AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Ja, hva gjør dere med klærne etter barna? Har dere noen som arver? Og arver dere etter andre igjen? Anonymous poster hash: ed238...01e
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Kaster det i søpla. Anonymous poster hash: 2ca20...2d9 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #3 Skrevet 19. mars 2015 Har arva mye klær. De blir returnert etter bruk for de blir arva videre til noen andre. Klær vi har kjøpt selv/fått legges på loftet i tilfelle man får bruk for det igjen. Ellers finnes det Fretex, gies bort-grupper på Facebook og mange slike fattiggrupper som man kan gi bort klærne til. Eller god gammelsags "klær selges". Anonymous poster hash: e791a...1fb
kokkos Skrevet 19. mars 2015 #5 Skrevet 19. mars 2015 Det vi har arva gir vi enten tilbake til kilden (forutsatt at det fremdeles er helt og fint), eller gir det videre, avhengig av hva giveren har av innspill i saken. Det vi har kjøpt selv eller fått i gave låner eller gir vi vekk, og det mest nostalgiske spares på loftet tilfelle det dukker opp flere barn eller (noe mer realistisk) tantebarn eller barnebarn.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #6 Skrevet 19. mars 2015 Jeg håper vi får flere, så fravokste klær havner i kasser på loftet. Det vi har lånt blir levert tilbake. Noe av det på loftet vil bli lånt bort til venninner. Når vi ikke planlegger flere små gir vi bort til venner/familie hvis det er noen som har barn på rett alder. Hvis det ikke er noen kommer jeg til å gi det bort vis Facebook gruppe eller lignende.Anonymous poster hash: ec8ba...88d
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #7 Skrevet 19. mars 2015 Nå er det ennå ikke aktuelt å gi bort klær her i huset, men når det blir aktuelt tenker jeg å gi klærne til de som sender hjelpesendinger til Øst-Europa. Hjelpesendinger jeg stoler på, vel å merke. Ikke de svindlende rasshøla som ble avslørt på tv2 hjelper deg. Anonymous poster hash: 89b13...7c8 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #8 Skrevet 19. mars 2015 Her pleier vi å levere på Sana, de har et kleslager for de som kommer som flyktninger og har kun det de står og går i. Vet de setter utrolig pris på å motta tøy. Anonymous poster hash: 69ff9...e6a
ara Skrevet 19. mars 2015 #9 Skrevet 19. mars 2015 Gir bort klær til venner eller leverer til Fretex eller andre hjelpeorganisasjoner. Jeg vil at andre skal få god bruk for det og selger sjeldent noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå