Gjest soolstrålen Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Jeg var å møtte en fyr i går, min første ordentlige date på lenge. Jeg føler meg så fornøyd og lykkelig, for det gikk så utrolig bra! Vi møttes hos han, drakk vin og snakket leeenge før vi hadde sex på slutten og jeg dro hjem. Vi har planlagt å spise sushi sammen på fredag, som da vil si andre gangen vi møtes. Hvor ofte møter dere daten deres egentlig? Hva er normalt? Vi snakket endel sammen i går om jobben hans, så i dag rundt kl 11 fikk jeg melding av han at han var sliten og hadde mye å gjøre, men at han tenkte på meg! Da ble jeg kjempe gira, men holdt meg rolig å svarte at "heldigvis er du snart halveis i arbeidsdagen din, du er flink som står på!" Hvordan skal jeg forholde meg til han på meldingsfronten? Hvor går grensen på hyggelig snakk og mas?
Meline37 Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Jeg var å møtte en fyr i går, min første ordentlige date på lenge. Jeg føler meg så fornøyd og lykkelig, for det gikk så utrolig bra! Vi møttes hos han, drakk vin og snakket leeenge før vi hadde sex på slutten og jeg dro hjem. Vi har planlagt å spise sushi sammen på fredag, som da vil si andre gangen vi møtes. Hvor ofte møter dere daten deres egentlig? Hva er normalt? Vi snakket endel sammen i går om jobben hans, så i dag rundt kl 11 fikk jeg melding av han at han var sliten og hadde mye å gjøre, men at han tenkte på meg! Da ble jeg kjempe gira, men holdt meg rolig å svarte at "heldigvis er du snart halveis i arbeidsdagen din, du er flink som står på!" Hvordan skal jeg forholde meg til han på meldingsfronten? Hvor går grensen på hyggelig snakk og mas? Jeg har lært meg mye av det samme. Det er veldig viktig å ikke mase. Jeg har fått litt erfaring med nettdating spesiellt. Det som jeg har opplevd er at hvis en mann maser på meg, og sutrer, så mister jeg rett og slett lettere interessen. Okey, nå har de som har drevet å mast på meg ikke vært mine typer så det er vel også derfor jeg har mistet interessen. Men hvis de er interessert å få opp gløden bør de ihvertfall ikke mase. Jeg synes det fungerer greit å bare sende en melding på facebook i løpet av dagen, også ser jeg responsen på den. Svarer han ikke, så får han ikke flere ord av meg. Svarer han, så svarer jeg tilbake. Jeg er veldig forsiktig med å fortelle om mine dypeste følelser, og prøver heller å bygge opp et godt vennskap som kan utvikle seg til noe mer. Selv om man kan kalle det dating, så bruker jeg å tenke på han som en å bli kjent med, venner med, for så å se. Det eneste er at jeg ser at du skriver at du har hatt sex tidlig, og det er ikke alltid det lureste. Men det fins ingen fasit på det heller, for har man sex tidlig så kan det være en bra match det og. Tiltrekningen er der ihvertfall. Mas kaller jeg det at du sier: kan vi ikke gjøre det og det, osv.. Du må se litt ann på hvordan han svarer deg. Og det å fortelle for mye om hva du føler for han, og tenker om han kan også virke negativt. Det skal være litt likevektig. Men jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal håndtere sånne situasjoner selv, men har lært meg det å fokusere på positive ting, vise min positivitet, og mitt gode humør, tiltross for at jeg er usikker, og tiltross for at jeg kan risikere å bli såret og står litt i nerver.
Gjest Nanna87 Skrevet 19. mars 2015 #3 Skrevet 19. mars 2015 Jeg har ødelagt mange relasjoner ved å ha sex for tidlig, så jeg håper ikke han har mistet interessen pga det. Ellers ville jeg ikke sendt han noen meldinger. Jeg ville ha forduftet å sett om han tar initiativ! Når jeg har forduftet har de alltid kommet tilbake, men når jeg har gitt mye av meg selv har de dratt...
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #4 Skrevet 19. mars 2015 Jeg har vært på to date med en gutt nå, og vi har veldig god kjemi osv, men vi har ikke kysset enda og bare møttes ute. Vi har allerede avtalt neste gang vi skal møtes, så vi sender kanskje en snap om dagen, men ikke tekstmeldinger. Jeg føler at det er helt greit, da jeg ikke orker å sende melding bare for å sende melding. Vi kan heller snakke om hvordan uka vår har vært når vi møtes til helgen. Jeg er også en person som vil vente med sex da jeg vil bli kjent med personen først. Jeg vil vite sikkert at vi liker hverandre godt, og at vi har noe å bygge på før vi har sex. Ellers håper jeg selvfølgelig på et lite kyss neste gang vi møtes så vi ikke havner i vennesonen, for det kan jo også skje. Men jeg ville nok bare ventet med å kontakte "daten" din til dere skal ses på fredag. Da kan du spørre han idag om hvor og når dere skal møtes, og så får det være nok med det. Så ser du jo imorgen på sushidaten om stemningen er god eller ikke Og da slipper du også å ha følt at du maser. Anonymous poster hash: d5be3...e7c
smartbimbo Skrevet 19. mars 2015 #5 Skrevet 19. mars 2015 Vi møtes fast 2-3 ganger i uka, men har ikke hatt sex enda. Han sliter med angst, så får bare smøre meg med tålmodighet.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #6 Skrevet 19. mars 2015 Vi treffes hver dag, men vi studerer sammen, så det blir vel ikke det samme som å date-date noen. Anonymous poster hash: 9fb55...d1d
Gjest Godjente Skrevet 20. mars 2015 #7 Skrevet 20. mars 2015 Nesten hver dag, dater to stykker. Klarer ikke å helt bestemme meg for hvem jeg liker best
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #8 Skrevet 21. mars 2015 Hvordan skal jeg forholde meg til han på meldingsfronten? Hvor går grensen på hyggelig snakk og mas? Min "regel" : Han får sende først to eller tre ganger, før jeg sender først en gang, så får han sende først to eller tre ganger, før jeg sender først en gang. Slår aldri feil. Og ja jeg har lært fordi jeg var av "mase-typen" før som sendte meld hver gang jeg tenkte på gutten og da tar det ikke lang tid før de a) forsvinner b) vi begge er like masete på hverandre men fordi det var så intenst i starten får det hele en bråslutt. Det som går fort opp går like fort ned Anonymous poster hash: 740d3...2e2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #9 Skrevet 22. mars 2015 Stort sett en gang i uka. Det blir fredag eller lørdag med middag, overnatting og frokost dagen etter. Veldig sjelden vi møtes og tar en kaffe på kafé eller bare stikker opp til hverandre på kveldstid i ukedagene. Vi trener også sammen omtrent en gang i mnd, men det er ikke noe fast. Ellers snapper vi hver dag og skriver på facebook av og til. Anonymous poster hash: 265f6...2f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå