smake Skrevet 18. august 2004 #1 Del Skrevet 18. august 2004 jeg vil og tenner på tanken av å gjøre ei dame gravid. ønsker å sprute min sæd inn i musa og slikke henne til orgasme slik at livmortappen åpner sug og suger sæden opp til livmoren i bankende bevegelser. får så å befrukte egget hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 18. august 2004 #2 Del Skrevet 18. august 2004 okei good for you... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 18. august 2004 #3 Del Skrevet 18. august 2004 Vær nå på forhånd sikker at damen har samme intensjoner som du selv har.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 18. august 2004 #4 Del Skrevet 18. august 2004 jeg vil og tenner på tanken av å gjøre ei dame gravid. ønsker å sprute min sæd inn i musa og slikke henne til orgasme slik at livmortappen åpner sug og suger sæden opp til livmoren i bankende bevegelser. får så å befrukte egget hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #5 Del Skrevet 18. august 2004 Alt jeg spruta- var kaffen utover skjermen og tastaturet i latter. Hjelpes meg :o - holder det ikke at hun går på p-piller :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #6 Del Skrevet 18. august 2004 smake; først må du bli over 16! Deretter er det en fordel å finne en dame som synes dette høres lovende ut. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpico Skrevet 18. august 2004 #7 Del Skrevet 18. august 2004 jeg vil og tenner på tanken av å gjøre ei dame gravid. ønsker å sprute min sæd inn i musa og slikke henne til orgasme slik at livmortappen åpner sug og suger sæden opp til livmoren i bankende bevegelser. får så å befrukte egget hennes. Oppskrytt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 18. august 2004 #8 Del Skrevet 18. august 2004 Ja dette var morsomt Men tenk nu på at barnet trenger en pappa og jenta en mann også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 18. august 2004 #9 Del Skrevet 18. august 2004 Tror ikke dette er en så uvanlig fantasi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellebassen Skrevet 18. august 2004 #10 Del Skrevet 18. august 2004 Tror ikke dette er en så uvanlig fantasi? Faktisk er jeg enig i denne uttalelsen. Tror mange gutter i tenårene har slike drømmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 18. august 2004 #11 Del Skrevet 18. august 2004 Ja dette var morsomt Men tenk nu på at barnet trenger en pappa og jenta en mann også :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 18. august 2004 #12 Del Skrevet 18. august 2004 Har prøvd å rydde litt - prøv å være litt seriøse videre. - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillary.. Skrevet 19. august 2004 #13 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg kan ikke tro at mitt innlegg er "ryddet"! Jeg bare sa at han var et godt farsemne. Hvor snerpete er vi blitt her??? :o Hva slags kommentar kan man forvente på et sånt innlegg? Det eneste man kan si er vel, ja,hva så? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå