Flowery Skrevet 17. august 2004 #1 Del Skrevet 17. august 2004 Da vi skal begynne å prøve nå og jeg var hos legen i dag og tok ut spiralen, tenkte jeg å spørre om alt jeg lurte på når jeg først var der. Jeg lurte på om det var noe jeg burde vite/huske på nå når jeg kanskje blir gravid. Er det noen vitaminer jeg burde begynne med? Er det noe annet jeg burde gjøre? På alle spørsmålene svarte han bare: Det dere skal gjøre nå, er å ha hyppige samleier. Er det alt?? Det virket som om han missforstod meg og trodde at jeg mente at det var noen vitaminer som kunne gjøre meg fortere gravid..? Men når jeg hadde forklart at jeg ikke trodde det, så gjentok han bare at vi måtte ha hyppige samleier. Jeg hadde trodd at det kanskje var litt lurt å begynne tidlig på kanskje folinsyre, el. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 17. august 2004 #2 Del Skrevet 17. august 2004 Jepp - folsyre bør du begynne med i ca en måned før du blir gravid. Så det er like greit å sette igang med folsyretabletter med en gang Ellers så er det bare å følge legens råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 18. august 2004 #3 Del Skrevet 18. august 2004 jeg tar folat og b-vitaminer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå