Gjest Reza08 Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Bli med på en liten (stor) fortelling. Her gir man stafettpinnen videre til neste bruker når man har skrevet ned ett avsnitt. Hadde vært morsomt om flere blir med på å gjøre historien større. Bruk kreativiteten deres. Det var en gang vi skulle på party for å feire at det var blitt sommer. Endelig kunne man ta av seg de tjukke vinterklærne. Shortstemperaturen var endelig kommet til vårt ellers så kalde land. Alle på Kvinneguiden ble med på det festlige laget som alle så lenge hadde ventet på. Underveis ble det med en rekke kjente og ukjente deltakere med. Mann42 fikk med seg Jonas Gahr Støre. Gunfreak fikk med seg den polske snekkeren fra nabolaget. Etter hvert ble også waco med, men hvem var det han hadde med seg? En person kledd i munkedrakt var det i hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Det var gjest som kom tilbake i munkedrakt. "Skal jeg spå deg i kortene mine" sa gjest. Ingen svar å få fra noen av de andre festdeltakerne.Anonymous poster hash: 7deb4...e4d
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #3 Skrevet 19. mars 2015 De fleste var Anonyme brukere og de visste jo at de ikke ble spådd uansett. Alle så på hverandre og man kunne høre lyden av svettedråper som traff bakken. Plutselig reiste en av de anonyme seg opp, rakk hånda skjelvende i været og sa: "Jeg er Ølbriller og vil ikke lenger være anonym! Spå meg nå!" Gjest dro frem kortene og la dem utover campingbordet. Anonymous poster hash: c7fa3...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå