Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg var i salong og vokset overleppen i går, når hun var ferdig så svidde det veldig på den ene siden og når jeg kom hjem så jeg at jeg har fått et sår som ser ut som ett brannsår?! Dette har aldri skjedd når jeg har vokset før. Det svir og når jeg tar på det så kjennes det "ruete" ut. Hva kan ha skjedd? Og hva kan hjelpe huden til å roe seg ned?

Anonymous poster hash: 2ee3f...b26

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ganske vanlig ved voksing og er grunnen til at jeg har droppet all voks i ansiktet. Du kan smøre med litt alovera, men ellers er det bare å vente til det gror.

Anonymous poster hash: b9c23...727
Skrevet

Dette har skjedd med meg også. Det hjelper mye med aloe vera! :) la det være i fred og smør med aloe vera. Sov uten truse i natt og du vil se at det er mye bedre i morgen. Du vil kansje få en slags skorpe, og den lar du også være i fred. Kansje kan du smøre deg enda en gang før du bare lar det gå bort av deg selv. Tar kansje 2 dager.

AnonymBruker
Skrevet

Dette har skjedd med meg også. Det hjelper mye med aloe vera! :) la det være i fred og smør med aloe vera. Sov uten truse i natt og du vil se at det er mye bedre i morgen. Du vil kansje få en slags skorpe, og den lar du også være i fred. Kansje kan du smøre deg enda en gang før du bare lar det gå bort av deg selv. Tar kansje 2 dager.

Tror ikke at å sove uten truse hjelper neveverdig på brannsår på overleppa. :ler:

Skrevet

Tror ikke at å sove uten truse hjelper neveverdig på brannsår på overleppa. :ler:

Haha!! Nå tenkte jeg på underlivet! Da kan du få beholde trusen på ;) men aloe vera synes eg gjør underverker mot de sårene :)

AnonymBruker
Skrevet

Skal jeg sove uten truse pga brannsår på overleppen? Akkurat hvilken leppe er det du tror jeg har vokset? ;) Hehe.

AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt, smør med fuktighetskrem og evt. sinksalve :) og du lan gjøre det selv hjemme neste gang...

Anonymous poster hash: 38e15...cac

AnonymBruker
Skrevet

Jeg smurte med aloe vera i går og da svei det enda mer så det er mulig hun dro av litt hud? Men skal jeg bare fortsette smøre selvom det svir? TS

Skrevet

Jeg smurte med aloe vera i går og da svei det enda mer så det er mulig hun dro av litt hud? Men skal jeg bare fortsette smøre selvom det svir? TS

Det svir når jeg også tar det på. Men det hjelper :) blir bedre ganske kjapt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...