Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare på om dette kan være SA eller bare vanlig syklus tull.

Alltid helt frem til jeg startet på levaxin i 2007 har jeg hatt mens i 7 dager, da jeg startet på de ble det forkortet til 4 dager. Noe jeg syntes var helt ok og legen sa at det ikke var noe farlig.

Siden vi ble prøvere i desember har syklusen bare vært rar. Den har aldri vært normal, men vil si at jeg alltid ligger på rundt 25/26 dager i alle fall ikke noe over, heller under.

I des var den på 30 dager med sinnsykt mye smerter i mageregionen(eggstokker og livmor) Dro til GU og fikk beskjed om at jeg hadde infeksjon i begge eggstokkene.

Mens kom på dag 31 og varte bare i 2 dager. Videre har det vært CD på 21 og 24 dager med vanlig mens.

Men nå fikk jeg mens på CD 27 og det varte bare i to dager igjen og dagen etterpå virket det som det var masse EL slim? Har også hatt samme intense smerter siden sist mens til nå, har vært hos GU igjen, men siden jeg ikke snakker språket her jeg bor så blir det litt vanskelig å få med seg alt og jeg kommer meg ikke hjem før i midten av april.

I følge Fertilityfriend hadde jeg EL 2/3 mars og fikk mens 15 mars. fikk negativ test

14 mars, men det var jo bare DPO 11

Er det normalt at syklusen begynner å klusse slik? Er ganske sikker på at jeg ikke er gravid, så har egentlig utelukket det.

Eller kan det være noe annet? GU så ikke cyster på UL, men jeg begynner å lure siden jeg har så innmari vondt i eggstokk regionen

Anonymous poster hash: a189b...443

Anonymous poster hash: 78778...d43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...