Gå til innhold

shit... nervøs...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jobber i butikk hvor en mannligkunde ofte kommer til meg for hjelp, traff han på en fest forrige helg hvor han ba meg med på date. Gav han nr og tenkte at det ble vell ikke noe av det uansett, men så tikket det ei melding 2 dager etter hvor han ber meg med ut... shiiiit tenker jeg! Jeg er dårlig på dating, har vell strengt tatt ikke vært på date :P har erfaring med kjærester men det har gjerne utviklet seg fra vennskap til kjærlighet mens nå skal jeg ut med en jeg ikke kjenner...:P fyrn er kjempeflott og hadde ikke forventet at han skulle noen gang be meg ut.. men hva skjer nå liksom, er middag og et kyss også neste gang kino og sex? Haha! Blæææ at man skal bli nervevrak av slike ting!... :P

Anonymous poster hash: e700a...20c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor må det være middag og kyss denne gangen og kino og sex neste?

Ta det i det tempoet du ønsker... pust, og ro ned, er ikke så skummelt som du skal ha det til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hvorfor må det være middag og kyss denne gangen og kino og sex neste?

Ta det i det tempoet du ønsker... pust, og ro ned, er ikke så skummelt som du skal ha det til.

Nei det må vell strengt tatt ikke det, men vet liksom ikke hva som er forventningene..:P

Skrevet

Ta det med ro. Man er ikke nødt å hive seg i senga på kortest mulig tid. Ta en kaffe,en spasertur, kino. Ta deg/dere tid til å bli kjent og om det er noen kjemi dere mellom.

Gjest Frank Slade
Skrevet

...men vet liksom ikke hva som er forventningene.. :P

Hey. Ha litt selvtillit og ryggrad nå.

Det du skal tenke på er hva som er rett for DEG og hva DU har lyst til. Det er din kropp, dine grenser og ditt liv. Husk det! Ok?

:)

AnonymBruker
Skrevet

Hey. Ha litt selvtillit og ryggrad nå.

Det du skal tenke på er hva som er rett for DEG og hva DU har lyst til. Det er din kropp, dine grenser og ditt liv. Husk det! Ok?

:)

Hehe, jaaa! :);)

AnonymBruker
Skrevet

Forventningene hans og dine bør ikke være mer enn at dere skal ha en avslappende, uanstrengt cafetreff på dagen/kveldspils/tur i parken/hva dere vil. Å snakke greit sammen, og ta det derifra. Ikke noe press om kyssing eller treff. Og kino er ikke så praktisk på de første datene , da man aller helst skal bli kjent og prate, noe man ikke får gjort på kino. Lykke til! :D

Anonymous poster hash: 537bf...f7e
AnonymBruker
Skrevet

kyssing eller sex* mente jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Kysser aldri på første date.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...