Gå til innhold

Overprisede motesmykker med "mening"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg lurer på om det er flere enn meg som reagerer på overprisete motesmykker designet av tv-kjendiser, bloggere mm? Opplever at dette tar helt av for tiden. Ser venninner kjøpe rådyre smykker av dårlig kvalitet, gjerne produsert i utlandet og solgt her i Norge til langt over opprinnelig verdi (utsalgspris). Smykkene skal bringe lykke og hell, men er ikke dette tøv? Jeg synes eks omlag 4.000kr for et tynt gullsmykke av tildels dårlig kvalitet med "budskap" er mye penger- hva tenker dere? Ønsker konstruktiv kritikk.

Anonymous poster hash: e7691...a3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags svar forventer du? Tror de aller fleste er enige med deg

AnonymBruker
Skrevet

Nei, forventer ikke annet enn andres synspunkter.

Anonymous poster hash: 34073...ee5

• Liker 2
Skrevet

Hva slags smykker er det egentlig snakk om?

Gjest Uhumskheter
Skrevet

Jeg trenger også eksempler

Skrevet (endret)

Jeg ville aldri brukt tusenvis av kroner på et smykke uansett hvem som har designet det, jeg da... Så mye smykker bruker jeg ikke, faktisk nesten ingenting av smykker i det daglige. Selv ikke gifteringen har jeg på.

Jeg kjøper altså ikke overprisede (designer-)smykker uansett hvor mye penger jeg måtte ha.

Endret av Million
Skrevet

Jeg ville aldri brukt tusenvis av kroner på et smykke uansett hvem som har designet det, jeg da... Så mye smykker bruker jeg ikke, faktisk nesten ingenting av smykker i det daglige. Selv ikke gifteringen har jeg på.

Jeg kjøper altså ikke overprisede (designer-)smykker uansett hvor mye penger jeg måtte ha.

Jeg er helt enig med deg. Jeg spurte av nysgjerrighet, for jeg har ikke sett noe til disse "motesmykkene med mening", skjønner ikke helt hva TS sikter til.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...