Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i utdanning og jobber som miljøterapeut/assistent på institusjon som vikar. Det er en statlig institusjon og jeg fikk beregnet lønnstrinn 25 og har en grunnlønn på 167,- kr timen.

Fra før har jeg vært yrkesaktiv i 100% stilling i annen bransje i over 10 år. Jeg har ikke høgskoleutdanning fra før, men et mellomfag fra Universitetet. Dette var ikke relevant i forhold til helsefaglig arbeid. Nå tar jeg utdannelse innen denne retningen.

Mitt spørsmål er: får jeg ikke ansiennitet (10 år?) for yrkesaktiviteten?

Er det vanlig i statlige stillinger å ikke få uttelling for annen praksis?

Jeg syns lønnstrinn 25 er ganske lavt tatt i betraktning at jeg er godt voksen og har jobbet i så mange år..

Håper noen kan svare :)

Anonymous poster hash: bf92e...9ad
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får vel hjelpepleierlønn, og det synes jeg er greit betalt, tatt i betraktning at du ikke har utdanning. Forventer du sykepleierlønn?

Anonymous poster hash: 4d8d7...bc8
AnonymBruker
Skrevet

Du får vel hjelpepleierlønn, og det synes jeg er greit betalt, tatt i betraktning at du ikke har utdanning. Forventer du sykepleierlønn?

Anonymous poster hash: 4d8d7...bc8

Nå jobber jeg ikke som hjelpeleier, men beslekta bransje ;)

Jeg forventer absolutt ikke samme lønn som ved fullført utdannelse (om 1 år), men jeg er godt voksen og har vært fullt arbeidende i alle år (over 10 år), så jeg syns bare det ser ut som om jeg ikke har fått noen ansiennitet utifra tidligere arbeid, med lønnstrinn 25. Men er det vanlig, så slår jeg meg selvfølgelig til ro med det :)

Anonymous poster hash: bf92e...9ad

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk tilbudt 172,5 kr/t i kommunal bedrift.

Jeg har jobbet siden 1985.

Fikk kranglet meg opp på 186, noen hadde telt eller regnet feil.

Har ikke utdannelse.

Anonymous poster hash: 7ff10...14b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...