AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Hei. Jeg skal reise bort i mai og går på aap. Tenkte jeg skulle søke om å beholde pengene mens jeg er på ferie. Hva må til for å få godkjent det?Anonymous poster hash: 6c073...50f
Gjest Vevila Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Det må ikke kollidere med tiltak, samtidig ikke over et for langt tidsrom. Det er opp til nav om de vil godkjenne.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #3 Skrevet 19. mars 2015 Ok. Takk for svar :-) TsAnonymous poster hash: 6c073...50f
Cowboy Lotte Skrevet 19. mars 2015 #4 Skrevet 19. mars 2015 Syk skal man liksom være, men ferie, ja det klarer man... Uansett må du spørre Nav om lov til å reise, man skal egentlig bli trekt, men de er ofte for late til å bry seg. 1
Gjest Vevila Skrevet 19. mars 2015 #5 Skrevet 19. mars 2015 Syk skal man liksom være, men ferie, ja det klarer man... Uansett må du spørre Nav om lov til å reise, man skal egentlig bli trekt, men de er ofte for late til å bry seg. Det er vel forskjell på å jobbe og det å være på ferie en uke eller to i året..
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #6 Skrevet 19. mars 2015 Så lenge du ikke har noen aktiviteter eller psykologer, reis! Det skal jeg:) Anonymous poster hash: 1e04a...306
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #7 Skrevet 19. mars 2015 Syk skal man liksom være, men ferie, ja det klarer man... Uansett må du spørre Nav om lov til å reise, man skal egentlig bli trekt, men de er ofte for late til å bry seg. Kan ikke du bare gå å ta deg enda en burger sånn at du forhåpentligvis sprekker og ikke lenger klarer å skrive dritt her inne? Anonymous poster hash: 9ed20...d7b 3
Cowboy Lotte Skrevet 19. mars 2015 #8 Skrevet 19. mars 2015 Kan ikke du bare gå å ta deg enda en burger sånn at du forhåpentligvis sprekker og ikke lenger klarer å skrive dritt her inne?Anonymous poster hash: 9ed20...d7b Jeg sier bare hvordan reglene er... Men typisk hippie-sosialister å tro at man bare kan valse seg gjennom livet, og bare gjøre det som passer en best...
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #9 Skrevet 19. mars 2015 Jeg sier bare hvordan reglene er... Men typisk hippie-sosialister å tro at man bare kan valse seg gjennom livet, og bare gjøre det som passer en best... Jøss. Som du rører. Anonymous poster hash: fd6bf...4be 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #10 Skrevet 20. mars 2015 Syk skal man liksom være, men ferie, ja det klarer man... Uansett må du spørre Nav om lov til å reise, man skal egentlig bli trekt, men de er ofte for late til å bry seg. Ts her. Vet egentlig ikke hvorfor jeg orker å si noe, men selv om jeg er for syk til å jobbe så klarer jeg (og trenger jeg!) å ligge på en solseng i 1 uke. Følger uansett opp alt som jeg skal med praksis osv. Så det så.Anonymous poster hash: 6c073...50f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå