nessi Skrevet 18. august 2004 #1 Skrevet 18. august 2004 Hadde i går besøk av ei venninne (nærmere bekjent) som skal lage brudebuketten min og hjelpe til med blomsterdekrasjoner. Da vi i fjor avtalte at hun skulle være "blomsterdama" vår, sa vi at hun selvfølgelig ville bli bedt i bryllupet. Hun har ikke svart direkte på invitasjonen, men jeg har antatt at hun kommer, siden hun skal ordne blomstene. I går spør hun meg om vi trenger serveringshjelp, for hun kan gjerne hjelpe til. Det viser seg at hun ikke har fått invitasjonen, som både jeg og samboeren min er sikker på at vi har sendt. Jeg ble så lei meg. Hun har da trodd at vi har trekt tilbake den muntlige invitasjonen. Heldigvis fikk vi ryddet opp idet, og hun skal nå få en ny skriftelig invitasjon. Vet også at en fetter av meg ikke har fått invitasjonen vi sendte. Vi sendte ut 48 konvolutter og to kom ikke frem. Hva sier det om postvesnet i Norge???
magnhild Skrevet 18. august 2004 #2 Skrevet 18. august 2004 :o Uff, det var litt pinlig, men bare dere fikk ordnet opp i det da!!
apriljente Skrevet 18. august 2004 #3 Skrevet 18. august 2004 Posten kan man dessverre ikke stole på lengre...Har opplevd å sende store viktige konvolutter i forbindels med jobben som ikke har kommet frem eller er flere dager forsinka :-x Man bør - i sånne tilfeller som din, purre opp de som ikke svarer innen fristen, da får man jo samtidig sjekket om de har mottatt invitasjonen. De fleste jeg har sendt til ga svar kort tid etter utsendelsen :-)
Sita Skrevet 18. august 2004 #4 Skrevet 18. august 2004 Noe pinlig sikkert, men flott at det ordnet seg da, har sjøl opplevd at "ting" blir borte i posten
diddi Skrevet 18. august 2004 #5 Skrevet 18. august 2004 Da er det fint med svarfrist og så ringe opp de som ikke har svart innen den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå