AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Ofte ser jeg jenter som appellerer til meg på treningsstudio, kanskje overfladisk men de ser ut til å blant annet ha samme felles interesse i en ting vertfall. Problemet er at jeg ikke ønsker å plage dem, treningstudioet er et fristed og som alle andre ønsker man å trene. Er det galt å forsiktig sjekke damer der eller hva mener folket ? Har ofte tenkt, hvor blir det av alle disse damene ? ser dem ikke ellers... Anonymous poster hash: 531ef...55b
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Kommer an på hvordan det gjøres. De som bevisst sjekker, vil jeg ikke snakke med. Men de gutta man tilfeldig begynner å snakke med og tulle litt med, får gjerne lov å fortsette med dette Men det er jo skitvanskelig å vite hvordan man skal gå frem, for det er vel ikke noe fastitsvar her. Anonymous poster hash: 40f2c...4df
LadyL Skrevet 19. mars 2015 #3 Skrevet 19. mars 2015 Jeg er jente da, og det er gjerne lettere for meg? Jeg spurte i hvert fall en gutt engang om han kunne hjelpe meg med et apparat som hadde gått seg fast. Jeg tenker at det trenger ikke være vanskeligere enn det for å i hvert fall starte en samtale? Men de som bevisst stirrer på deg heeeele tiden og kommer bort for å sjekke er bare irriterende. Ellers synes jeg det er kjekt å få et smil av en gutt når jeg er å trener. Du kan jo gjerne begynne med å sende et smil til en jente og se det an, og ta kontakt når du tør om du tør?
Inwe Skrevet 20. mars 2015 #4 Skrevet 20. mars 2015 Jeg hadde synes det hadde vært kos om noen tok kontakt, i mellom settene da, altså ikke forstyrre. Evt der skapene er
Gjest Bruker1000 Skrevet 20. mars 2015 #5 Skrevet 20. mars 2015 Et enkelt smil holder i massevis synes jeg.
Charlene87 Skrevet 20. mars 2015 #6 Skrevet 20. mars 2015 Jeg er jente da, og det er gjerne lettere for meg? Jeg spurte i hvert fall en gutt engang om han kunne hjelpe meg med et apparat som hadde gått seg fast. Jeg tenker at det trenger ikke være vanskeligere enn det for å i hvert fall starte en samtale? Men de som bevisst stirrer på deg heeeele tiden og kommer bort for å sjekke er bare irriterende. Ellers synes jeg det er kjekt å få et smil av en gutt når jeg er å trener. Du kan jo gjerne begynne med å sende et smil til en jente og se det an, og ta kontakt når du tør om du tør? Hva skjedde? Ble det date? :-)
Charlene87 Skrevet 20. mars 2015 #7 Skrevet 20. mars 2015 Ofte ser jeg jenter som appellerer til meg på treningsstudio, kanskje overfladisk men de ser ut til å blant annet ha samme felles interesse i en ting vertfall. Problemet er at jeg ikke ønsker å plage dem, treningstudioet er et fristed og som alle andre ønsker man å trene. Er det galt å forsiktig sjekke damer der eller hva mener folket ? Har ofte tenkt, hvor blir det av alle disse damene ? ser dem ikke ellers... Anonymous poster hash: 531ef...55b Det er jo ikke galt å skjekke opp jenter, men kanskje litt kleint for deg hvis de sier "nei" når du ser dem igjen neste gang på treningsstudio. Begynn å ta en vanlig prat med dem først da:-)
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #8 Skrevet 20. mars 2015 Nei det synes ikke jeg noe om. Jeg vil trene i fred. Anonymous poster hash: 11175...137 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #9 Skrevet 20. mars 2015 Start med et smil, og se hva slags respons du får. Er det en jente du ser flere ganger på trening, kan du jo ta det litt gradvis. Hadde en mann bare kommet opp på trening til meg, og sjekket meg opp, tror jeg at jeg hadde blitt så satt ut, at han hadde fått nei. Men hadde det vært en som hadde smilt til meg flere ganger, småpratet litt, så hadde det ikke blitt så stor overraskelse, og mye større sannsynlighet å få ja. Anonymous poster hash: 06189...52a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå