Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noe som slo meg når jeg satt å så på Luksusfellen.

Hun Silje Sandmæl er irrterende perfekt. Hun er pen, flink i jobben sin, virker som en kjempehyggelig person ellers, og uansett hvor hardt jeg prøver klarer jeg ikke finne noe negativt å si om henne.

Samme med hun Cecilie som også er i Luksusfellen. Også han Magne... Og Patrick fra den svenske versjonen...

De er rett og slett så perfekte at det eneste negative man kan si om dem er at det ikke finnes noe negativt :fnise:
Nå er jeg klar over at sikkert ikke alle deler min oppfatning, men hvem mener du er "irriterende perfekt"?

Anonymous poster hash: 1a03f...e7b
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sant det, Silje er ei sånn dame man gjerne ønsker/prøver/vil finne noe negativt ved, men man klarer det rett og slett ikke...

Tipper hun er ei villkatte i senga også, man ser det på henne stadig vekk., sånn lett pirrende blikk! Mmmm

Anonymous poster hash: 4f3f8...f1c

Gjest Horatio Hornblower
Skrevet

Har aldri sett programmet.

Men en ting vet jeg ingen er perfekte ikke en gang de som virker perfekte.

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri sett programmet.

Men en ting vet jeg ingen er perfekte ikke en gang de som virker perfekte.

Drit i programmet, poenget er ikke å diskutere akkurat de jeg nevnte (selvom det også er morsomt), men lurer på hvilke personer andre ser på som "irriterende perfekte"... Altså sånne personer man har så lyst til å finne NOE negativt med, men ikke klarer det :fnise: Men for all del, det kan jo hende du er flinkere enn meg til å finne noe negativt ved "alle" :fnise:

Anonymous poster hash: a20b2...e71

Skrevet

Silje har i tillegg tre barn, noen som får det til 😄

AnonymBruker
Skrevet

Flott dame, men hver gang jeg ser henne får jeg lyst til å sende henne til en brynspesialist :kosteskaft:

Anonymous poster hash: 60fff...51d
Skrevet

Ser sjelden noen jeg anser som "irriterende perfekt". Spesielt mennesker man kun ser en side av.

Silje er pen, ja. Ikke utenomjordisk vakker eller feminin, men en pen kvinne. Flink i sin jobb virker det som. Men programmet viser kun en liten side av henne, og hun har uten tvil sine negative eller mindre interessante sider. Ingenting irriterende ved henne synes jeg.

Kjenner mange jenter som både er vakre og dyktige.

• Liker 1
Skrevet

synes silje ser nydelig ut, mest på grunn av at hun er så naturlig og har glimt i øyet.

AnonymBruker
Skrevet

Trude Mostue er min favoritt da, 4 barn, vakker, vetrinær... :kvalm: Nei det er ingenting negativt å si, iriterende perfekt...

Anonymous poster hash: 9e5c7...631
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

det er også ei nydelig dame som er lege å sammen med en kjempe rik mann... husker ikke hva hun heter, men hun har visst vært syk

Anonymous poster hash: aacd6...7ff
AnonymBruker
Skrevet

Trude Mostue er min favoritt da, 4 barn, vakker, vetrinær... :kvalm: Nei det er ingenting negativt å si, iriterende perfekt...

Hun synes jeg ikke er spesielt vakker. I tillegg er hun jo skilt.

En person jeg synes er irriterende perfekt, er Kathrine Moholt. Synes vel ikke hun er så voldsomt pen, men hun er så irriterende glad hele tiden! I tillegg er hun tydeligvis lykkelig gift, er utadvendt, har "perfekte" barn, hus, en karriere og bor sikkert i en flott villa. Hun virker i det hele tatt ganske overfladisk.

Anonymous poster hash: ad1af...178

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

det er også ei nydelig dame som er lege å sammen med en kjempe rik mann... husker ikke hva hun heter, men hun har visst vært syk

Gunhild Stordalen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun synes jeg ikke er spesielt vakker. I tillegg er hun jo skilt.

En person jeg synes er irriterende perfekt, er Kathrine Moholt. Synes vel ikke hun er så voldsomt pen, men hun er så irriterende glad hele tiden! I tillegg er hun tydeligvis lykkelig gift, er utadvendt, har "perfekte" barn, hus, en karriere og bor sikkert i en flott villa. Hun virker i det hele tatt ganske overfladisk.

Deg om det. Kom på Marte Krogh og Therese Johaug, de må jo med på listen! Har aldri likt Kathrine Moholt egentlig, vet ikke hvorfor...

AnonymBruker
Skrevet

Gunhild Stordalen?

ja!!

AnonymBruker
Skrevet

Deg om det. Kom på Marte Krogh og Therese Johaug, de må jo med på listen! Har aldri likt Kathrine Moholt egentlig, vet ikke hvorfor...

Helt enig med deg. Spesielt Therese Johaug. Marthe Krogh vet jeg knapt hvem er. Hun er en middelmådig fiolinist, så vidt jeg vet. Det er noe med Therese Johaug jeg ikke riktig klarer å like. Hun blir litt "too much" i sin fremtoning, og har en veldig gneldrete stemme som skjærer i ørene. Hun virker så full av seg selv.

Jeg liker heller ikke Kathrine Moholt. .

• Liker 1
Gjest Stringfellow1
Skrevet

Noe som slo meg når jeg satt å så på Luksusfellen.

Hun Silje Sandmæl er irrterende perfekt. Hun er pen, flink i jobben sin, virker som en kjempehyggelig person ellers, og uansett hvor hardt jeg prøver klarer jeg ikke finne noe negativt å si om henne.

Samme med hun Cecilie som også er i Luksusfellen. Også han Magne... Og Patrick fra den svenske versjonen...

De er rett og slett så perfekte at det eneste negative man kan si om dem er at det ikke finnes noe negativt :fnise:

Nå er jeg klar over at sikkert ikke alle deler min oppfatning, men hvem mener du er "irriterende perfekt"?

Anonymous poster hash: 1a03f...e7b

Don`t judge me. You only see what I choose to show you.

Folk er aldri fullt så prikkfrie som dem fremstår som på TV.

AnonymBruker
Skrevet

Skulle likt å sett Johaug i en fylleskandale......hehe!

Anonymous poster hash: 4c8e3...383

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Raven Emerald, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig med deg. Spesielt Therese Johaug. Marthe Krogh vet jeg knapt hvem er. Hun er en middelmådig fiolinist, så vidt jeg vet. Det er noe med Therese Johaug jeg ikke riktig klarer å like. Hun blir litt "too much" i sin fremtoning, og har en veldig gneldrete stemme som skjærer i ørene. Hun virker så full av seg selv.

Jeg liker heller ikke Kathrine Moholt. .

Therese Johaug fniser og ler i alle intervjuer, ser perfekt ut, er rik, og presterer på sin arena, Rett og slett iriterende perfekt.

Marthe Krogh http://www.mamma.no/mammaliv/livet-p%C3%A5-solsiden

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Drit i programmet, poenget er ikke å diskutere akkurat de jeg nevnte (selvom det også er morsomt), men lurer på hvilke personer andre ser på som "irriterende perfekte"... Altså sånne personer man har så lyst til å finne NOE negativt med, men ikke klarer det :fnise: Men for all del, det kan jo hende du er flinkere enn meg til å finne noe negativt ved "alle" :fnise:

Anonymous poster hash: a20b2...e71

Ja, jeg kjenner ei som er sånn irriterende perfekt., og det "verste" av alt er at hun er hyggelig så man kan ikke "ta" henne på noe. Men så vet jeg også at siden hun har levd et så perfekt liv, så klarer hun ikke sette seg inn i hvordan de med mer strevsomme liv har. Det er ikke bra, for hun møter en del av dem i jobben sin.

Anonymous poster hash: c3637...868

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...