AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Noen her som kan hjelpe meg og forklare litt. Hva vil det si med hastesak i forhold til samvær? Hvor fort pleier en slik sak bli avgjort? Hva skal til for at uenighet som samvær må ordnes som hastesak? Anonymous poster hash: c62db...eeb
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Håper noen er vet og orker å svare. Jeg spør her inne fordi jeg har havnet litt på sidelinjen i en slik sak. Jeg vil gjerne forstå litt for å vite hvordan jeg skal forholde meg til alt sammen, men vil ikke belaste den involverte parten med spørsmål da vedkommende helt tydelig har nok å tenke på. Vet jeg litt så kan jeg også være forberedt på det som møter meg den dagen jeg får vite de faktiske detaljene... ts Anonymous poster hash: c62db...eeb
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #3 Skrevet 19. mars 2015 Er det seriøst ingen som vet noe om dette, eller hvor jeg kan finne ut? Ikke så viktig med hvordan saker det er, jeg vet jo det jeg trenger å vite om hva denne saken dreier seg om, er ikke slik at jeg vil snoke. Men hva er normalt tidsperspektiv? Anonymous poster hash: c62db...eeb
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #4 Skrevet 19. mars 2015 Stemor????Anonymous poster hash: 8704f...043
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #5 Skrevet 19. mars 2015 Stemor????Anonymous poster hash: 8704f...043 Om jeg er? Nei. Har ikke noe direkte relasjon til barnet. Spiller det egentlig noen rolle? Saksbehandlingstid er et faktaspørsmål, uavhengig av relasjon til saken. Anonymous poster hash: c62db...eeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå