Gå til innhold

Mensen 3 ganger på 1 mnd for faen!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sorry ordbruken, men jeg er SÅÅ lei! Hadde mensen ca. 20 februar, og den sluttet jo rundt månedsskiftet. Så fikk jeg den igjen rundt 5. mars, og nå, etter 2 uker har jeg det igjen! Jeg klikker rett og slett, for jeg har menssmerter og er oppblåst hele tiden pga. dette! HVA FAEN ER GALT MED KROPPEN MIN? Føler for å slå meg selv eller noe med et balltre, den er jo helt på bærtur.

Anonymous poster hash: e6c6d...68e
AnonymBruker
Skrevet

Vet du, dette ville jeg gått til legen med.

Anonymous poster hash: cc7a8...4ca
AnonymBruker
Skrevet

Lege.....

Anonymous poster hash: 12f25...119

AnonymBruker
Skrevet

Hormonforstyrrelser f.eks? Antar du er ung? Gå til lege. P-piller er et alternativ

Anonymous poster hash: ba324...c59

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 20 år. Har utrolig mange kviser over hele kroppen også, som har eksplodert i det siste. Kanskje det har en sammenheng?

Anonymous poster hash: 22b70...c5a
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 20 år. Har utrolig mange kviser over hele kroppen også, som har eksplodert i det siste. Kanskje det har en sammenheng? Anonymous poster hash: 22b70...c5a

Bestill time til lege i morgen du

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal til legen på tirsdag. Bestilte legetime allerede for 2 uker siden når jeg fikk mensen for 2. gang under 1 mnd. De jævlene har så lang ventetid at jeg må ha en runde til med mensenhelvete -_-

Føler meg dritt. Som at jeg går rundt og blør hele tiden. Fra vagina og fra kvisene som jeg klarer å klore opp bare jeg klør meg litt på ryggen eller arma. Fy faen, føles ut som jeg har en veldig aggressiv vagina.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal til legen på tirsdag. Bestilte legetime allerede for 2 uker siden når jeg fikk mensen for 2. gang under 1 mnd. De jævlene har så lang ventetid at jeg må ha en runde til med mensenhelvete -_- Føler meg dritt. Som at jeg går rundt og blør hele tiden. Fra vagina og fra kvisene som jeg klarer å klore opp bare jeg klør meg litt på ryggen eller arma. Fy faen, føles ut som jeg har en veldig aggressiv vagina. Anonymous poster hash: 22b70...c5a

Jeg har mensen ca konstant. Så du får håpe det bare er midlertidig og at det går over

Gjest Uhumskheter
Skrevet (endret)

Jeg skal til legen på tirsdag. Bestilte legetime allerede for 2 uker siden når jeg fikk mensen for 2. gang under 1 mnd. De jævlene har så lang ventetid at jeg må ha en runde til med mensenhelvete -_-

Føler meg dritt. Som at jeg går rundt og blør hele tiden. Fra vagina og fra kvisene som jeg klarer å klore opp bare jeg klør meg litt på ryggen eller arma. Fy faen, føles ut som jeg har en veldig aggressiv vagina.

En surmus!

Endret av Uhumskheter
AnonymBruker
Skrevet

En surmus!

Ja, unødvendig bloddrama

AnonymBruker
Skrevet

Cyster på eggstokkene?

Anonymous poster hash: fc3ea...eb3

• Liker 1
Skrevet

Sånn har jeg hatt det siden jeg var 13. Helt jævlig. Dessverre ingenting galt hos meg (sier dessverre, for da er det ingen behandling), så jeg måtte bare gå på p-piller for å slippe, men nå når jeg ønsker barn er det jo et stort problem.

Hvis du ikke har hatt det slik før kan det godt hende det bare er kortvarig kluss i systemet. Fortsetter det ville jeg tatt en tur til legen som vil henvise videre til gynekolog.

Skrevet

Tipper det bare et hormonkrøll siden du er så ung - uregelmessige blødninger er jo ikke uvanlig, jeg hadde det til jeg var noen og tjue i hvert fall (og det var ingenting underliggende galt med meg). Når har ting stabilisert seg, med syklus på 21 dager (ca.), så blør en uke, to uker "fri", på'an igjen... litt for ofte spør du meg, men greit å vite når mensturasjonen kommer i hvert fall.

P-piller kan funke, de får ting i rute. Og så kan det hjelpe bra mot kviser også. Håper du får god hjelp hos legen din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...