smake Skrevet 18. august 2004 #1 Skrevet 18. august 2004 jeg vil og tenner på tanken av å gjøre ei dame gravid. ønsker å sprute min sæd inn i musa og slikke henne til orgasme slik at livmortappen åpner sug og suger sæden opp til livmoren i bankende bevegelser. får så å befrukte egget hennes.
Gjest Ethereal Skrevet 18. august 2004 #3 Skrevet 18. august 2004 Vær nå på forhånd sikker at damen har samme intensjoner som du selv har....
*Lene* Skrevet 18. august 2004 #4 Skrevet 18. august 2004 jeg vil og tenner på tanken av å gjøre ei dame gravid. ønsker å sprute min sæd inn i musa og slikke henne til orgasme slik at livmortappen åpner sug og suger sæden opp til livmoren i bankende bevegelser. får så å befrukte egget hennes.
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #5 Skrevet 18. august 2004 Alt jeg spruta- var kaffen utover skjermen og tastaturet i latter. Hjelpes meg :o - holder det ikke at hun går på p-piller :klø:
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #6 Skrevet 18. august 2004 smake; først må du bli over 16! Deretter er det en fordel å finne en dame som synes dette høres lovende ut. Lykke til!
Serpico Skrevet 18. august 2004 #7 Skrevet 18. august 2004 jeg vil og tenner på tanken av å gjøre ei dame gravid. ønsker å sprute min sæd inn i musa og slikke henne til orgasme slik at livmortappen åpner sug og suger sæden opp til livmoren i bankende bevegelser. får så å befrukte egget hennes. Oppskrytt!!
Gjest Chrizzy Skrevet 18. august 2004 #8 Skrevet 18. august 2004 Ja dette var morsomt Men tenk nu på at barnet trenger en pappa og jenta en mann også
Gjest Yoni Skrevet 18. august 2004 #9 Skrevet 18. august 2004 Tror ikke dette er en så uvanlig fantasi?
kjellebassen Skrevet 18. august 2004 #10 Skrevet 18. august 2004 Tror ikke dette er en så uvanlig fantasi? Faktisk er jeg enig i denne uttalelsen. Tror mange gutter i tenårene har slike drømmer.
^me^ Skrevet 18. august 2004 #11 Skrevet 18. august 2004 Ja dette var morsomt Men tenk nu på at barnet trenger en pappa og jenta en mann også :enig_animasjon:
HMSP Skrevet 18. august 2004 #12 Skrevet 18. august 2004 Har prøvd å rydde litt - prøv å være litt seriøse videre. - moderator
Gjest Hillary.. Skrevet 19. august 2004 #13 Skrevet 19. august 2004 Jeg kan ikke tro at mitt innlegg er "ryddet"! Jeg bare sa at han var et godt farsemne. Hvor snerpete er vi blitt her??? :o Hva slags kommentar kan man forvente på et sånt innlegg? Det eneste man kan si er vel, ja,hva så?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå