Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror alenemødre at de fortsatt er aktuelle som partnere? Det er IKKE sexy med noen annens unge på slep!

Skjønner ikke hva det er som får alenemødre til å innbille seg at de fortsatt har teken? At menn er villige til å tømme seg i dem har ingenting å gjøre med at noen ønsker noe forhold med dere. Det er bare det at alenemødre er så desperate og hypp på at noen legger merke til dem at de er så mye lettere å få i seng enn andre.

Men slutt å innbille dere at dere er sexy, det er dere ikke (nei, jeg tenker ikke bare på en viss blogger).

Typisk alenemor som tror alenemødre er sexy: http://i3.mirror.co.uk/incoming/article2916106.ece/alternates/s1227b/Selfie.jpg

Anonymous poster hash: c4d10...e30
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Horatio Hornblower
Skrevet

Det finnes da mange fine alenemødre.

Skrevet

Alenemødre har større seksuell verdi en 90% av vanlige menn.

• Liker 3
Skrevet

Ser ikke noe problem med alenemødre.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror alenemødre at de fortsatt er aktuelle som partnere? Det er IKKE sexy med noen annens unge på slep!

Skjønner ikke hva det er som får alenemødre til å innbille seg at de fortsatt har teken? At menn er villige til å tømme seg i dem har ingenting å gjøre med at noen ønsker noe forhold med dere. Det er bare det at alenemødre er så desperate og hypp på at noen legger merke til dem at de er så mye lettere å få i seng enn andre.

Men slutt å innbille dere at dere er sexy, det er dere ikke (nei, jeg tenker ikke bare på en viss blogger).

Typisk alenemor som tror alenemødre er sexy: http://i3.mirror.co.uk/incoming/article2916106.ece/alternates/s1227b/Selfie.jpg

Hvor stygg går det an og bli.

Anonymous poster hash: 5153a...96a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

alene fedre er bedre?

du virker ikke klok, de fleste som har barn og skilles finner ny partner. du har seriøse issues! greit at du ikke liker alene mødre,men ikke snakk for almenheten. Kjenner ett par som ble sammen begge barn fra før av og de syntes det var helt topp, for ingen av dem ønsket mer barn... og hun er nydelig

Anonymous poster hash: 4c254...6c8

• Liker 4
Skrevet

For meg er det uaktuelt å date en MANN som har barn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det første du tenker når du ser det bildet er "ah, typisk alenemor", så er jeg imponert.

bilde minner mer om "teen mom" deltaker :fnise:

Anonymous poster hash: 4c254...6c8

Gjest Mythic
Skrevet

Vel, da jeg var alenemor manglet det ikke på friere, så jeg var vel ikke så ille, da :)

AnonymBruker
Skrevet

Haha, morsom du.

Jeg er alenemor på 36 år, og har ingen problemer med å få meg mann, og da prater jeg om kjæreste, ikke bare en som vil tømme seg i meg. Nå om dagen dater jeg en mann på 38 år, kjekk, veltrent, siviløkonom, snill og morsom. Han har heller ikke barn.

Anonymous poster hash: 3957d...19d
  • Liker 1
Skrevet

Kjenner tre nydelige damer som har vært alene mødre, og felles for de alle er at de har ny samboer i dag.

To av de har fått barn med den nye samboeren. Hun ene er gravid nå, og forlovet.

Mamma ble alenemor ung da pappa døde, og hun måtte jage vekk ALLE frierne. De var det ikke mangel på.

Hun har hatt to samboere siden pappa. Den hun har nå (stefaren min) har hun bodd med i 9år.

Så tror ikke din tragiske mening har så mye å si gitt ;)

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Raven Emerald, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Du er et ekkelt menneske rett og slett, hva er problemet ditt? Om det er "menn" som deg man går glipp av som alenemor tenker jeg takk og pris!! :)

Anonymous poster hash: f0e49...e86

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...