Prøver1 Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Hei, V har vært prøvere siden juni 2014. Denne gangen trodde jeg virkelig at det hadde klaffet. Jeg har sykluser på 25-28 dager. Forrige måned fikk jeg mensen den 28. dagen. Denne måneden viste EL-testen eggløsning 08. mars, men allerede i dag har jeg hatt blødning. Jeg var på do for litt siden og så blod på papiret (beklager detaljer) da jeg tørke meg. Jeg har hatt stikkinger nederst i magen, ømme bryster frem til tirsdag. På tirsdag tok jeg også en el-test som viste svak strek, men denne streken var ikke å se i går. Jeg er så frustrert og lei meg. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, men følte bare for å lufte meg litt
Shinigami Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 For å trøste deg, så er det noe som heter festeblødning Er ikke umulig at det er det du kan ha fått.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #3 Skrevet 19. mars 2015 Snart har dere brukt ett år, og da kan dere bli utredet. Det er godt å vite at dere snart kan få undersøkt dere. Anonymous poster hash: d208d...a5d
Prøver1 Skrevet 19. mars 2015 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2015 Takk for svar:) Shinigami: Håper det er festeblødning, men har på følelsen at det dessverre ikke det AB: Sant nok, men håper jo selvfølgelig at vi blir gravide før det blir aktuelt.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #5 Skrevet 22. mars 2015 Vi blir gravide. Skal begge bære barn? Anonymous poster hash: d8455...2ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå