Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har lyst på brunt som basisfarge i høst/vinter, men er litt usikker på den fargen for jeg har som regel holdt meg til svart.

Kan jeg ha svarte topper og svart tilbehør til brue skjørt/bukser? (Har så mye av det, svarte sko, kåpe, topper osv. så det blir vanskelig å unngå.)

Hvilke andre farger synes dere passer til brunt?

Jeg synes selv at turkis er fint til brunt, hva annet?

Taknemlig for alle tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg! Brunt er en fin farge å kombinere svart med. Er også enig med turkis! Beige, blått og burgunder er også fint å kombinere med. :)

Skrevet

Jaaa...turkis er kjempefint til brunt :wink:

Skrevet

Er sjølv glad i brunt, og brukar gjerne svart til. Creme synst eg òg er fint, og beige. Ein del raudnyansar går fint saman med brunt, og nokre grøne (gjerne litt djup grøn). Mange mogelegheiter, rett og slett! :)

Lukke til med haustgarderoben!

Skrevet

ugh..synes brunt er kjedelig.....uannsett hva man gjør er brunt kjedelig synes jeg..hvertfall på meg..og de fleste andre ( i mine øyne..but who am I to decide)

Gjest Anonymous
Skrevet

Lilla og brunt samt turkis og brunt er veldig stilig. Og rosa og brunt. Eg synest av og til svart og brunt kan bli litt dystert, men til gjengjeld er det jo snart haust - så kvifor ikkje.

Skrevet
Lilla og brunt samt turkis og brunt er veldig stilig. Og rosa og brunt. Eg synest av og til svart og brunt kan bli litt dystert' date=' men til gjengjeld er det jo snart haust - så kvifor ikkje.[/quote']

Skulle akkurat til å skrive det samme.. :ler::ler:

I tillegg til beige. Det er også fint til brunt.

Skrevet
Lilla og brunt samt turkis og brunt er veldig stilig. Og rosa og brunt. Eg synest av og til svart og brunt kan bli litt dystert, men til gjengjeld er det jo snart haust - så kvifor ikkje.

enig i at brunt og sort kan bli litt for dystert.

Har også hørt at sort og brunt er "fy fy"... men vet nå ikke om det stemmer da :-?

Skrevet

Jeg liker ikke brunt.

Men vil anbefale en lys farge til,beige eller hvitt f.eks.

Gjest Anonymous
Skrevet

Og brunt og lindegrønt (hm... heter det det? sånn lys grågrønn Noa Noa-grønn) er også veldig fint sammen.

Og brunt og offwhite. Brunt og kritthvitt blir en litt hard kontrast, synes jeg.

Så fint at mange var enige med meg, da. Kanskje jeg for en gangs skyld kommer til å være på moten i høst... :ler:

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg synes brunt er kjempefint sammen med diverse burgunder og lillatoner, gammelrosa er også kjempefint. Og Noa Noa-grønn som Pepita sier! :D

Skrevet

Brun er ikke den fineste fargen til meg, men jeg synes kombinasjonene brun/rosa, brun/turkis, brun/creme er penest.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar alle sammen!

Men hva med støvletter? Har et svart par som jeg liker veldig godt, kan jeg ha de til brunt skjørt? Eller må støvlettene også være brune?

Hva med brun bukse og svart kåpe?

Skrevet

Jeg syns det er finere med sorte støvletter til brunt skjørt enn brune støvletter til brunt skjørt. Brunt og sort syns jeg går bra sammen, så brun bukse og sort kåpe passer også greit. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...