Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med dette merket? Hvordan er de i størrelse, og da tenker jeg på pumpsene. Få som har kommentarer under, så ikke så lett å bli klok på :)

Anonymous poster hash: 5b9e2...b35

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med dette merket? Hvordan er de i størrelse, og da tenker jeg på pumpsene. Få som har kommentarer under, så ikke så lett å bli klok på :)

dårlig kvalitet og små i størrelsen.

Anonymous poster hash: 07513...4db

AnonymBruker
Skrevet

dårlig kvalitet og små i størrelsen.

Anonymous poster hash: 07513...4db

Såpass små at jeg burde gå opp en størrelse? :) at kvaliteten ikke er den beste gjør meg ikke så mye. Er ikke mange gangene jeg benytter meg av pumps :)

Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg synes de er normale i størrelsen, kanskje litt store. Når det kommet til kvaliteten, så får du det du betaler for

AnonymBruker
Skrevet

Drittkvalitet. Kjøpte et par høye hæler før jul, type sandal heels, og hele låsen og remsen som går rundt ankelen på den ene skoen ble ødelagt etter sånn 4 timer. Det eneste jeg gjorde var å gå rolig med de… :P Ellers er størrelsene litt små. Bruker vanligvis 39 og må ha 37 eller 38 i de. Ville heller ha kjøpt et par billige hæler fra Zara.

Anonymous poster hash: 864d6...68b
Skrevet

vonde å gå med. Fy faen

Skrevet

Synes de er helt ok å gå på og ok kvalitet ( i alle fall i forhold til pris). Har ødelagt ett par, har sikkert 30 par fra merket. Synes de er litt store i størrelsen, bruker normalt 36/37 i pumps, men bruker 35/36 fra NLY.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Takk for mange svar :) Tror jeg tar sjansen på å bestille et par i størrelsen min. At kvaliteten ikke er den beste gjør ikke meg noe, for det er ikke sånn at jeg sprader så mye rundt i høye sko :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...