AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Skal ned 15 kilo Frokost: To Rugsprø, et med smøreost og agurk, det andre med smøreost, kokt skinke og en skive ost med cherrytomater Lunch: Et Rugsprø med smøreost, en fiskekake og 125 gram blåbær Middag: Ovnsbakt torskefilet med brokkoli og rødløk i salsa Kvelds/mellommåltid: Et Rugsprø med hvitost og smøreost og en energibar med kokos, 240 kalorier.. Jeg var ikke spesielt aktiv i går men hadde vært på møte i flere timer uten mat. Måtte ha noe raskt. Planen er å ligge på rundt 1500 kalorier. Men dette ble vel kanskje mer? Anonymous poster hash: 84db3...19a
Gjest Runforit Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Jeg tenker at jeg hadde gnagd av meg armen etter 1 dag. Åssen blir dette 1500 kcal? ta en tur på Myfitnesspal og logg der og se hva dette blir. 10
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #3 Skrevet 19. mars 2015 Jeg synes det ser greit ut, men du burde få inn mer grønnsaker. Jeg ville også byttet ut energibaren, hvis jeg var deg. Spis noe mer mettende og næringsrikt. Sånne energibarer er stappfulle av kalorier, og det er raske karbohydrater. De gjør ingenting for deg som en kopp kaffe ikke kunne gjort (satt litt på spissen). Anonymous poster hash: 064d8...952 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #4 Skrevet 19. mars 2015 Synes ikke dette høres greit ut. Ser ut som alt for lite mat og et godt stykke under 1500 kcal. Du trenger mer karbohydrater eller fett for energi, og dersom dette ikke var et veldig stort stykke torsk, mer proteiner. Anonymous poster hash: 55c8c...a97 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #5 Skrevet 19. mars 2015 Og selvfølgelig grønnsaker som nevnet av andre... Anonymous poster hash: 55c8c...a97
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #6 Skrevet 19. mars 2015 Alt for lite mat. Dette er mye mindre enn 1500. Skal du telle kalorier må du sette deg inn i hva som faktisk finnes av kalorier i ting. Vei, mål, før inn i ett av de hundrevis av helt gratis verktøy som finnes på nett og for mobiler. I tillegg var det lite grønnsaker, og veldig ensformig. Tre måltider som var rugsprø med smøreost? Du kan også øke mengden proteiner. Kutt ut energibaren. Om du skal slanke deg er jo hele poenget å komme i energiunderskudd. Hvorfor i alle dager spiser du da en kaloribar? Disse inneholder som regel svært lite nytte næringsstoffer, og desto mer dritt. Anonymous poster hash: 8847f...34c 2
Gjest HeiHade Skrevet 19. mars 2015 #7 Skrevet 19. mars 2015 Hvordan kan du ha en plan om å ligge på et visst antall kalorier når du ikke aner kaloriene i det du spiser? Hele poenget med kaloritelling er at du skal regne deg fram til dette og vite det, ikke sitte å lure på om et måltid på 400 kalorier egentlig er 200 eller 800. Bruk kjøkkenvekt, lag bruker på MyFitnessPal og før inn der. Spiser du noes om ikke finnes i systemet legger du et inn selv, etter næringsinnholdet som står på pakkene til det du spiser. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #8 Skrevet 19. mars 2015 Skal ned 15 kilo Frokost: To Rugsprø, et med smøreost og agurk, det andre med smøreost, kokt skinke og en skive ost med cherrytomater (ca 150-200 kcal) Lunch: Et Rugsprø med smøreost, en fiskekake og 125 gram blåbær (ca 250 kcal) Middag: Ovnsbakt torskefilet med brokkoli og rødløk i salsa (ca 250 - 300 kcal) Kvelds/mellommåltid: Et Rugsprø med hvitost og smøreost og en energibar med kokos, 240 kalorier.. Jeg var ikke spesielt aktiv i går men hadde vært på møte i flere timer uten mat. Måtte ha noe raskt. (ca 350 kca) Planen er å ligge på rundt 1500 kalorier. Men dette ble vel kanskje mer? Anonymous poster hash: 84db3...19a Jeg får dette til å bli maks 1200 kcal, og alt for lite av både energi, proteiner, fett, grønnsaker osv. - kort sagt alt for lite av alt. Anonymous poster hash: 1af32...88a
Pringle Skrevet 19. mars 2015 #9 Skrevet 19. mars 2015 Dette er ingen plan. Det er bare surr. Vær så snill å følge rådene du har fått over. De er veldig gode alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå