AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Jobber i butikk hvor en mannligkunde ofte kommer til meg for hjelp, traff han på en fest forrige helg hvor han ba meg med på date. Gav han nr og tenkte at det ble vell ikke noe av det uansett, men så tikket det ei melding 2 dager etter hvor han ber meg med ut... shiiiit tenker jeg! Jeg er dårlig på dating, har vell strengt tatt ikke vært på date har erfaring med kjærester men det har gjerne utviklet seg fra vennskap til kjærlighet mens nå skal jeg ut med en jeg ikke kjenner... fyrn er kjempeflott og hadde ikke forventet at han skulle noen gang be meg ut.. men hva skjer nå liksom, er middag og et kyss også neste gang kino og sex? Haha! Blæææ at man skal bli nervevrak av slike ting!... Anonymous poster hash: e700a...20c 1
Sylvari Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 hvorfor må det være middag og kyss denne gangen og kino og sex neste? Ta det i det tempoet du ønsker... pust, og ro ned, er ikke så skummelt som du skal ha det til. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #3 Skrevet 19. mars 2015 hvorfor må det være middag og kyss denne gangen og kino og sex neste? Ta det i det tempoet du ønsker... pust, og ro ned, er ikke så skummelt som du skal ha det til. Nei det må vell strengt tatt ikke det, men vet liksom ikke hva som er forventningene..Anonymous poster hash: e700a...20c
Leini Skrevet 19. mars 2015 #4 Skrevet 19. mars 2015 Ta det med ro. Man er ikke nødt å hive seg i senga på kortest mulig tid. Ta en kaffe,en spasertur, kino. Ta deg/dere tid til å bli kjent og om det er noen kjemi dere mellom.
Gjest Frank Slade Skrevet 19. mars 2015 #5 Skrevet 19. mars 2015 ...men vet liksom ikke hva som er forventningene.. Anonymous poster hash: e700a...20c Hey. Ha litt selvtillit og ryggrad nå. Det du skal tenke på er hva som er rett for DEG og hva DU har lyst til. Det er din kropp, dine grenser og ditt liv. Husk det! Ok?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #6 Skrevet 20. mars 2015 Hey. Ha litt selvtillit og ryggrad nå. Det du skal tenke på er hva som er rett for DEG og hva DU har lyst til. Det er din kropp, dine grenser og ditt liv. Husk det! Ok? Hehe, jaaa! Anonymous poster hash: e700a...20c
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #7 Skrevet 21. mars 2015 Forventningene hans og dine bør ikke være mer enn at dere skal ha en avslappende, uanstrengt cafetreff på dagen/kveldspils/tur i parken/hva dere vil. Å snakke greit sammen, og ta det derifra. Ikke noe press om kyssing eller treff. Og kino er ikke så praktisk på de første datene , da man aller helst skal bli kjent og prate, noe man ikke får gjort på kino. Lykke til! :D Anonymous poster hash: 537bf...f7e
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #8 Skrevet 21. mars 2015 kyssing eller sex* mente jeg. Anonymous poster hash: 537bf...f7e
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #9 Skrevet 21. mars 2015 Kysser aldri på første date. Anonymous poster hash: 537bf...f7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå