AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Hei Hvordan syns ungdommen det er å bo 50/50? Eller velger de ofte å bo hos den ene foreldren? Anonymous poster hash: be88b...064
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Jeg var skilsmissebarn fra jeg var tre år. Følte jeg hele tiden var på flyttefot, bodde i en bag og ikke hadde noe fast hjem hvor jeg følte jeg kunne slappe av i. Når jeg ble eldre (ungdom) å kunne bestemme selv hvor jeg ville være, bestemte jeg at jeg ville bo hos mor. Synes den løsningen var den beste. Har dog ikke hatt et veldig godt forhold til min far, så dette kan jo ha noe med utfallet å gjøre. Sikkert mange som synes 50/50-ordningen er helt grei Anonymous poster hash: f9396...460 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Da jeg var 15 år fikk jeg omsider bestemme og da fikk jeg bo fast hos mamma. 50/50-flyttingen var PYTON! Jeg trivdes alltid best hos mamma. Hos pappa og hans nye kone m/barn var jeg en gjest i huset. Følte meg aldri som hjemme der og de ga også uttrykk for at jeg aldri måtte glemme at jeg ikke bodde der, sånn på skikkelig. Tragisk opplegg. Anonymous poster hash: 32ede...14d
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #4 Skrevet 20. mars 2015 Da jeg var 15 år fikk jeg omsider bestemme og da fikk jeg bo fast hos mamma. 50/50-flyttingen var PYTON! Jeg trivdes alltid best hos mamma. Hos pappa og hans nye kone m/barn var jeg en gjest i huset. Følte meg aldri som hjemme der og de ga også uttrykk for at jeg aldri måtte glemme at jeg ikke bodde der, sånn på skikkelig. Tragisk opplegg. **** Uff, det hørtes ikke noe særlig ut. Hos oss er det motsatt, vi gjør alt for at ungene skal føle at de er hjemme her, mens mor gjør alt for at ungene skal føle at de bare er gjest hos oss. Hun har alle rettigheter. Heldigvis er det blitt bedre og ungene vet best selv. Anonymous poster hash: 32ede...14d Anonymous poster hash: a2edf...064
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå