Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 19.3.2015 den 13.04, AnonymBruker skrev:

Og fordi de aller færreste av oss har en ansiktsform som tillater midtskill? Anonymous poster hash: 35725...d2e

Hvordan ser en slik ansiktsform ut som gjør midtskill spesiellt fint? Hva er fint? 

Anonymkode: 955ac...7e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker at noen sa at det var lite flatterende med midtskill fordi nesen virket større enn om man hadde sideskill :blink: 

Jeg foretrekker selv sideskill, mer fordi siden jeg har såkalt «Widow’s Peak» så ser det noe snålt ut å ha midtskill :blink:

• 8 måneder senere...
Skrevet

Nå derimot, i 2018, ser jeg nesten ingen med sideskill lenger. Midtskillen er tilbake 😍

Anonymkode: 4aaf3...289

• Liker 3
Skrevet (endret)

Alltid hatt midskill, eller satt opp håret på en eller annen måte. Sideskill blir jo helt skakt:plystre:

Dette er min vanlige sveis.

5387fcb5292b0785e448fdf02b699701.jpg

511f990a4115c360e1c3bac4b5dacabb.jpg

Endret av Wonders
Skrevet

Sideskill passer som regel best om man har et usymmetrisk ansikt, noe som gjelder de aller fleste

Anonymkode: f9438...af7

Skrevet

Jeg prøver å få til sideskill, men håret legger seg bare tilbake i midtskill... 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sideskill passer som regel best om man har et usymmetrisk ansikt, noe som gjelder de aller fleste

Anonymkode: f9438...af7

Det gjelder også meg. Men håret mitt vil bare ikke ligge i sideskill. 

• Liker 1
Skrevet

Haha. Hadde midtskill til jeg ble 10-11 år gammel. Da ble jeg konfrontert av resten av jentene i klassen på at jeg så stygg ut og måtte bytte 😂

Anonymkode: cd974...ee2

• Liker 1
Skrevet

Jøjje meg....!  Jeg har også sideskill.  Er det et ALVORLIG problem?......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...