er og hva jeg står for.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hva er det å bekymre seg for?

At folk skal se ned på deg, tenke negativt og stygt om deg?

• Liker 1
Gjest FruKG
Skrevet

At folk skal se ned på deg, tenke negativt og stygt om deg?

Nei jeg bekymrer meg ikke for det, om noen synes jeg har en stygg klesstil så får de heller synes det. Jeg liker klesstilen min, og synes jeg kler meg sexy og så utfordrende som jeg ønsker.

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror de fleste anlegger den med vilje!

Skrevet

Jeg sjekker om jeg har det ja. Er griseflaut å bli sett med cameltoe!! Jeg forbinder det med litt harry damer på 40+ i for små bukser og belte med masse pynt og dill.

Enig. Det er flaut å ha cameltoe! :flau: Ikke er det pent heller.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Det er flaut å ha cameltoe! :flau: Ikke er det pent heller.

Hva gjør du om du plutselig oppdager at du har en da?

Skrevet

Hva gjør du om du plutselig oppdager at du har en da?

Tar på meg noe annet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tar på meg noe annet.

Litt vanskelig om du er ute.

Skrevet

Litt vanskelig om du er ute.

Sjekker alltid før jeg går ut da.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...