AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Hvorfor ligner mange par på hverandre? Ligner du på din partner, og på hvilke områder? (tenker mest utseendemessig) Jeg er av sør-øst asiatisk opprinnelse, så kan ikke akkurat si at de jeg har datet, eller xer (etnisk norsk), ligner på meg … men ser faktisk en likhet mellom de jeg blir tiltrukket av/får følelser for. Han jeg holder litt på med nå, minner meg veldig om eksen min utseendetmessig samt. bakgrunnshistorie Anonymous poster hash: baa06...c9f
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Jeg har samme ansiktstrekk som exen, og menn jeg faller for har også de trekkene. (Kinnbein og litt kantene ansikt. Avlange øyeform, ikke helt runde og ikke helt smale.)Anonymous poster hash: 90085...897
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #4 Skrevet 19. mars 2015 Like barn leker best. Anonymous poster hash: 15027...5d5
absinthia Skrevet 19. mars 2015 #5 Skrevet 19. mars 2015 Eneste som ligner litt er kinnpartiet, selv om han er mer maskulin. Ellers er vi forskjellige utseendemessig.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #6 Skrevet 19. mars 2015 Ja, bare se på kronprins Håkon og Mette Magnus. De har helt like tenner. Anonymous poster hash: 5071f...e18
Kragebein Skrevet 19. mars 2015 #7 Skrevet 19. mars 2015 Utseendemessig er vi veldig ulike. Vi har begge blå øyne og er slanke, men der stopper det.
mijaa Skrevet 19. mars 2015 #8 Skrevet 19. mars 2015 Kjæresten og jeg er natt og dag hva utseendet angår, så det gjelder i alle fall ikke oss aldri lagt merke til at andre par ligner heller, men kan jo være jeg bare er uoppmerksom
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #9 Skrevet 19. mars 2015 Kjæresten og jeg er natt og dag hva utseendet angår, så det gjelder i alle fall ikke oss aldri lagt merke til at andre par ligner heller, men kan jo være jeg bare er uoppmerksom Åjoda, se på disse. De er like som to dråper vann. Anonymous poster hash: 5071f...e18 Anonymous poster hash: 5071f...e18
LadyL Skrevet 19. mars 2015 #10 Skrevet 19. mars 2015 Jeg har lagt merke til det samme faktisk! Min søster og samboeren hennes blir tatt for å være søsken mange ganger, noen blir lange i masken når barna ved siden av plutselig roper "mamma" og "pappa" da
Gjest Argentina Skrevet 19. mars 2015 #11 Skrevet 19. mars 2015 Vi likner ikke (syns jeg), men mange sier han likner på faren og broren min. Vet ikke om det betyr at vi også likner ettersom jeg sikkert likner broren og faren min, eller om jeg ble tiltrukket av ham fordi han likner på noe som jeg underbevisst opplever som trygt og kjent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå