AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Jeg har et lån på en xboks maskin, og fikk melding fra klarna å føre det inn på selvangivelsen. De melder ikke dette inn. Er jeg nødt å føre dette inn? Og hvor skal jeg føre tallene inn: står tall nedover i de forskjellig.. førte ikke alle tall inn her... Men når jeg går inn på 3.1 renter og gjeld der det skal føres inn står det : gjeld: og gjeldsrenter: , hva skal jeg føre på som gjeld og hva som gjeldsrenter ? Tallet som står under gjenstående gjeld? Fradragsrettighet beløp : 87,52 Betalte renter og gebyrer: Betalte avdrag; påløpte renter: Påløpte gebyrer: Påløpte gebyrer 2014 etter siste kontorfaktura: gjenstående gjeld 31.12.2014:: Anonymous poster hash: 6e994...cfd
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 det skal stå på årsoppgaven du får fra klarna om hvilken post du skal fylle inn tallene i Anonymous poster hash: aff50...ccf
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #3 Skrevet 19. mars 2015 det skal stå på årsoppgaven du får fra klarna om hvilken post du skal fylle inn tallene i Anonymous poster hash: aff50...ccf Det sto i post 3.1, og der skal jeg føre det første tallet inn fradragsrettighetsbeløp... Men hva med de andre tallene, og når jeg går inn på selvangivelsen så står det bare: gjeld........ gjeldsrenter...... , og ikke så mange punkter som står i oppgaven der. Merkelig.... Anonymous poster hash: 6e994...cfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå