AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Jeg har en jente på snart 9år som har ekstra behov. Vært alene med henne siden hun var 1år. Fighta og stått på med tilrettelegging og slikt hele veien. Lista blir bare lenger og lenger,og jeg blir mer og mer fortvila på hennes veigne. Vi flyttet til et nytt sted ifjor sommer,og ble samboer. Jeg byttet jobb og datteren min byttet skole. Hun trives bedre på nye skolen. Samboeren min har to barn.Alt er nytt for alle. Mammaen min døde ifjor sommer.Rett før vi skulle flytte. Jeg er så sliten og trøtt hele tiden. Mest lyst til å sove hele tiden. Jeg jobber fult og trives i jobben. Men at privaten tar overhånd. .Anonymous poster hash: 1203a...fdd
StineN Skrevet 19. mars 2015 #3 Skrevet 19. mars 2015 Sliten hele tiden kan være et symptom på hjerteinfarkt. Føler du deg klam og svett også? Hjerteinfarkt symptomer er annerledes for oss kvinner.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #4 Skrevet 19. mars 2015 Jeg har en jente på snart 9år som har ekstra behov. Vært alene med henne siden hun var 1år. Fighta og stått på med tilrettelegging og slikt hele veien. Lista blir bare lenger og lenger,og jeg blir mer og mer fortvila på hennes veigne. Vi flyttet til et nytt sted ifjor sommer,og ble samboer. Jeg byttet jobb og datteren min byttet skole. Hun trives bedre på nye skolen. Samboeren min har to barn.Alt er nytt for alle. Mammaen min døde ifjor sommer.Rett før vi skulle flytte. Jeg er så sliten og trøtt hele tiden. Mest lyst til å sove hele tiden. Jeg jobber fult og trives i jobben. Men at privaten tar overhånd. .Anonymous poster hash: 1203a...fdd Det virker som du er på vei til å møte veggen. Tro meg, du vil ikke møte den! Prøv å se om du kan ta noen grep. Ta en tur til legen. Anonymous poster hash: 0e293...4a5 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #5 Skrevet 19. mars 2015 Jeg ville kontaktet BV, de gjør mer enn å ta ungene fra foreldrene sine =p De kan hjelpe med avlasting eller rådgivning.. Anonymous poster hash: b2a51...5bb
ops2 Skrevet 20. mars 2015 #6 Skrevet 20. mars 2015 Jeg ville kontaktet BV, de gjør mer enn å ta ungene fra foreldrene sine =p De kan hjelpe med avlasting eller rådgivning.. Anonymous poster hash: b2a51...5bb Fram til 2012 ville jeg også gitt dette rådet. Men etter å ha kjent på kroppen hvordan Barnevernet behandler depresjon så har jeg endret mening. Jeg har en sønn som trenger ekstra oppfølging. I 2011 hadde vi ikke startet utredning, men alle symptomene var der. Min mann ble utbrent pga store krav på jobben. Min mor døde. Familien ble berørt av Utøya, vi følte vi ikke kunne belaste de med mer. Vi varslet selv om at vi ønsket avlastning og var helt utkjørte. BV satt i møter og nikket medfølende og roste oss mens vi åpnet oss. rapporter og referater hadde en annen tone. I BV opplæring er rus, vold og psykiske problemer like ille og setter igang full etterforskning. BV har 3 års utdanning og kjenner ikke til forskjeller på å være deprimert og å være fulstendig psykotisk. Kort sagt, vi har skriftlig at vi søkte om avlastning eller støttekontakt i 2012. I 2015 har vi ikke fått det. Vi søkte igjen i 2013 når utredning av barnet startet. Vi søkte om foreldreveiledningskurs når diagnosen var satt. BV mente vi ikke kunne "nyttegjøre" oss mer hjelp. Vi fikk observasjon hjemme og generelle samtaler med bufetat. Avlastning? nei. Hadde ikke barnehage, skole, Barne-og ungdomspsykiatrien og min sønns psykolog stått bak oss 100% hadde vi mistet barna. Tro meg, BV prøvde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå