AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Har forsøkt å få barn i to måneder nå sammen med min samboer, og siden p-pilleslutt har alt av sykluser og eggløsninger gått som ei klokke. Da jeg fikk perioden for snart to uker siden var den også helt normal, men noen dager etter endt mens kom det noen veldig små blødninger til. På søndag tok jeg for gøy en eggløsningstest, som viste et stille smilefjes (som blir stående i 48 timer). Da smilet var gått bort (tirsdag), tok jeg en ny test som denne gang forventet nok viste seg å være negativ (rund sirkel). Men så, onsdag ettermiddag tok jeg enda en test, etter at det var begynt å komme utflod (slim) - og resultatet ble et blinkende smilefjes.Mye tyder på at jeg går mot eggløsning nå (noe som ifølge skjema skal skje), men hvordan klarte jeg å få det klink positive svaret allerede søndag da? Takk for svar. Anonymous poster hash: 82a5d...656
blomst12 Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Kanskje kroppen prøvde seg på en el og ikke fikk det til, og at den nå prøver igjen?
Thierry Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Ja, du har nok et poeng der, blomst12. I går var testen knall positiv igjen (stille smiley). Dvs: (søndag: stille smilefjes), tirsdag (negativ), onsdag (blinkende smilefjes) og torsdag (stille smilefjes).
Thierry Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Nok en oppdatering fra meg: I går kveld viste EL-testen negativ igjen, men i formiddag var den klink positiv nok en gang (stille smiley). Dvs: (søndag: stille smilefjes), tirsdag (negativ), onsdag (blinkende smilefjes), torsdag (stille smilefjes), fredag negativ, lørdag positiv (stille smilefjes)...
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #5 Skrevet 21. mars 2015 Hva er forskjellen på stille og blinkende smilefjes?Anonymous poster hash: 9cade...d33
Thierry Skrevet 21. mars 2015 #6 Skrevet 21. mars 2015 Blinkende smilefjes skal vise høy fertelitet og stille smilefjes skal vise maksimal fertilitet på EL-testene.
Thierry Skrevet 21. mars 2015 #7 Skrevet 21. mars 2015 For gøy brukte vi de to siste testene vi hadde lørdag kveld. Den ene ble negativ, mens den andre en time senere ble positiv. Helt sirkus...
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #8 Skrevet 22. mars 2015 jeg har dårlig erfaring med digitale el-tester. har fått positiv på en slik mens strimmeltest var negativ. temping bekreftet at den digitale testen var feil. Så jeg vil anbefale deg å kjøpe deg strimmeltester. disse er mye billigere også Forreste; personer med pco(s) har gjerne flere positive tester gjennom syklusen da LH er høyt hele tiden. Anonymous poster hash: b7372...bf2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå