AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Gjør du det? Burde man det? Jeg gjorde det idag, og PC`en var fulladet, men når jeg skulle starte pc`en idag så kom den ikke på/var utladet.. PC`en var jo slått av, så jeg skjønner ikke hvordan den kan ha mistet all batteri når den ikke er på? Kan det være batteriet eller blir det sånn for alle? Anonymous poster hash: 9e99f...9db
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Jeg mente selfølgelig "jeg gjorde det igår kveld, og PC`en var fulladet, men når jeg skulle starte pc`en idag..." Anonymous poster hash: 9e99f...9db
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #3 Skrevet 19. mars 2015 Den var kanskje bare i dvale, ikke helt av? Jeg tar aldri ut kontakten på den stasjonære pcn min, men laptopen har jeg bare strøm i når jeg er på jobb, om natten ligger den i skapet på jobb eller i sekken. Et batteri som virker skal ikke gå tomt om pcn er av, uavhengig av om strøm er koblet til eller ikke. Anonymous poster hash: a0def...99a
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #4 Skrevet 19. mars 2015 Når pcen ikke er i bruk, er den heller ikke tilkoblet strøm, med unntak av når den er lav på batteriet. Tven og radio blir koblet fra strøm på natta her. Kan vi unngå å lade telefoner og brett så gjør vi det. Vi liker ikke brann.Anonymous poster hash: 8bc91...5bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå