Gå til innhold

Kritikk mot deg i forum

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler du noen gang at verden er i mot deg om du blir kritisert i forumtråder på KG (eller andre steder for den saks skyld)?

Føler du at forumet er representativt for allmennheten?

Blir du deppa og får dårlig selvbilde fordi mange er "imot" deg i meningene dine?

Føler du deg ofte misforstått?

Anonymous poster hash: c9949...a10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Nei.

Nei.

Nei.

Kort og greit.

Skrevet

Folk må gjerne få lov å kritisere meg. Jeg tar det ikke så veldig til meg med mindre det er konstruktiv kritikk i forhold til ting jeg faktisk kan gjøre noe med.

Jeg lar det ikke gå utover selvtillit at noen anonyme på nett som ikke kjenner meg tyr til frekkheter eller sure kommentarer for å si meg i mot :)

Skrevet

Nei hvorfor skulle man det?

Skrevet

Jeg er vant med at alle er i mot meg. Dessverre for dem gjør dette meg bare sterkere... ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det ligger vel i et diskusjonsforums natur at hele vitsen med å være her er å få svar fra folk som er kritiske til det man skriver? Meningsutveksling og debatt er bra, og henger ikke sammen med å ha verden imot seg.

Usaklighet, personangrep og lavpannenivå blir i en annen kategori, og kan være frustrerende.

Anonymous poster hash: 41232...9ea
  • Liker 1
Gjest The damned
Skrevet

Konstruktiv kritikk er greit, men endel klarer ikke å holde seg til det. Da bruker de fri fantasi, personhets og er generelt ufine.

Ikke bare med meg det skjer, men blir egentlig bare irritert da. Før tok jeg det mye mer personlig, men nå blir jeg bare irritert eller eventuelt lei.

Når jeg ser at en ab har sitert meg, så tenker jeg "hva er det nå da?"

Folk kjenner jo ikke meg, så personlig kritikk har ikke så voldsomt stor verdi på et forum.

Skrevet (endret)

Føler meg ganske ofte misforstått og vet at visse folk er mot meg uansett hva jeg skriver (men aldri hele verden, vet alltid jeg har mange på min side). Ikke akkurat noe jeg tar til meg, det er vanskelig å ta kritikk eller beskyldninger/fordommer seriøst når det fremstår som fullstendig useriøst, men jeg kan bli ganske irritert. Jeg har noen litt misantropiske trekk ved meg, og kan noen ganger synes det er en smule deprimerende at alle mennesker ikke bare kan være normalt intelligente/fornuftige og greie.

Føler forumet er sånn noenlunde representativt for allmennheten på kvinnesiden, med en god spredning i typer og meninger, kanskje bare litt overrepresentert på de tradisjonelle/konservative typene. På herresiden er det jo også en spredning i alle slags typer, men en overvekt av noen typer jeg ikke tror er særlig representative.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 4
Skrevet

Føler meg ganske ofte misforstått

Jeg har vært på mange forum, men aldri har jeg opplevd så mange som på KG som misforstår. Det første man tenker da er, er dette et kvinnefenomen? Men nei det er også mange menn er inne som er litt tregere en hva man er vant med. Men frekkere i kjeften en noen andre steder, det er man her på KG. Trygt og godt foran tastaturet vet du.

• Liker 2
Skrevet

Nei på det meste - men jeg føler meg ofte misforstått. Føler det ofte handler om at en del brukere gjør seg opp en mening på forhånd om hva du prøver å si - og da driter de regelrett fullstendig i hva du faktisk sier. Og når folk da fullstendig nekter å lese hva du faktisk sier så er det lite jeg kan gjøre med det, annet enn å ignorere brukeren i fremtiden. Folk som ikke kan lese gidder jeg ikke.

• Liker 1
Skrevet

Konstruktiv kritikk er greit, men endel klarer ikke å holde seg til det. Da bruker de fri fantasi, personhets og er generelt ufine.

Ikke bare med meg det skjer, men blir egentlig bare irritert da. Før tok jeg det mye mer personlig, men nå blir jeg bare irritert eller eventuelt lei.

Når jeg ser at en ab har sitert meg, så tenker jeg "hva er det nå da?"

Folk kjenner jo ikke meg, så personlig kritikk har ikke så voldsomt stor verdi på et forum.

Det kjenner jeg godt igjen. Når noen har sitert meg tenker jeg "herregud hva er det nå jeg har sagt galt da" :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler du noen gang at verden er i mot deg om du blir kritisert i forumtråder på KG (eller andre steder for den saks skyld)?

Føler du at forumet er representativt for allmennheten?

Blir du deppa og får dårlig selvbilde fordi mange er "imot" deg i meningene dine?

Føler du deg ofte misforstått?

Anonymous poster hash: c9949...a10

Det et mange som tar seg svært nær av kritikk, men ingen av dem kommer til å svare i denne tråden.

Anonymous poster hash: 674a7...d50

Skrevet

Hadde alle vært enige med meg, så hadde jeg ikke hatt noe her å gjøre. Gøy å få litt motstand og se og angripe andres synspunkter litt.

Kan sikkert føles litt ekkelt for mennesker som er nye til slik diskusjon, men man må vite hva man kan få som svar på innlegg på nettet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei aldri.

Har man så sarte tær at man ikke takler frekke kommentarer tilbake, så kan man rett og slett ikke skrive på et forum. I hvert fall ikke ytre sterke meninger.

Anonymous poster hash: 20474...19b
  • Liker 1
Skrevet

Så mange nepskrell som det er her, så hadde det tatt seg ut å skulle tatt kritikk seriøst.

Gjest Fotballen
Skrevet

Nei, men har følt meg misforstått.

Skrevet

Blir noen ganger oppgitt over folk her, når noen ytrer en mening jeg mener er helt bak mål og et titalls andre sier seg enige. Men litt må man jo tåle av personlige kommentarer når man er på et forum. Eller internett generelt.

Gjest Frank Slade
Skrevet

Haha, nei.

Ler av ignoransen til de som skulle være uenige med meg.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke ab hetsen som fra tid til annen dukker opp, nå går den i fortell noe skikkelig uinterresant....

Anonymous poster hash: 9381d...e12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...